• Hallo iedereen!

    Felicia/Neophema en ik hadden het er eerder al eens over, een meeting in Leuven. Ja, we weten dat deze nogal erg samenhangt met de andere meetings, maar we wilden kijken of er toch enige interesse zou zijn.

    Van 11 februari tot 14 februari is het boekenfestijn in de Brabanthal in Leuven en het leek ons leuk om daar een meeting te laten doorgaan.
    Sinds we waarschijnlijk niet uren zullen rondlopen bij het boekenfestijn, is het misschien fijn om er nog een uitje in de stad bij te doen?

    Dus, iemand met interesse?

    Zeker
    Neophema - Felicia - 20 - Bus en trein, misschien auto in weekend - Elke datum, behalve 11 februari

    Misschien
    Patholoog - Manon - 20 - Te voet - Door de week
    Debbaut - Jarne - 16 - Trein - Hele krokusvakantie, behalve 13 februari
    copal - Erika - 21 - Trein en bus - Geen voorkeur
    WinchesterDean - Stefanie - 23 - Trein - Liefst in de week

    Naam:
    Leeftijd:
    Vervoer:
    Ik kom zeker/misschien:
    Datum naar voorkeur:

    Is het een idee, dat alle mensen die met de trein komen, afspreken aan het station? Om dan samen met de bus naar de Brabanthal te gaan en naderhand weer samen terug naar het station te gaan?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 22:14 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Weet iemand hoeveel de bus kost? Ik weet er dus niks van, omdat ik nooit de bus neem.


    1,40 voor een enkeltje. ^^

    Edit; ik heb het opgezocht en de studentenbuspas mag. De Brabanthal in Haasrode is een grenshalte. :D

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 20:00 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    1,40 voor een enkeltje. ^^


    Ah, bedankt!


    16 - 09 - '17

    Ah dit is echt heel jammer. Ik ben die vrijdag vrij, maar Leuven is 3 uur reizen voor mij.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LzzyHale schreef:
    Ah dit is echt heel jammer. Ik ben die vrijdag vrij, maar Leuven is 3 uur reizen voor mij.


    Jammer!


    16 - 09 - '17

    Ik ga sws niet gaan. Boekenfestijn = geld aan boeken die ik waarschijnlijk toch niet ga lezen. Deze zomer was hij in Brugge. Ik heb vier boeken gekocht maar nog geen één uitgelezen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    Ik ga sws niet gaan. Boekenfestijn = geld aan boeken die ik waarschijnlijk toch niet ga lezen. Deze zomer was hij in Brugge. Ik heb vier boeken gekocht maar nog geen één uitgelezen.


    En als we iets anders gaan doen? Hypothetisch?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    En als we iets anders gaan doen? Hypothetisch?

    Dan zou het afhangen van de datum. (; Enkel de 13e en 14e zijn al volzet.
    Maar ik zie dat de meeste onder jullie wel zin hebben in het boekenfestijn... Ik weet wel dat je, als je wilt, in een half uur daar buiten kan zijn. Maar goh, we blijven Quizletters die bij elk boek 10 minuten kunnen blijven staan. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    (...)
    Dan zou het afhangen van de datum. (; Enkel de 13e en 14e zijn al volzet.
    Maar ik zie dat de meeste onder jullie wel zin hebben in het boekenfestijn... Ik weet wel dat je, als je wilt, in een half uur daar buiten kan zijn. Maar goh, we blijven Quizletters die bij elk boek 10 minuten kunnen blijven staan. :Y)


    Ik ben wel iemand die redelijk snel rond kan zijn, ik heb nooit zin om een boek vijf minuten lang vast te houden xp


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik ben wel iemand die redelijk snel rond kan zijn, ik heb nooit zin om een boek vijf minuten lang vast te houden xp


    Tenzij ik het echt wil kopen.X)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik denk sowieso niet dat we daar uren gaan zitten? Dus we kunnen er eventueel nog een uitje in de stad bij gooien?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik denk sowieso niet dat we daar uren gaan zitten? Dus we kunnen er eventueel nog een uitje in de stad bij gooien?


    Dat is zeker goed voor mij!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Klinkt goed! ^^


    What would Emma do?

    Samen iets gaan eten of drinken dan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, of even de stad verkennen. ^^ Hangt een beetje van het uur af dat we afspreken natuurlijk.


    What would Emma do?

    Liefst niet te laat, want ik wil graag voor vijf uur weer naar huis vertrekken.


    16 - 09 - '17