• Hallo iedereen!

    Felicia/Neophema en ik hadden het er eerder al eens over, een meeting in Leuven. Ja, we weten dat deze nogal erg samenhangt met de andere meetings, maar we wilden kijken of er toch enige interesse zou zijn.

    Van 11 februari tot 14 februari is het boekenfestijn in de Brabanthal in Leuven en het leek ons leuk om daar een meeting te laten doorgaan.
    Sinds we waarschijnlijk niet uren zullen rondlopen bij het boekenfestijn, is het misschien fijn om er nog een uitje in de stad bij te doen?

    Dus, iemand met interesse?

    Zeker
    Neophema - Felicia - 20 - Bus en trein, misschien auto in weekend - Elke datum, behalve 11 februari

    Misschien
    Patholoog - Manon - 20 - Te voet - Door de week
    Debbaut - Jarne - 16 - Trein - Hele krokusvakantie, behalve 13 februari
    copal - Erika - 21 - Trein en bus - Geen voorkeur
    WinchesterDean - Stefanie - 23 - Trein - Liefst in de week

    Naam:
    Leeftijd:
    Vervoer:
    Ik kom zeker/misschien:
    Datum naar voorkeur:

    Is het een idee, dat alle mensen die met de trein komen, afspreken aan het station? Om dan samen met de bus naar de Brabanthal te gaan en naderhand weer samen terug naar het station te gaan?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 22:14 ]


    16 - 09 - '17

    De twaalfde kan zeker voor mij!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wel normaal gezien, maar ik heb nog geen practicum rooster doorgekregen. ><


    What would Emma do?

    Reigns schreef:
    Kan iedereen op vrijdag 12 februari? Ik heb eens gekeken en denk dat deze datum misschien het makkelijkst is dan?


    Voor degene die nog niks lieten weten.


    16 - 09 - '17

    Sorry, maar dan heb ik van twee tot half vier een belangrijk college wat ik liever niet wil missen. Dus als het ervoor of erna is, kan ik wel, tijdens echter niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geen les op woensdagmiddag - donderdag - vrijdag. Dus ik denk dat ik er jammergenoeg niet bij zal zijn. Ik zie het niet zitten om zolang eenzaam en alleen op kot opgesloten te zitten in afwachting (;

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 16:59 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Patholoog schreef:
    Sorry, maar dan heb ik van twee tot half vier een belangrijk college wat ik liever niet wil missen. Dus als het ervoor of erna is, kan ik wel, tijdens echter niet.


    Ik dacht dat ik hier al gereageerd had, maar blijkbaar niet, ofwel lag het weer aan mijn internet. Ervoor moet wel lukken, denk ik? Aangezien iedereen liever in de week wil komen en er zeker twee zijn die niet op zaterdag komen, zag ik geen andere geschikte datum dan alleen vrijdag. Zondag is alles gesloten, dus dan is het alleen het boekenfestijn en ik weet niet of iemand dan eventueel Valentijn wil vieren met zijn/haar geliefde.

    @Histoire, jammer, maar begrijpelijk.


    16 - 09 - '17

    Ik heb trouwens dezelfde les als Manon. ^^ Ervoor zou dus zeker handig zijn!


    What would Emma do?

    O ja, en zaterdag gaan we high tea-en, dat was ik vergeten. Maar als het vrijdagochtend gaat zijn, is het prima voor mij. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil altijd wel langer blijven dan twee uur als er mensen zijn die ook liever langer willen blijven.


    16 - 09 - '17

    Ik moet zeker twee uur reizen, dus ik ben niet van plan om tegen twee uur al naar huis te gaan.X)


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat is zeker niet nodig! ^^ Maar het kan wel zijn dat ik de meeting daarna moet verlaten (met Manon). We kunnen al goed op tijd afspreken. Ik ben nog niet helemaal zeker of ik de les ga overslaan, maar ik denk van niet.


    What would Emma do?

    Misschien interessant voor iedereen. Als je je op de website van het Boekenfestijn inschrijft voor de nieuwsbrief, ontvang je een bon voor een gratis boek.


    16 - 09 - '17

    Handige tip!


    Queer zijn is gewoon alles

    Bedankt voor de tip! :d


    What would Emma do?

    Laat me er nog even over denken, donderdag weet je mijn definitieve antwoord.