• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)


    Aangezien het vorige gesloten was. ^^

    'Maar fijn dat je er bent,' merkte Rogier vervolgens op. 'Ik heb je vandaag niet in de les gezien?'


    Stenenlikker

    He nodded in reply, 'It's weird sleeping on your bed. It feels like a cloud.'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    “I couldn’t – can’t - let him go to jail for something he didn’t do. I'll take the consequences.”

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 21:20 ]


    Ex astris, sciencia

    Ook kunnen er schuldgevoelens ontstaan ten opzichte van de partner of over geïnternaliseerde vooroordelen. Dit maakt dat praten over deze problemen moeilijk kan zijn (Landelijke Coördinatie Infectiebestrijding, z.d.).


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Haar ouders hadden hun dochter verloren.


    Slightly drunk.

    Maakt niet uit hoor


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Een moment voordat zijn ogen, langzaamaan maar zeker, openden en zei: 'Z-zeg naar Cataleya dat ze...'


    Heaven is a place that we all have

    Een happy family.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ‘Het is dus geen toeval dat Annabel en Bauke zijn gekozen voor die transplantaties,’ concludeerde Sigurd.


    Slightly drunk.

    Natuurlijk had ze de vent aangegeven bij de politie, maar omdat Alice al het bewijs impulsief had verwijderd konden ze de aanklacht niet verder behandelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aanvankelijk oogstte hij onzekere blikken en vaag geaarzel, maar uiteindelijk lichtten de ogen van één van hen op.


    Slightly drunk.

    Ik won en verloor alles.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ori’s cheeks turned red and he stammered something that sounded a lot like ‘coconut’, but she assumed she misheard him due to the influence of the island.

    - Dit is echt de slechtste en meest hersenloze fanfiction ooit -


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    He let out a laugh, remembering his personal data at the Smithsonian, ‘I didn’t need many qualifications to join the war.’

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 19:27 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hij wachtte tot hij zeker wist dat ze sliep en wiste haar geheugen, zodat ze niet meer zou weten wie hij was en wat ze samen meegemaakt hadden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt