• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)


    Aangezien het vorige gesloten was. ^^

    Hij was zich ervan bewust dat mensen hem nieuwsgierige blikken toe wierpen, maar dat deerde hem dit keer niet.
    Als je dit toch eens letterlijk zou nemen. :')

    "Nee, dat begrijp ik, maar ik bedoel eigenlijk de pijn hier," hij legde zijn hand op zijn hart en zijn moeder knikte.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze hadden niet eens een barbecue.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als hij op de ochtend niet op zijn minst twee keer had gelogen, was hij de hele dag slechtgezind, wat nog erger was dan zijn ochtendhumeur en helaas ook nog eens regelmatig gebeurde.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik laat mijn hand door het haar van de slapende vampier gaan en bedenk me dat ik dit het liefst voor altijd blijf doen.

    Hij keek nogmaals naar dezelfde richting maar kon niet vinden wat hij zocht: de vrouw met de rode haren was verdwenen.

    “Afgeven?” vroeg Ellan beledigd. “Ik ben geen brief, of zo!”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Marius verzonk weer in een eindeloze droefgeestige gedachtestroom.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    'Wat heb je wel niet uitgespookt dat je van alles gebroken en gekneusd hebt?'

    Ze sneed een bizar groot stuk voor hem af, dus hij vermoedde dat ze hem toch had verstaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alsof dit alles ging veranderen, dacht ze somber.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Haar vader nam zijn hoed tussen duim en wijsvinger, gaf Sarah een kort knikje en liep toen haar moeder achter na.

    Korte en lange afstandvliegtuigen zijn ‘gecreeerd’ op basis van de payload-range diagram;
    LOL. Oké, het is van mijn samenvatting. D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hij was geen nummertje in een zee van anonieme helmen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat dacht je?


    Slightly drunk.