• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)


    Aangezien het vorige gesloten was. ^^

    Door de mens vergaat de wereld snel,
    En daardoor komen alle dieren in de knel.

    Ik had een hoop kansen laten liggen in mijn leven.


    Slightly drunk.

    Het was opvallend koud voor deze tijd van het jaar, maar ik probeerde niet te denken aan alles want niet klopte, maar aan alles dat wel klopte.

    [ bericht aangepast op 23 april 2016 - 17:25 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Behalve bij Grantaire uiteraard, maar ja, als de strijdlust er nooit was, kan die ook moeilijk terugkeren.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Steve has to be home anyway, If there is one thing he doesn’t want to miss, then it is the first chance to meet his fiancé even if it is through an instant messenger and there will cameras all around him to record his facial expressions.


    Ex astris, sciencia

    Eigenlijk ben ik gewoon bang dat ze me niet zal geloven.


    She was always looking for more..

    Ik glimlachte bij de gedachte.


    Slightly drunk.

    Ze voelde zich net een klein kind wat iets verkeerd had gedaan en daarom vastgehouden moest worden.

    Zijn vader was strikt op alles en dus ook wat het huis wel en niet binnen kwam.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Grantaire joeg iedereen zo vriendelijk mogelijk de deur uit, maar toen Enjolras weg wilde gaan -zonder te groeten- hield Grantaire hem tegen. Hij keek hem met dezelfde doordringende blik als zojuist aan. "Ik wil je even spreken. Kan dat?"

    Whoopwhoop ik houd van mijn verhaal.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    "Heet Gatsby Gatsby door dat boek?"

    De ouders van een van de hoofdpersonen hebben hun kitten Gatsby genoemd omdat ze boekennerds zijn en Gatsby's vacht een tuxedopatroon had en het voegt letterlijk niks toe aan het verhaal whatsoever maar tot nu toe vind ik het echt een van de hoogtepunten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    He laid his hand on Vicky's shoulder and gently squeezed it. "It will work out the way it's destined to work out in the end. I'm sure of that."


    ars moriendi

    Where is Sherlock Holmes when you need him?


    Ex astris, sciencia

    "En, hebben jij en Tommy al matchende outfits uitgezocht?"


    -

    ‘Ik ga op gruwelijke wijze sterven in die arena en er is niks wat daaraan veranderd kan worden.’


    Happy Birthday my Potter!