• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)


    Aangezien het vorige gesloten was. ^^

    'I just need some help.' he says, his voice low and hasty. She started to frown, and shrugged shortly.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoewel hij prima kon zwemmen, stond het idee om hier in het water te vallen hem niet bepaald aan.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het was maar een kort gesprek geweest, maar Sigurd was uitgeput, en hij was er zeker van dat de komende maand een maand ging worden waarin hij nog meer ging zwoegen, keihard – en hij wist dat er moeilijke momenten gingen komen, momenten waarop hij het bijltje erbij neer zou willen gooien, maar ook momenten waarop hij dingen ging bereiken die hij de afgelopen anderhalf jaar niet had bereikt, en langzaam voelde hij een goede hoop ontstaan die langzaam omhoog kroop in zijn aderen tot het zijn hoofd bereikte en Sigurd niet anders kon denken dat hij dit ging doen.

    Ik houd van lange zinnen.


    Slightly drunk.

    Aangezien Aliénum meer in het zuiden lag dan in het noorden, had mijn vader Leons vader aangesteld als 'waarnemer', wat vooral betekende dat hij mensen aan de koning mocht verklikken.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 13:44 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Na een week hebben de bacteriën zoveel gassen geproduceerd dat het lichaam gaat zwellen, te beginnen bij de tong, borsten, ogen en het scrotum, als het een man betreft, en de darmen worden door het rectum naar buiten geduwd.

    Excuses aan degenen die visueel zijn ingesteld.


    Slightly drunk.

    Even if the milk is poured into another glass in front of the kid it might perceive it as more; if it looks like it is more it is more.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Als ik in de spiegel kijk - dan zie ik mezelf.

    Met iedere keer dat ze afdaalden kreeg hij ook het gevoel dat hun reis terug naar het oppervlakte onmogelijker werd.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hij kon nauwelijks kennis maken met zijn mede-soldaten, vriendschappen opbouwen, biertjes drinken, trauma’s oplopen en verwerken, moorden, lijden, de ware dood in de ogen kijken, want op een koude winternacht in datzelfde jaar - 1939 - bezweek hij aan een ziekte.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    John wist zeker dat zijn moeder binnen een mum van tijd voor zijn neus zou staan, als ze niet eerst tien keer over haar eigen voeten struikelde.

    // Vond een beetje humor wel leuk in het verhaal, al is het een best duister verhaal, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij een vampier van een andere clan, maar die leeft nu niet meer.

    Nu hij wist waar en wanneer bewaking stond kon hij zijn plan zonder moeite uitvoeren wanneer hij er klaar voor was.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 23:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Drie jaar later, in 1939, weet Groot-Brittanië de opstand de kop in te drukken, maar de onvrede blijft bij de Palestijnen bestaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    "Alice?"


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    “Ja,” zei hij met een blik op het verslagen gezicht van Firan, “altijd.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.