• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb dat ik het einde wel ongeveer heb uitgewerkt, hoe dat precies gaat - terwijl het midden van het verhaal nog steeds blanco is. Het irriteert me hahaha. Ik weet altijd waarmee ik het boek wil eindigen, maar het middenstuk blijft altijd open (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    cherish schreef:
    (...)
    Heb je een proloog nodig? Anders kan je gewoon met het eerste hoofdstuk ineens beginnen. (:


    Nou ja, ik wil hem graag opgeven met een proloog, dus geen 'leeg' verhaal.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sycia schreef:
    Ik heb dat ik het einde wel ongeveer heb uitgewerkt, hoe dat precies gaat - terwijl het midden van het verhaal nog steeds blanco is. Het irriteert me hahaha. Ik weet altijd waarmee ik het boek wil eindigen, maar het middenstuk blijft altijd open (cat)


    Normaal heb ik dat ook, terwijl het nu eigenlijk precies andersom in. Het midden heb ik wel, maar ik weet geen goed einde. :c


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Normaal heb ik dat ook, terwijl het nu eigenlijk precies andersom in. Het midden heb ik wel, maar ik weet geen goed einde. :c


    Desnoods eindig je met een open einde. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Sycia schreef:
    Ik heb dat ik het einde wel ongeveer heb uitgewerkt, hoe dat precies gaat - terwijl het midden van het verhaal nog steeds blanco is. Het irriteert me hahaha. Ik weet altijd waarmee ik het boek wil eindigen, maar het middenstuk blijft altijd open (cat)


    Ik heb ook al een einde en het midden is empty. Godzijdank krijg ik dit weekend veel tijd om te schrijven


    all because i liked a girl

    Sycia schreef:
    (...)

    Desnoods eindig je met een open einde. :Y)


    Maar ik heb een hekel aan open eindes. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Maar ik heb een hekel aan open eindes. ):


    Oh :c


    That is a perfect copy of reality.

    Zo'n 1000 woorden geschreven. Ik begin me af te vragen of ik mijn hoofdpersoon niet door teveel ellende laat gaan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Zo'n 1000 woorden geschreven. Ik begin me af te vragen of ik mijn hoofdpersoon niet door teveel ellende laat gaan.


    Aww


    all because i liked a girl

    SonOfGondor schreef:
    Zo'n 1000 woorden geschreven. Ik begin me af te vragen of ik mijn hoofdpersoon niet door teveel ellende laat gaan.


    Kun je de gebeurtenissen niet wat rekken? Dat ze minder snel op elkaar afkomen? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    18 abo's en ik sta in de top... en ik moet nog m'n eerste hoofdstuk online zetten... Ik ben zooo blij op het moment, want die had ik niet direct zien aankomen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    18 abo's en ik sta in de top... en ik moet nog m'n eerste hoofdstuk online zetten... Ik ben zooo blij op het moment, want die had ik niet direct zien aankomen :3


    Je haalt me in. ^^ maar hij klinkt heel goed, dus je verdient ze! En dat meen ik echt. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Je haalt me in. ^^ maar hij klinkt heel goed, dus je verdient ze! En dat meen ik echt. (:

    Nawww thnx (flower)
    Eigenlijk ook stom dat ik nog zolang getwijfeld heb om het te activeren, maar tja, onzekerheid is gewoon een bitch.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 17:33 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Nawww thnx (flower)
    Eigenlijk ook stom dat ik nog zolang getwijfeld heb om het te activeren, maar tja, onzekerheid is gewoon een bitch.


    Klopt! Ik ben blij dat je hem geactiveerd hebt! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Klopt! Ik ben blij dat je hem geactiveerd hebt! (:

    Ik nu ook wel, al was ik gisterenavond nog halfjes aan het doodgaan van de zenuwen erom :'D

    Wat vinden jullie trouwens van een voorwoord? Gewoon uit nieuwsgierigheid ^_^
    Zelf heb ik geen proloog (op het moment toch niet XD), gewoon omdat ik daarin voorlopig geen toegevoegde waarde zie voor het verhaal zelf, maar ik bedacht me dat een voorwoordje wel fijn kan zijn.
    Dus ik vroeg me gewoon wat af hoe de meningen hierover zijn ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”