• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 17:18 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik vind het wel een handig iets - dat ze dat nu geprogrammeerd hebben. Ik klik altijd alle video's in mijn sub-lijst aan zodat ik weet dat ik die straks ga kijken, maar als ze dan allemaal al direct afspelen moet ik ze eerst allemaal pauzeren haha.
    Nouja, het is voor jou dan een kwestie om even 1 seconde bij die video te blijven hangen zodat het daadwerkelijk afspeelt.


    Nou, het duurt al eeuwen door het internet voor ik daar ben, dus dan als ik een video aangeklikt heb ga ik verder met wat ik doe. weet je. Dus dan is het, laten we zeggen, 10 seconden wachten en dan pas weg kunnen, meh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Nou, het duurt al eeuwen door het internet voor ik daar ben, dus dan als ik een video aangeklikt heb ga ik verder met wat ik doe. weet je. Dus dan is het, laten we zeggen, 10 seconden wachten en dan pas weg kunnen, meh.

    Dan is het wel vervelend inderdaad.
    Heb je toevallig Ziggo? :'D
    Ziggo is kut

    KyloRen schreef:
    (...)
    Dan is het wel vervelend inderdaad.
    Heb je toevallig Ziggo? :'D
    Ziggo is kut

    Nee Telfort , maar volgende maand hebben we sneller internet. Heeft mam besteld ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, wat een leuk liedje dit ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Ik kan niet geloven dat ik zojuist zeventien pagina's aan SPAM OVER VOEDSEL heb teruggelezen wtf jongens ik bedoel ik houd van voedsel maar laten we eerlijk zijn, op deze manier zitten we onszelf alleen maar in de weg want dan zijn we over drie maanden 1. blut 2. tien kilo zwaarder 3. noG STEEDS HONGERIG


    Hoi Jip. Het gaat allemaal perfect volgens plan


    Sarah = ongewoon sexy

    De spierpijn D';


    Caution first, always.

    Ik vraag me af hoe je chocola in de vorm van het mannelijk geslachtsdeel moet eten zonder dat het ehh, ja.. :') Thanks mam :')

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 18:33 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Ik vraag me af hoe je chocola in de vorm van het mannelijk geslachtsdeel moet eten zonder dat het ehh, ja.. :') Thanks mam :')


    Gewoon heel hard in bijten. Will make all the men cringe.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valet schreef:
    (...)

    Gewoon heel hard in bijten. Will make all the men cringe.


    Sadist.


    Sarah = ongewoon sexy

    Valet schreef:
    (...)

    Gewoon heel hard in bijten. Will make all the men cringe.


    Of je slaat 'm even stuk met een hamer (A)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 18:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hahaha iemand in een serie heeft dezelfde bureaustoel als mij :')
    lang leve IKEA!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Valet schreef:
    (...)

    Gewoon heel hard in bijten. Will make all the men cringe.


    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Of je slaat 'm even stuk met een hamer (A)


    Whahahaha, ik zat er eigenlijk over te denken hem gewoon stukje voor stukje af te breken. In vergelijking met jullie is dat nog aardig :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ai laik Kelly kom Skai kru. Ik hou nu al van mijn schilderij ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Of je slaat 'm even stuk met een hamer (A)


    Of je klemt hem tussen de deur?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Shawn_Mendes schreef:
    Ai laik Kelly kom Skai kru. Ik hou nu al van mijn schilderij ;3


    Showen!!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )