• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 17:18 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Dramatic much.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naz schreef:
    I'm in tears. Ik ben meegeweest naar Almere met vrienden en nu trakteren ze me op ergens uit eten gaan. Mijn moeder zat ook in het complot. Omfg... *insert emotionele blije smiley*

    Wat lief. (:

    En we gaan weer verder met Netflix. Maar wil ik Skins of Under The Dome kijken....?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    AtIas schreef:
    (...)

    AWh


    Ik heb er gewoon geen woorden voor, ik ben zoooo blij <3


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    (...)
    Wat lief. (:


    Ja he (:


    26 - 02 - '16

    AtIas schreef:
    (...)

    IK WAARSCHIJNLIJK C:
    tell me.


    Being hetero is a sin.
    Het is een beetje in me op gekomen door het zien van deze video. Het leek me dan leuk om een groep jongeren te maken die 'anders' zijn dan andere en dus op het andere geslacht vallen, maar de wereld is daar nog niet klaar voor en verklaren hun dus eigenlijk voor gek. Het speelt zich dan ook af in een stad en al die jongeren worden eigenlijk zwaar gepest. Een van hen besluit een groep op te richten en daar komt de rest dus op af, om gelijke rechten te introduceren. Ze willen dus eigenlijk dat elke vorm van liefde geaccepteerd wordt, nomatter what..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Being hetero is a sin.
    Het is een beetje in me op gekomen door het zien van deze video. Het leek me dan leuk om een groep jongeren te maken die 'anders' zijn dan andere en dus op het andere geslacht vallen, maar de wereld is daar nog niet klaar voor en verklaren hun dus eigenlijk voor gek. Het speelt zich dan ook af in een stad en al die jongeren worden eigenlijk zwaar gepest. Een van hen besluit een groep op te richten en daar komt de rest dus op af, om gelijke rechten te introduceren. Ze willen dus eigenlijk dat elke vorm van liefde geaccepteerd wordt, nomatter what..


    Dat klinkt toch helemaal niet slecht? Ik zou er alleszins aan meedoen :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    "If you're so suicidal, why haven't you done it yet."


    Dit zag ik net op de blog van mijn favoriete tumblr girl. No. Just no. Hoe in Godsnaam kan je dat zeggen holy shit.

    Fijn dat mijn vriend er is en alleen maar aandacht heeft voor zijn telefoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Trees schreef:
    (...)

    Dit zag ik net op de blog van mijn favoriete tumblr girl. No. Just no. Hoe in Godsnaam kan je dat zeggen holy shit.


    Welk kutkind zegt dat nu?

    Iemand met geen herseninhoud, that's for fucking sure.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 17:32 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik kan niet geloven dat ik zojuist zeventien pagina's aan SPAM OVER VOEDSEL heb teruggelezen wtf jongens ik bedoel ik houd van voedsel maar laten we eerlijk zijn, op deze manier zitten we onszelf alleen maar in de weg want dan zijn we over drie maanden 1. blut 2. tien kilo zwaarder 3. noG STEEDS HONGERIG


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wtf youtube, waarom starten mijn filmpjes niet als ik er een aanklik en meteen naar een andere tabblad ga?! Fuck you!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Ik kan niet geloven dat ik zojuist zeventien pagina's aan SPAM OVER VOEDSEL heb teruggelezen wtf jongens ik bedoel ik houd van voedsel maar laten we eerlijk zijn, op deze manier zitten we onszelf alleen maar in de weg want dan zijn we over drie maanden 1. blut 2. tien kilo zwaarder 3. noG STEEDS HONGERIG


    Mag ik je doorverwijzen naar ons Lucht je Eten-topic?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Was ik net lekker op weg, begin ik me af te vragen of ik de opdracht wel goed heb geïnterpreteerd. Wees niet zo onduidelijk, mens!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Shawn_Mendes schreef:
    Wtf youtube, waarom starten mijn filmpjes niet als ik er een aanklik en meteen naar een andere tabblad ga?! Fuck you!

    Ik vind het wel een handig iets - dat ze dat nu geprogrammeerd hebben. Ik klik altijd alle video's in mijn sub-lijst aan zodat ik weet dat ik die straks ga kijken, maar als ze dan allemaal al direct afspelen moet ik ze eerst allemaal pauzeren haha.
    Nouja, het is voor jou dan een kwestie om even 1 seconde bij die video te blijven hangen zodat het daadwerkelijk afspeelt.