• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:21 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    SonOfGondor schreef:
    Een vriendin van me liked heel veel comic con posts en stiekem wil ik er ook wel heen. But not gonna happen.

    why not?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Einar schreef:
    ugh waarom ben ik zo onvoorzichtig. Ik had echt minstens vijftien lippenstiften en nu heb ik er nog maar drie ofzo. Ik raak al mijn supergoede mooie kleuren kwijt. Maar pretty lipstick is so expensive


    Ik ram de doppen er tijdens avondjes uit altijd op terwijl ik de lippenstift nog niet naar beneden heb gedraaid HAHA the pain


    i put the fun in funeral

    Trikova schreef:
    (...)
    why not?


    Duur, niemand om mee te gaan, ik heb er het lef niet voor, the list goes on.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Duur, niemand om mee te gaan, ik heb er het lef niet voor, the list goes on.

    oow ja dan is het lastig ):


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Oeh de beschrijving is al heel interessant!


    Het is ook heel interessant (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mr Bean is soms zo frustrerend om te kijken

    KyloRen schreef:
    Mr Bean is soms zo frustrerend om te kijken

    HAHA, nu wil ik het gelijk weer zien. :")


    Caution first, always.

    Wauw. Ik kan niets goed doen in mijn moeders ogen of zo de laatste dagen. WTF. Als zij niet zo doet hoef ik niet zó te doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, zoveel buikpijn. Please ga weg.

    Shawn_Mendes schreef:
    Wauw. Ik kan niets goed doen in mijn moeders ogen of zo de laatste dagen. WTF. Als zij niet zo doet hoef ik niet zó te doen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Leuk.. Dinsdag excursie met tekenen naar Rotterdam.. ._.
    Gezellig de hele dag naar lelijke portretten kijken en naar saaie verhalen luisteren.. Laat ik maar de energy blikjes gaan inslaan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Leuk.. Dinsdag excursie met tekenen naar Rotterdam.. ._.
    Gezellig de hele dag naar lelijke portretten kijken en naar saaie verhalen luisteren.. Laat ik maar de energy blikjes gaan inslaan.

    :'D sterkte
    Minder erg dan 2 uur achter elkaar Natuurkunde krijgen van een overspannen leraar

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 21:31 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Shawn_Mendes schreef:
    Wauw. Ik kan niets goed doen in mijn moeders ogen of zo de laatste dagen. WTF. Als zij niet zo doet hoef ik niet zó te doen.


    I feel ya. *Huggies*

    'Je jankt alleen maar omdat je weet dat ik de waarheid spreek en omdat je weet dat je dan aan de bak moet. Maar ga je gang, speel maar weer lekker de dramaqueen want dat kan je toch zo goed.' . . . Wanneer ze me verteld dat ik een vriendschap die me aan het hart gaat en al jaren bestaat moet verbreken, precies nadat ik een heel zwaar weekend heb gehad en ik een jeugdtrauma heb opgelopen aan vriendschappen.

    En weer verder aan de brief naar mijn moeder. Prepare yourselves, waarschijnlijk ben ik straks vreselijk sad en zo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Haha en dan duikt er een foto op van het dagje shoppen en uit eten gaan. In het restaurant zitten en Pepsi cola bestellen terwijl je een Coca Cola shirt draagt. Hihihi. Ik lach hier harder om dan ik zou moeten :W

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16