• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:21 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    altijd leuk wanneer je vriendin niet laat weten dat ze ziek is...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb echt stress om alleen naar de dokter te gaan. En het is gewoon routineonderzoek. Ik suck echt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je gaat acupunctuur proberen om je vruchtbaarheid te verbeteren, maar misschien moet je eerst eens stoppen met roken. Dat scheelt waarschijnlijk ook al een hoop.

    // Mijn laatste maaltijd van deze week..

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 10:39 ]

    Ik wil mijn serie zo graag kijken :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er is dus zo'n meisje wat ineens vraagt of ze met onze vriendengroep mee mag doen, betalen aan de verjaardag van een van ons. What the hell is het nut ervan? Blijkbaar ben ik de enigste die dit niets vind. Niets tegen het meisje, maar waarom moet ze zich zo in onze vriendengroep nestelen? Ze heeft ook al kerst met ons gevierd, uit het niets. Ik bedoel, het was gezellig en al, maar ik houd het toch liever bij ons vieren. Misschien ben ik een beetje te wantrouwig tegenover haar. Ze worstelt zich zomaar tussen ons in, en mijn vrienden laten het zomaar gebeuren. Ik snap niet hoe ze dat zomaar zonder nadenken kunnen doen. En nu weet ik niet of ik meer geïrriteerd ben omdat het nu niet wordt opgelost en ik maar weer eens moet afwachten, of dat het is omdat mijn vriendinnen zo'n push-overs zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Shawn_Mendes schreef:
    Ik wil mijn serie zo graag kijken :c

    same.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    same.


    Hahah. Welke :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop dat ik vanmiddag kaartjes weet te bemachtigen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 10:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Weinig napijn'. Onderga die operatie zelf dan, holy shit. Waar hebben jullie het over?


    Caution first, always.

    Skadi schreef:
    Je gaat acupunctuur proberen om je vruchtbaarheid te verbeteren, maar misschien moet je eerst eens stoppen met roken. Dat scheelt waarschijnlijk ook al een hoop.

    // Mijn laatste maaltijd van deze week..


    Mag ik vragen waarom het je laatste maaltijd is?

    Ik heb gewoon een 9 voor trampoline hoogspringen O_o


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De soundtrack van Versailles lijkt echt gewoon geschreven voor die serie MAAR KWAM AL VIER JAAR EERDER ALS SINGLE UIT?
    Het is zo perfect D:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 11:29 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ugh. Soms kijk ik niet eens meer naar de Quizzentop omdat sommige fouten gewoon zeer doen aan m'n ogen :W


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Ugh. Soms kijk ik niet eens meer naar de Quizzentop omdat sommige fouten gewoon zeer doen aan m'n ogen :W

    HAHA de helft is pizza atm :'D
    Die spagettie was het pijnlijkst

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 11:51 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    HAHA de helft is pizza atm :'D
    Die spagettie was het pijnlijkst


    En de onderste 'jou' in plaats van 'jouw'. Ugh :W


    26 - 02 - '16