• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:21 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    I hate people, myself included.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Morgen mijn verstandskiezen er uit. Zie er erg tegen aan.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 23:01 ]

    Skadi schreef:
    Morgen mijn verstandskiezen er uit. Zie er erg tegen aan.


    Het stelt echt niets voor. De Kaakchirurg was bij mij bezig en zo opeens zei hij dat ik mijn mond wel dicht kon doen omdat we al even klaar waren (en dat was inclusief opensnijden en doormidden boren). Heb er niets van gemerkt


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ben veel te emotioneel geïnvesteerd in mijn eigen verhaal en het gaat straks zo teleurstellend zijn als mijn begeleidster het leest en zegt van 'ja leuk' en dat ik dan half zit te huilen want mIJN BABY'S RESPECTEER MIJN BABY'S


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom heb ik zenuwtrekken in mijn bil


    i put the fun in funeral

    Antiheld schreef:
    (...)

    Het stelt echt niets voor. De Kaakchirurg was bij mij bezig en zo opeens zei hij dat ik mijn mond wel dicht kon doen omdat we al even klaar waren (en dat was inclusief opensnijden en doormidden boren). Heb er niets van gemerkt

    Ik hoop toch dat boren en snijden bij mij niet nodig is. Ik weet niet of tandartsen ook zo werken.

    I should sleep. But I should also watch this movie.
    Hmm. Sleep or movie. Haha easy choice.

    Skadi schreef:
    (...)
    Ik hoop toch dat boren en snijden bij mij niet nodig is. Ik weet niet of tandartsen ook zo werken.


    Je voelt er niets van (: I promise


    Sarah = ongewoon sexy

    Audacity schreef:
    Waarom heb ik zenuwtrekken in mijn bil


    Krokobil


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    Ik ben veel te emotioneel geïnvesteerd in mijn eigen verhaal en het gaat straks zo teleurstellend zijn als mijn begeleidster het leest en zegt van 'ja leuk' en dat ik dan half zit te huilen want mIJN BABY'S RESPECTEER MIJN BABY'S


    Ik kan een strenge brief naar je begeleidster sturen als ze zo reageert. Respecteer poloshirts, mevrouw. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Antiheld schreef:
    (...)

    Krokobil


    Jouw bil is een krokodil
    hap hap met je krokobil


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    geen grapjes over mijn BIL what if im dying


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    geen grapjes over mijn BIL what if im dying


    Hap hap met je krokobil


    Sarah = ongewoon sexy

    Square schreef:
    (...)

    Ik kan een strenge brief naar je begeleidster sturen als ze zo reageert. Respecteer poloshirts, mevrouw. (cat)


    Respecteer kleine sufferds die iedere dag naar het bos komen en demonstratief op de boomwortel zitten die hun opa hebben vermoord en daar gedichten schrijven over voorgenoemde dode opa (en Spiderman-shirt) en kleine bby poloshirts die midden in de nacht met bby spidermans praten over Moeilijke Dingen in het leven en spiderman die de rest van de avond niet meer op zijn logeerbed gaat liggen maar bij poloshirt blijft want moeilijke dingen zijn minder moeilijk als je samen bent en ik heb dit allemaal nog niet eens geschreven maar ik ben nu al zo emotioneel over dit stuk wth het lijkt net alsof ik in de overgang zit


    Audacity schreef:
    geen grapjes over mijn BIL what if im dying

    wss door die krokodil dan


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    What did I just read


    Sarah = ongewoon sexy