• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik moet mezelf minder over andere gaan bekommeren, het is slecht voor mijn rust en mentale gezondheid... Ik merk het aan mezelf. Stress, emoties, alles wordt daar erger door. Vanaf nu aan ga ik meer aan mezelf denken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, hoe ziek kan je zijn. Dit was echt niet grappig. Ik hoop dat ik ietsje meer opknap van toastjes en soep.

    'Right, she plays the... the triangles.'

    Spike, you is a genius.


    What would Emma do?

    Dit geeft zoveel voldoening, wauw.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het oog wil ook wat.


    Sarah = ongewoon sexy

    Oké, dus het onderdeel tijdsbeschrijving moet 200 tot 250 woorden zijn en het verband tussen je voorwerp en het kenmerkend aspect moet je in 150 tot 200 woorden uitleggen. Goed, check, gedaan, maar nu moet het verslag dus ongeveer twee kantjes zijn? Nee? Het is één kantje. met 550 woorden krijg je echt geen twee kantjes vol als je een lettertype 12 moet aanhouden. ??? Doe ik nu iets heel erg fout?

    Aan de andere kant, dit is dezelfde docent die dacht dat er tussen 15 januari en 3 februari zes weken zaten. Misschien moet ik gewoon nergens vanuit gaan en dit inleveren als ik denk dat het ongeveer af-achtig is. Of zo. Soms haat ik de vrije school. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fairytailes can't come true.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Update, het is af-achtig en ik ben nog geen steek verder met of dit nou goed was of niet en ik heb nog steeds het idee dat dat allemaal veel en veel te makkelijk ging. Aan de andere kant lijkt dat me ook wel een erg positief ding, want als blijkt dat die presentatie morgen even makkelijk gaat, hebben we geen probleem. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Today: wake up, breakfast, badminton, other lessons, food, that woman, homework, music lessons, homework, food, Call of Duty, laptop, sleep.

    What a day :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wiarda schreef:
    Oké, dus het onderdeel tijdsbeschrijving moet 200 tot 250 woorden zijn en het verband tussen je voorwerp en het kenmerkend aspect moet je in 150 tot 200 woorden uitleggen. Goed, check, gedaan, maar nu moet het verslag dus ongeveer twee kantjes zijn? Nee? Het is één kantje. met 550 woorden krijg je echt geen twee kantjes vol als je een lettertype 12 moet aanhouden. ??? Doe ik nu iets heel erg fout?

    Aan de andere kant, dit is dezelfde docent die dacht dat er tussen 15 januari en 3 februari zes weken zaten. Misschien moet ik gewoon nergens vanuit gaan en dit inleveren als ik denk dat het ongeveer af-achtig is. Of zo. Soms haat ik de vrije school. :W


    Heel veel plaatjes erin plakken? (krul)

    -

    Oké, dit is het punt waarop "ik ruim straks wel op" niet meer houdbaar is als ik niet wil sterven in een tragisch ongeluk met een rommellawine van mijn bureau.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet nu niet of ik blij moet zijn dat mijn download van de series van Kim Possible zo snel ging... Iets te snel, naar mijn beoordeling.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat een tijd om beneden een Ella toetje te staan eten. Hihi. Zolang ik me maar niet weer zo ga voelen als gister vind ik alles goed.

    Ziek zijn is echt fantastisch. Vooral als je niet eens fatsoenlijk kunt slapen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dus zo zullen de komende 19 weken eruit zien. Moeheid, weinig schrijven, lange dagen. Blehhhh. Nouja nog even volhouden dus. Go me!

    Inagua schreef:
    Ziek zijn is echt fantastisch. Vooral als je niet eens fatsoenlijk kunt slapen.


    i put the fun in funeral