• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Naz schreef:
    (...)

    Dankje! c;

    Rode verf is alleen wel een hel om uit het haar te krijgen. Ben blij dat ik er zo goed als van af ben c;

    Ik had men haar vorig jaar ook rood geverfd, het werd oranje vreselijk was dat :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Ik had men haar vorig jaar ook rood geverfd, het werd oranje vreselijk was dat :')


    Ohh, praat me daar niet van D;
    Ik wilde het eruit hebben, dus laten bleken en al. Het was al half uitgegroeid, dus ik heb voor twee weken met een oranje kop rondgelopen :W


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Ohh, praat me daar niet van D;
    Ik wilde het eruit hebben, dus laten bleken en al. Het was al half uitgegroeid, dus ik heb voor twee weken met een oranje kop rondgelopen :W

    Haha ja precies :') Ik heb 2 maanden terug mijn haar chocolade bruin geverfd en dat is er nu ook al uit haar verf gaat altijd mis bij mij haha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Haha ja precies :') Ik heb 2 maanden terug mijn haar chocolade bruin geverfd en dat is er nu ook al uit haar verf gaat altijd mis bij mij haha.


    Vandaag heb ik het ergste oranje eruit laten knippen, nu valt het dus wel mee c;


    26 - 02 - '16

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Haha ja precies :') Ik heb 2 maanden terug mijn haar chocolade bruin geverfd en dat is er nu ook al uit haar verf gaat altijd mis bij mij haha.

    Ik blondeer het! Is nog nooit fout gegaan, godzijdank. (snel afkloppen voordat het dit weekend misgaat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Alles wat ik doe wordt oranje. Alles.


    i put the fun in funeral

    Ik heb buikpijn.. Misschien volgende keer wat minder hard gaan met die donuts en koffie..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Bedankt, maar ik denk dat de tijd de keuze al voor me heeft gemaakt. Ik denk niet dat ik nog kan.


    Huh, moeten jullie een dag van tevoren al aangeven of jullie bij het college kunnen zijn? D:
    Nou ja, in ieder geval is de knoop dan doorgehakt. Dat is goed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lolol ik moet een bril. Ben benieuwd of het me zal staan. Vast niet. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    And there goes my mood


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ipseity schreef:
    Lolol ik moet een bril. Ben benieuwd of het me zal staan. Vast niet. x)


    Ik heb ook een bril, maar die draag ik nooit ;x


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Ik heb ook een bril, maar die draag ik nooit ;x


    Foei toch. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Foei toch. :p


    Hahahah ;3


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Hahahah ;3


    Maar ik ben dr eigenlijk ook wel weer blij om hoor. Mijn zicht is duidelijk verminderd. En het is dan wel niet eens zoveel, ik hoef pas nét een bril. Maar ik merk toch wel groot verschil al. En tis toch voor veraf zien, dus met autorijden en tv kijken enzo. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Huh, moeten jullie een dag van tevoren al aangeven of jullie bij het college kunnen zijn? D:
    Nou ja, in ieder geval is de knoop dan doorgehakt. Dat is goed.


    Ik kan wel zeggen dat ik ziek ben, natuurlijk. Maar ik kan niet liegen, en het is het eerste college en ik ben in halve paniek.

    (zie, ik kan geen beslissingen nemen)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 19:23 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor