• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Zo, school ook weer gehad. Lekker vroeg uit, het is pas vijf voor half acht ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ipseity schreef:
    (...)

    Maar ik ben dr eigenlijk ook wel weer blij om hoor. Mijn zicht is duidelijk verminderd. En het is dan wel niet eens zoveel, ik hoef pas nét een bril. Maar ik merk toch wel groot verschil al. En tis toch voor veraf zien, dus met autorijden en tv kijken enzo. (:


    Die van mij voor dichtbij, computer schermen lezen enz c;


    26 - 02 - '16

    Ho shit, dilemma's worden nog groter... Deze is 10 euro goedkoper en awwww hij is zo cute :3

    Trees schreef:
    Ho shit, dilemma's worden nog groter... Deze is 10 euro goedkoper en awwww hij is zo cute :3




    ERRMEGERRD.


    26 - 02 - '16

    Het is zo ziek dat ik nu eindelijk een beetje kan beginnen met leven terwijl ik jarenlang letterlijk dood ongelukkig ben geweest om iets waar anderen simpelweg nooit last van hebben gehad. Kutlichaam, echt waar. Fuck you genetics. Ik ben nog steeds bitter af. Hopen dat het weggaat met de pijn.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 19:40 ]


    Caution first, always.

    Naz schreef:
    (...)


    ERRMEGERRD.


    Maar hij is wel vijftig euro, en dan nog verzendkosten ):

    Trees schreef:
    (...)

    Maar hij is wel vijftig euro, en dan nog verzendkosten ):


    Maar dan nog D:
    IT'S SO CUTE OMG I'M GONNA DIE.


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Maar dan nog D:
    IT'S SO CUTE OMG I'M GONNA DIE.


    Truetrue. Maar aan de andere kant wil ik ook die andere, want ik wil ook wat meer kleding die ehr, bij mij past op dit moment. Maar mijn ouders worden daar niet blij van, dus dan kies ik denk ik voor deze. Hmmm, ik zou mijn gespaarde geld voor merch kunnen gebruiken, TOP heeft toch geen nieuwe merch :Y)

    Naz schreef:
    (...)

    Maar dan nog D:
    IT'S SO CUTE OMG I'M GONNA DIE.


    Mijn beste vriendin heeft hem, maar ik vind hem in het echt niet heel mooi. Hij is heel anders dan op het plaatje, minder mooi :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Mijn beste vriendin heeft hem, maar ik vind hem in het echt niet heel mooi. Hij is heel anders dan op het plaatje, minder mooi :c


    Had ze 'm van Large.nl?

    Trees schreef:
    (...)

    Had ze 'm van Large.nl?


    Geloof van wel ja..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk serie, ga ook triskals gebruiken hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Geloof van wel ja..


    hmmmm ):

    Wat moet ik toch zonder je mam...

    Someone... help?

    I'm going down down down