• Ik en mijn rijinstructeur wilde zojuist mijn rijexamen aanvragen (hoera na 2 jaar mag ik EINDELIJK op), maar dat ging niet want blijkbaar was er iets met mijn eigen verklaring....nou goed, wij dat dus uitzoeken. Wat blijkt? Mijn eigen verklaring was maar een jaar geldig (dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik diabeet ben, ik kan er verder namelijk niks over vinden op het internet) en aangezien ik die in 2014 heb aangevraagd is die dus verlopen. Nu moet ik dat dus allemaal opnieuw aanvragen (EN WEER 32,80 betalen!) en de vorige keer heeft dat 2,5 MAANDEN geduurd voordat er door heen was want dan stuur je een formulier op en dan krijg je na twee weken bericht dat je medisch gekeurd moet worden, a fijn dan doe je dat en dan stuur je dat weer op en dan krijg je drie weken later weer bericht dat je nog aanvullende informatie moet geven --' . Het probleem is alleen als dat dadelijk weer zo lang duurt en ik haal me rijbewijs niet in een keer (waar ik wel van uit ga, maar he met mij weet je het nooit) dan mag ik me theorie ook weer op nieuw gaan doen (halloooo kosten, wat fijn) en dat koste me de vorige keer al tering veel moeite en dan moet ik weer 2,5 maand extra rijlessen betalen (nog meer geld yay).

    KORT OM FUCK HET CBR.-.- tering geldkloppers, zo blijf ik toch bezig.--'


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah ik heb ook zwaar haat aan het CBR. Helaas heeft rijles al mijn geld opgeslokt en ben ik nu een arme sloeber, met schulden omdat ik rijles niet helemaal zelf kon betalen. Gelukkig in maart eindelijk examen, hopen dat ik het haal. Maar ook die theorie, om te janken gewoon, weer 100 eurie de deur uit. Ik ben met je mee boos, want wat ze bij jou doen vind ik echt belachelijk. :c

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 16:14 ]


    The truth is out there.

    Ik ben echt bang voor het CBR man. Binnenkort moet ik ook beginnen aan rijlessen en doordat ik niet helemaal goed kan lopen moet ik me vast ook daar gaan melden. Bluhh :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kut CBR indeed. Kon bijna afrijden, had een psychose waardoor ik dus 2 jaar niet mag rijden - belachelijk - , eigen verklaring al betaald, moet ik dus straks eigen verklaring weer opnieuw betalen en kan ik WEER (voor de 3e keer) theorie betalen en halen. (want ja dan is i weer verlopen)


    Aan niets denken is ook denken.

    Hawke schreef:
    Ah ik heb ook zwaar haat aan het CBR. Helaas heeft rijles al mijn geld opgeslokt en ben ik nu een arme sloeber, met schulden omdat ik rijles niet helemaal zelf kon betalen. Gelukkig in maar eindelijk examen, hopen dat ik het haal. Maar ook die theorie, om te janken gewoon, weer 100 eurie de deur uit. Ik ben met je mee boos, want wat ze bij jou doen vind ik echt belachelijk. :c


    Ja ik ben echt zwaar pissig, mag ik eindelijk op rijexamen (wat ik nooit had durven dromen onderhand) en dan dit ;-;


    You were born original, don't die as a copy.

    Valet schreef:
    Ik ben echt bang voor het CBR man. Binnenkort moet ik ook beginnen aan rijlessen en doordat ik niet helemaal goed kan lopen moet ik me vast ook daar gaan melden. Bluhh :<


    Nou ja er is zo'n lijstje met dingen die je moet melden en als dat er niet bij zit dan moet je er vooral GEEN melding maken en je mond houden.=\ Mijn diabetes heeft NOG NOOIT invloed gehad op mijn rijden en als ik me niet goed voel zet ik de auto langs de kant.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    Caprice schreef:
    Kut CBR indeed. Kon bijna afrijden, had een psychose waardoor ik dus 2 jaar niet mag rijden - belachelijk - , eigen verklaring al betaald, moet ik dus straks eigen verklaring weer opnieuw betalen en kan ik WEER (voor de 3e keer) theorie betalen en halen. (want ja dan is i weer verlopen)


    2 JAAR?O-O Ik had daar echt geen melding van gemaakt dan.o-o Echt dat ze hun regels ergens steen waar het licht niet schijnt.-.-


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    2 JAAR?O-O Ik had daar echt geen melding van gemaakt dan.o-o Echt dat ze hun regels ergens steen waar het licht niet schijnt.-.-


    Ja. Had ik ook niet moeten doen achteraf gezien.
    Ik reed gewoon net na mijn psychose en dat ging prima, toen werd nog even door mijn psychiater verteld dat ik 2 jaar niet mag rijden...


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    Ja. Had ik ook niet moeten doen achteraf gezien.
    Ik reed gewoon net na mijn psychose en dat ging prima, toen werd nog even door mijn psychiater verteld dat ik 2 jaar niet mag rijden...


    Maar hoe is het cbr daar achter gekomen dan?
    De tering ik had gewoon eind deze maand kunnen afrijden.-.-


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Maar hoe is het cbr daar achter gekomen dan?
    De tering ik had gewoon eind deze maand kunnen afrijden.-.-


    Nee het cbr niet. Ik heb gewoon in mn eigen verklaring ingevuld dat ik een psychose heb gehad, omdat ik niet wilde liegen en net van de medicijnen af was dus dacht dat het wel prima zou zijn. Maar toen stuurde ze dus een brief terug dat ik 2 jaar niet mag rijden.
    Ja, jammer. Ik mag na 2 jaar ook weer allemaal rijlessen en shit gaan betalen..


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    Nee het cbr niet. Ik heb gewoon in mn eigen verklaring ingevuld dat ik een psychose heb gehad, omdat ik niet wilde liegen en net van de medicijnen af was dus dacht dat het wel prima zou zijn. Maar toen stuurde ze dus een brief terug dat ik 2 jaar niet mag rijden.
    Ja, jammer. Ik mag na 2 jaar ook weer allemaal rijlessen en shit gaan betalen..


    Oh shit, ja jammer dat je dat niet eerder wist.:/
    Echt geldklopperij.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh shit, ja jammer dat je dat niet eerder wist.:/
    Echt geldklopperij.


    Idd precies.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik moet ook naar het cbr vanwege medicijn gebruik. ;x


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Ik moet ook naar het cbr vanwege medicijn gebruik. ;x


    stomme mensen.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    stomme mensen.=\


    Echt eh. Ik snap wel dat je een zeker risico kan vormen, maar de kosten die erbij komen.. Niet te zuinig, pff.


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Echt eh. Ik snap wel dat je een zeker risico kan vormen, maar de kosten die erbij komen.. Niet te zuinig, pff.


    Nee inderdaad, ik moest eerst naar de oogarts (dat moet ik sowieso elk jaar en dat kwam toen net goed uit) en dat kost normaal 175 euro (maar me oogarts matste me, hij vond het onzin om me extra op de kosten te jagen terwijl ik elk jaar langskom). Als ik dat nu opnieuw had moeten doen had het me wss wel 175 euro gekost. Ik heb alleen nog een keer naar het cbr gebeld en ik hoef al die medische shit niet opnieuw te doen want dat geld tot 2019.


    You were born original, don't die as a copy.