• Ik en mijn rijinstructeur wilde zojuist mijn rijexamen aanvragen (hoera na 2 jaar mag ik EINDELIJK op), maar dat ging niet want blijkbaar was er iets met mijn eigen verklaring....nou goed, wij dat dus uitzoeken. Wat blijkt? Mijn eigen verklaring was maar een jaar geldig (dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik diabeet ben, ik kan er verder namelijk niks over vinden op het internet) en aangezien ik die in 2014 heb aangevraagd is die dus verlopen. Nu moet ik dat dus allemaal opnieuw aanvragen (EN WEER 32,80 betalen!) en de vorige keer heeft dat 2,5 MAANDEN geduurd voordat er door heen was want dan stuur je een formulier op en dan krijg je na twee weken bericht dat je medisch gekeurd moet worden, a fijn dan doe je dat en dan stuur je dat weer op en dan krijg je drie weken later weer bericht dat je nog aanvullende informatie moet geven --' . Het probleem is alleen als dat dadelijk weer zo lang duurt en ik haal me rijbewijs niet in een keer (waar ik wel van uit ga, maar he met mij weet je het nooit) dan mag ik me theorie ook weer op nieuw gaan doen (halloooo kosten, wat fijn) en dat koste me de vorige keer al tering veel moeite en dan moet ik weer 2,5 maand extra rijlessen betalen (nog meer geld yay).

    KORT OM FUCK HET CBR.-.- tering geldkloppers, zo blijf ik toch bezig.--'


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee inderdaad, ik moest eerst naar de oogarts (dat moet ik sowieso elk jaar en dat kwam toen net goed uit) en dat kost normaal 175 euro (maar me oogarts matste me, hij vond het onzin om me extra op de kosten te jagen terwijl ik elk jaar langskom). Als ik dat nu opnieuw had moeten doen had het me wss wel 175 euro gekost. Ik heb alleen nog een keer naar het cbr gebeld en ik hoef al die medische shit niet opnieuw te doen want dat geld tot 2019.


    Dat scheelt dan wel weer ;o


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Dat scheelt dan wel weer ;o


    Ja gelukkig wel, echt veel geld. Ik ben allang blij dat dat niet allemaal opnieuw hoeft want naast veel geld duurt dat hele proces ook veel te lang.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat is het CBR? O.O


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja gelukkig wel, echt veel geld. Ik ben allang blij dat dat niet allemaal opnieuw hoeft want naast veel geld duurt dat hele proces ook veel te lang.


    Ja, dat zijn klote processen. Ik heb al eens van iemand gehoord die op de valreep te horen kreeg dat hij geen examen mocht doen van het cbr. Da's pas lullig..


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Ja, dat zijn klote processen. Ik heb al eens van iemand gehoord die op de valreep te horen kreeg dat hij geen examen mocht doen van het cbr. Da's pas lullig..


    Jaaa pffff, grapjassen dat het zijn.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    AtIas schreef:
    Wat is het CBR? O.O


    You are my piece of paradise.

    Ik zou niet eens af mogen rijden omdat ik een hersenen en oogafwijking heb. Ik mag niet eens mijn oog naar de andere kant op laten kijken. Hij moet recht staan anders kan ik geen examen doen.

    Ja, het is klote gedoe maar had jouw rij-instructeur dit niet allemaal gewoon moeten weten? Net zoals dat je theorie-examen ook maar 1,5 jaar geldig is. Anyway, ik heb ook geen liefde voor het CBR aangezien ik drie keer bij gezakt voor mijn praktijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    Ja, het is klote gedoe maar had jouw rij-instructeur dit niet allemaal gewoon moeten weten? Net zoals dat je theorie-examen ook maar 1,5 jaar geldig is. Anyway, ik heb ook geen liefde voor het CBR aangezien ik drie keer bij gezakt voor mijn praktijk.


    Nou ik was overgestapt vorig jaar April dus hij dacht dat alles goed was.:'d
    Pfff ja dat was mij ook gebeurd als ik eerder op was gegaan.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ik was overgestapt vorig jaar April dus hij dacht dat alles goed was.:'d
    Pfff ja dat was mij ook gebeurd als ik eerder op was gegaan.

    Ah op die fiets, dat is wel klote ja. Ik vind autorijden nog steeds niet leuk ook, hoewel ik 'm gelukkig nu wel heb.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat rot, maar waarom heb je dan zo lang rijles?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik begon dus 2 weken geleden met rijden en heb op die hele verklaring gewoon alles met 'nee' ingevuld omdat die vrouw zei dat ik anders getest moest worden of misschien niet mocht rijden? ja jammer dan dat t 'eerlijk' moet hea.....


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    ik begon dus 2 weken geleden met rijden en heb op die hele verklaring gewoon alles met 'nee' ingevuld omdat die vrouw zei dat ik anders getest moest worden of misschien niet mocht rijden? ja jammer dan dat t 'eerlijk' moet hea.....


    Ze zijn dan wel strenger. Ik zie eigenlijk ook 40% (ik wordt blind maarja.) Zolang je ogen niet trillen op dat gebied of wat dan ook en je gewoon zoveel kan zien en bij een goede arts loop kan het wel.

    nerveus schreef:
    Wat rot, maar waarom heb je dan zo lang rijles?


    Omdat sommige mensen geen natuur talenten zijn?(cat)


    You were born original, don't die as a copy.