• Ja, ja, vanaf vandaag ben ik geen tiener meer. Om dat te vieren heb ik voor iedereen taart en cupcakes!
    Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat ik alweer twintig ben, überhaupt niet dat ik echt jarig ben aangezien ik met een groot verslag bezig ben :'D



    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hazy schreef:
    Gelukkige verjaardag! ^^


    <3

    Nogmaals gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Dank jullie wel (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ook al zal dat niet zo als een verjaardag voelen.
    Toch hoop ik dat je der een leuke dag van hebt gemaakt..
    Ondanks je verslag waaraan je bezig bent..
    Succes en geniet nog even van je avond..

    XxX


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”

    Fantasy_World schreef:
    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ook al zal dat niet zo als een verjaardag voelen.
    Toch hoop ik dat je der een leuke dag van hebt gemaakt..
    Ondanks je verslag waaraan je bezig bent..
    Succes en geniet nog even van je avond..

    XxX

    Dank je wel (:
    Komt helemaal goed, een vriendin is langs geweest dus dat is altijd gezellig (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh God, twintig. We worden oud. :'D Maar gefeliciteerd, Kim! Ik hoop dat je ondanks dat verslag toch een heel leuke dag hebt gehad. Met veel taart, natuurlijk. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh God, twintig. We worden oud. :'D Maar gefeliciteerd, Kim! Ik hoop dat je ondanks dat verslag toch een heel leuke dag hebt gehad. Met veel taart, natuurlijk. *O*

    Ik had taart en cupcakes :Y)
    Dank je wel Inge (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Naz schreef:
    Gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.