• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wiarda schreef:
    Optimist tot in de kist optimist tot in de kist optimist tot in de kist

    Denk aan hoe badass dit badpak staat, Jip. Niet aan het feit dat je straks als eerste vak moet gaan zwemmen met je body issues eN OMKLEDEN ACHTERAF BIJ JE NIEUWE KLAS POEDELNAAKT NEE HELP

    maar yay badpak optimisttotindekist




    It's okay Jip, breath, you're fine.
    Zo, wat was het nou met de badpakissues?

    De komende twee uur gaat heel veel praten worden om onder dingen uit te komen :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hoe moet je ooit een betoog schrijven met vast onderwerp en zonder je eigen mening? Een betoog is juist je eigen mening...

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 10:41 ]

    Skadi schreef:
    Hoe moet je ooit eeb betoog schrijven met vast onderwerp en zonder je eigen mening? Een betoog is juist je eigen mening...


    Van Dales definitie van een betoog: uiteenzetting, bewijsvoering. In een betoog probeer je wat te bewijzen, dus het is niet echt een mening.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Salam schreef:
    (...)

    Van Dales definitie van een betoog: uiteenzetting, bewijsvoering. In een betoog probeer je wat te bewijzen, dus het is niet echt een mening.


    Nouja, je probeert een standpunt te bewijzen en dat is meestal wel een mening..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Nouja, je probeert een standpunt te bewijzen en dat is meestal wel een mening..


    een standpunt verdedig je met argumenten, niet per se met je mening


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    (...)

    een standpunt verdedig je met argumenten, niet per se met je mening


    Ik bedoelde het standpunt zelf is vaak een mening


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aww, mijn mentor heeft gister tijdens de leerlingbesprekingen terwijl het enkel over cijfers had moeten gaan gevraagd aan al mijn docenten of ze een beetje lief voor me willen zijn <3

    Mijn moeder zegt dat als ik nog een woord Koreaans zeg ze me gaat vermoorden
    JJEOREO! :')





    R.I.P Ik alvast :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Love my pp, thanks c':

    Auw. Jezelf in je gezicht slaan met je mobiel doet pijn. Geen aanrader. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inagua schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het standpunt zelf is vaak een mening


    Vaak wel, maar in betogen of debatten krijg je gewoon meestal een standpunt toegewezen, dus dan gaat het niet op


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Pls pls pls laat twenty one pilots weer naar Lowlands komen. Geef me iets om naar uit te kijken.


    Caution first, always.

    Omg deze toets was te makkelijk voor het leven
    Nu lingua latina yaaay


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Je wordt bedankt pap, nu heb ik nog minder zin in dat kut examen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered