• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik hoop maar dat dit het hoogtepunt is in plaats van dat ik nog steeds opbouw naar echt ziek worden, want ik kan het me niet veroorloven om morgen thuis te blijven. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Godver, waarom komt het nú ineens terug? Wat heb ik in vredesnaam verkeerd gedaan? Ik dacht noujuist dat ik afgelopen zaterdag niets verkeerd had gedaan... Of komt het door het rennen van vanochtend?
    MAG DIE PIJN WEG D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind mijn zoete liefde nu al leuk ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eh, waar is de docent? En waar is mijn klas? Whaaaatt?..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Asuka schreef:
    Of je maakt zowat vrienden met een jongen bij de pinautomaat omdat je TOP aan het neuriën bent en hij blijkbaar allerlei TOP merch aanheeft en een random gesprek start. Well... hello!


    Omg so nice :') Er lopen hier twee meisjes rond uit vwo die vaak TOP merch dragen, maar ik durf ze niet aan te spreken x:

    Trees schreef:
    (...)

    Omg so nice :') Er lopen hier twee meisjes rond uit vwo die vaak TOP merch dragen, maar ik durf ze niet aan te spreken x:

    Blijkbaar werkt neuriën, haha. Ik raad het aan. ;D
    Triest dat een gesprekje met een vreemde het meest positieve was dat me de afgelopen tijd overkomen is. Wauw. I live a pathetic life.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh, het was zijn zus, oeps :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom wil niemand 10 credits?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Waarom wil niemand 10 credits?


    Je geeft tien credits weg? Geef maar. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)
    Naja hond was eerst van haar. Maar laat het los, mevrouw. Hond is nu van mij. D:

    Nou, ik kan wel begrijpen dat ze dat nu nog niet kan, heeft tijd nodig.

    Green245 schreef:
    (...)
    Ben je een A.R.M.Y dan? haha.


    Deze is awesome tho.

    Nee, ik doe het niet voor de fannamen, I just do it for the music. En die is inderdaad gaaf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    SonOfGondor schreef:
    Waarom wil niemand 10 credits?

    Geef anders maar aan mij, kan ik eindelijk mijn story eens in de spot zetten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ipseity schreef:
    (...)

    Je geeft tien credits weg? Geef maar. :Y)


    Nedakh schreef:
    (...)
    Geef anders maar aan mij, kan ik eindelijk mijn story eens in de spot zetten.


    Ik wacht in spanning op jullie covers


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb het zo nodig om weer een keer af te spreken met vrienden van mijn oude school.


    Caution first, always.

    Nedakh schreef:
    (...)
    Nee, ik doe het niet voor de fannamen, I just do it for the music. En die is inderdaad gaaf.



    Kan je Koreaans tho?


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Kom op Castiel, wees niet zo afstandelijk, je bent schattig! T.T


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.