• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 3:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Constantinople schreef:
    ik wil wel eens meedoen aan een RPG. Maar nooit eerder gedaan & bang dat ik ga falen :')

    my thoughts exactly.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Moorden zijn nooit goed, tenzij als je héél erg zeker bent dat je er mee weg kan komen. Hier ben je altijd welkom! ^^ Zulke mensen zijn het echt niet waard om boos over te zijn.


    Nee, ik heb mezelf net heel verdacht op het internet gemaakt, dus laat ik dat maar niet doen. Thanks so much! <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Jup


    Oh God, ik had juist het gevoel dat ze er tegenwoordig veel beter mee omging. :c
    Niet dat dat betekent dat jij zomaar dingen van haar hoeft te slikken, of dat je haar überhaupt hoeft te vergeven voor eerder gebeurde dingen. Naar dat er blijkbaar weer iets raars is gebeurd. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Constantinople schreef:
    ik wil wel eens meedoen aan een RPG. Maar nooit eerder gedaan & bang dat ik ga falen :')


    Gewoon doen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    (...)

    Gewoon doen!


    + Je moet ergens beginnen ^^

    Square schreef:
    (...)

    Stiekem was het een Incredibles reference, hehe. (krul)


    Het voelde relevant voor mijn situatie omdat ik snipverkouden en met hoofdpijn naar mijn verplichte college ben gegaan vandaag en niet honderd procent zeker wist of ik dat zou uithouden. Ik heb het gehaald, dus ik leef nog, maar ik voel me vrij dood op dit moment. Figuurlijk dan. :'D


    Ow bleh that sucks. Beterschaap dan, hopelijk voel je je snel weer fit! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    sdl;jdsfljdsaflkj


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    (...)

    Oh God, ik had juist het gevoel dat ze er tegenwoordig veel beter mee omging. :c
    Niet dat dat betekent dat jij zomaar dingen van haar hoeft te slikken, of dat je haar überhaupt hoeft te vergeven voor eerder gebeurde dingen. Naar dat er blijkbaar weer iets raars is gebeurd. (no_chears)


    Nou ja, ik vroeg gewoon of ze het leuk leek om weer af te spreken, en toen kwam ze met een hele lijst met dingen en ik kreeg een beetje het idee dat ze mij de schuld gaf, terwijl ik dat een beetje oneerlijk vind.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Iemand die PS4 gamed enzo?


    Sarah = ongewoon sexy

    AtIas schreef:
    NEE OKE IK BEN JARIG OP VALENTIJN DUS DAT BETEKENT NIET DAT IK HARTVORMIGE CHOCOLAATJES WIL.

    JE KRIJGT HARTVORMIGE CHOCOLAATJES VAN MIJ. AND DONT YOU DARE TO SAY NO, ALMIGHTY.

    Constantinople schreef:
    ik wil wel eens meedoen aan een RPG. Maar nooit eerder gedaan & bang dat ik ga falen :')

    Je kan niet falen met schrijven, alleen jezelf verbeteren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Antiheld schreef:
    Iemand die PS4 gamed enzo?


    Hoi

    Nippon schreef:
    (...)
    Je kan niet falen met schrijven, alleen jezelf verbeteren.

    Jaa klopt, je hebt gelijk

    .. Ik heb hier totaal geen zin meer in. Ik weet al hoe het gaat.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 20:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Constantinople schreef:
    (...)

    Hoi


    YEUY maar vast geen fifa :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ja joh, blame me. I'm used to it.


    I'm your little ray of pitch black.