• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 3:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik doe dan ook niet meer mee. Bedankt dat ik serieus word genomen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, kom op, ben ik dan zo slecht in vrienden maken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb het overleefd! Ik ben dood, maar ik heb het overleefd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    And suddenly my good mood was ruined. Luckily, I have you to make me smile again <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Constantinople schreef:
    (...)

    dan.. een HARTVORMIGE CHOCOLADE DOOS? :D


    het komt van jou so I'll take it :D


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Square schreef:
    Ik heb het overleefd! Ik ben dood, maar ik heb het overleefd.


    Whut? :'D

    OTOFT: Waarom heeft niemand verder covers nodig? Ik wil prutsen met Picmonkey en iets proberen te maken!
    Maar zonder opdracht vind ik het moeilijk iets te doen, want dan heeft het geen doel. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Ik heb het overleefd! Ik ben dood, maar ik heb het overleefd.


    This conflicts me in various ways. (cat)


    What would Emma do?

    SonOfGondor schreef:
    Oh, kom op, ben ik dan zo slecht in vrienden maken?


    You know what. Ze was nooit een vriendin. Vrienden gedragen zich niet als homofobische b*tches. Ik geef je een kans, maar jij zal wel denken dat het allemaal mijn schuld is. Nou, guess what? It is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    You know what. Ze was nooit een vriendin. Vrienden gedragen zich niet als homofobische b*tches. Ik geef je een kans, maar jij zal wel denken dat het allemaal mijn schuld is. Nou, guess what? It is.


    Awh meid :c
    Als mensen zich belachelijk gedragen is dat hun probleem, jij verdient beter!


    26 - 02 - '16

    SonOfGondor schreef:
    Oh, kom op, ben ik dan zo slecht in vrienden maken?



    hee hoi, vrienden worden?


    Sarah = ongewoon sexy

    Oncilla schreef:
    (...)

    Awh meid :c
    Als mensen zich belachelijk gedragen is dat hun probleem, jij verdient beter!


    Antiheld schreef:
    (...)


    hee hoi, vrienden worden?


    Dank jullie wel. Ik moet even afkoelen nu, voordat ik een moord ga plannen. Op quizlet lijk ik in elk geval wel vrienden te kunnen maken (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ipseity schreef:
    (...)

    Whut? :'D

    OTOFT: Waarom heeft niemand verder covers nodig? Ik wil prutsen met Picmonkey en iets proberen te maken!
    Maar zonder opdracht vind ik het moeilijk iets te doen, want dan heeft het geen doel. xd

    Diplodocus schreef:
    (...)

    This conflicts me in various ways. (cat)


    Stiekem was het een Incredibles reference, hehe. (krul)


    Het voelde relevant voor mijn situatie omdat ik snipverkouden en met hoofdpijn naar mijn verplichte college ben gegaan vandaag en niet honderd procent zeker wist of ik dat zou uithouden. Ik heb het gehaald, dus ik leef nog, maar ik voel me vrij dood op dit moment. Figuurlijk dan. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    You know what. Ze was nooit een vriendin. Vrienden gedragen zich niet als homofobische b*tches. Ik geef je een kans, maar jij zal wel denken dat het allemaal mijn schuld is. Nou, guess what? It is.


    Gaat dit over die persoon die wij allebei kennen? :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Gaat dit over die persoon die wij allebei kennen? :x


    Jup


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Dank jullie wel. Ik moet even afkoelen nu, voordat ik een moord ga plannen. Op quizlet lijk ik in elk geval wel vrienden te kunnen maken (:


    Moorden zijn nooit goed, tenzij als je héél erg zeker bent dat je er mee weg kan komen. Hier ben je altijd welkom! ^^ Zulke mensen zijn het echt niet waard om boos over te zijn.


    What would Emma do?