• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 3:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trikova, Oncilla, Hawke, Atlas, Reigns, Lily_Evans

    Random, but I love you.

    k bye.

    Constantinople schreef:
    Trikova, Oncilla, Hawke, Atlas, Reigns, Lily_Evans

    Random, but I love you.

    k bye.

    Aw schat, I love you too <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wow Jezus.
    Ik fietste net terug van gitaar les : zie ik daar een man spartelen in een voortuin. Ik ren er natuurlijk gelijk op af en bied hulp aan. Maar hij zei niks terug dus ik was helemaal in paniek en er liep ook nog eens bloed uit zijn mond. Bleek dus dat hij zwaar dronken was en dat hij van zijn fiets is gevallen. Ren ik zo snel mogelijk naar huis een straat verder op om hulp te halen. Maar die man bleek dus een oude kennis van men vader te zijn. Hij heeft hem naar binnengebracht. Eind goed al goed hahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dit is echt zo'n dag waarop ik niet gelukkig, maar ook niet ongelukkig ben. Een dag die zo snel mogelijk over moet zijn dus.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    FrenchFries schreef:
    Wow Jezus.
    Ik fietste net terug van gitaar les : zie ik daar een man spartelen in een voortuin. Ik ren er natuurlijk gelijk op af en bied hulp aan. Maar hij zei niks terug dus ik was helemaal in paniek en er liep ook nog eens bloed uit zijn mond. Bleek dus dat hij zwaar dronken was en dat hij van zijn fiets is gevallen. Ren ik zo snel mogelijk naar huis een straat verder op om hulp te halen. Maar die man bleek dus een oude kennis van men vader te zijn. Hij heeft hem naar binnengebracht. Eind goed al goed hahaha

    Damn... Dat is niet niets! Gelukkig ben je gaan kijken! goed gedaan van je.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hmmm, welke kleur? Het is wel oversized en dan vind ik zwart mooier, maar ik heb al een zwarte trui en blauw is vrolijker... Da struggles.

    Trikova schreef:
    (...)
    Damn... Dat is niet niets! Gelukkig ben je gaan kijken! goed gedaan van je.

    Haha thnx ik tril nog steeds. Ik dacht serieus dat het eerst een bejaarde man was.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trees schreef:
    Hmmm, welke kleur? Het is wel oversized en dan vind ik zwart mooier, maar ik heb al een zwarte trui en blauw is vrolijker... Da struggles.


    Ik vind die blauwe leuker :3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zwart i like. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil op de bank hangen in mijn pyjama maar ik vond het zo lullig om je vraag om een drankje te doen voor de vierde keer op een rij af te slaan.


    i put the fun in funeral

    ^ zwaaaart. C:


    OTOFT: Ik kan niet wachten op mijn hoesje. Mwhiiii c: . Wachten gaat lang duren though xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Constantinople schreef:
    Trikova, Oncilla, Hawke, Atlas, Reigns, Lily_Evans

    Random, but I love you.

    k bye.



    i love u too, my dearest.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik wil helemaal niet gaan. Het liefste zou ik er gewoon mee willen stoppen, maar langs de andere kant ook weer niet.


    <3

    good god, I want to give you a award for your dna.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik zeg zelf altijd dat je niet met je ex af moet spreken en wat doe ik vervolgens zelf.. al is het casual op werk en verder niet bijzonder


    Sarah = ongewoon sexy