• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 3:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dan heb je je device inderdaad. Ik vind een normaal contact met ouders wel belangrijk opzich, schreeuwen om je zin te krijgen is niet echt positief


    Ach, het is maar of je normaal kan functioneren in die situaties of niet ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    En dat mannen nergens last van hebben. Dat vind ik nog gemener.
    Vrouwen moeten altijd extra geld uitgeven aan die maandelijkse shit.


    Precies!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Well, crap on a spatula.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Constantinople schreef:
    (...)



    Oh wauw, op de laptop? Dat vind ik altijd nog knapper ^^ Heb je zo'n tekentablet?

    Trees schreef:
    (...)

    Oh wauw, op de laptop? Dat vind ik altijd nog knapper ^^ Heb je zo'n tekentablet?

    Jaaa haha, was even een super snelle schets. (hem even aangekeken, opgeslagen in geheugen, geschetst) Hij is nog knapper dan mijn tekenkunsten dus ja :')

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Mijn ouders zijn boos omdat ik met twee vakken onvoldoende sta, dus ze willen dat ik meer bezig ben met huiswerk. Heeft toch geen nut want ik snap toch niks van die twee vakken.

    Logisch. Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet waarom er zo op jou gereageerd wordt, want ouders hebben enkel het beste met hun kind voor. Zelfs al lijkt dat niet altijd zo. Zou je liever willen dat ze het verwaarlozen en jou je gang laten gaan, zodat je niet overgaat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heeft iemand enig idee wat Galentine betekent? Ik krijg ineens een mail met reclame van een t-shirt website, waar ik een tijd terug een shirt bestelde, en daar staat dat woord in. Ik heb werkelijk geen idee :W


    26 - 02 - '16

    Constantinople schreef:
    (...)
    Jaaa haha, was even een super snelle schets. (hem even aangekeken, opgeslagen in geheugen, geschetst) Hij is nog knapper dan mijn tekenkunsten dus ja :')


    Hij ziet er uit als zo'n anime gast, en die zijn altijd knap. Hope he sees how awesome you are ^^

    Trees schreef:
    (...)

    Hij ziet er uit als zo'n anime gast, en die zijn altijd knap. Hope he sees how awesome you are ^^


    Awsh that's really sweet haha <3

    Mijn Jace ring van The Mortal Instruments is binnen! Ik ben nu zo blij met mijn beginnende collectie:
    Ik heb The One Ring van Lord Of The Rings, Jace zijn ring aan een ketting en de Argent ketting van Teen Wolf (A)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FUCK. Ik was vandaag zo vroeg vrij en ik kon zoveel doen voor sectorwerkstuk maar in plaats daarvan ging ik selfies bewerken tot het punt waar ze écht afzichtelijk waren.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nedakh schreef:
    (...)
    Logisch. Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet waarom er zo op jou gereageerd wordt, want ouders hebben enkel het beste met hun kind voor. Zelfs al lijkt dat niet altijd zo. Zou je liever willen dat ze het verwaarlozen en jou je gang laten gaan, zodat je niet overgaat?

    Ik ben het er niet helemaal mee eens aangezien ik wel echt mijn best doe ik maak altijd eerst mijn huiswerk voordat ik op men laptop ga. En ik leer ook wel gewoon.
    Maar het probleem is gewoon dat havo/vwo te lastig is voor mij. Daarom wil ik volgend jaar ook liever een niveau lager. Maar ik snap jouw punt ja haha

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 16:43 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oncilla schreef:
    Heeft iemand enig idee wat Galentine betekent? Ik krijg ineens een mail met reclame van een t-shirt website, waar ik een tijd terug een shirt bestelde, en daar staat dat woord in. Ik heb werkelijk geen idee :W


    Urban Dictionary says:
    February 13th, the other half of valentine's day, when you celebrate your love for your lady friends! single or no.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    (...)


    Thank you!

    //

    OHMYGOD. Volgens mij word ik opgelicht ;/


    26 - 02 - '16

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Ik ben het er niet helemaal mee eens aangezien ik wel echt mijn best doe ik maak altijd eerst mijn huiswerk voordat ik op men laptop ga. En ik leer ook wel gewoon.
    Maar het probleem is gewoon dat havo/vwo te lastig is voor mij. Daarom wil ik volgend jaar ook liever een niveau lager. Maar ik snap jouw punt ja haha

    Dan moet je zoiets zeggen of althans een gesprek erover aangaan, maar niet direct rebelleren. Zoiets heeft ook effect op je ouders, waardoor ze anders gaan reageren. Oorzaak en gevolg, hé.


    Quiet the mind, and the soul will speak.