• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 3:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Antiheld schreef:
    Ik zeg zelf altijd dat je niet met je ex af moet spreken en wat doe ik vervolgens zelf.. al is het casual op werk en verder niet bijzonder


    Excellent.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Excellent.


    Dat krijg je als je elkaar tegen komt op werk en te netjes bent om af te wijzen


    Sarah = ongewoon sexy

    AtIas schreef:
    good god, I want to give you a award for your dna.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag was echt zo'n dag die net niet lekker liep en waarin iedereen net niet genoeg focus had en waarop ik ongeveer 5% me niet goed voelde zo van het was allemaal dragelijk maar ik voel me wel heel raar en net niet comfortabel nu


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Constantinople schreef:
    Trikova, Oncilla, Hawke, Atlas, Reigns, Lily_Evans

    Random, but I love you.

    k bye.


    I love you too honey <3

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 18:39 ]


    26 - 02 - '16

    Je doet maar. Sorry voor het interesse tonen.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 18:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, sluitertijden begin ik onder de knie te krijgen, maar op het gebied van compositie heb ik nog een bult te leren.



    26 - 02 - '16

    Het word valentijnsdag en je ziet meteen oo iedere pagina van het ljh iets over exen, relaties en crushes :') Single and free whoohooo

    Trees schreef:
    Het word valentijnsdag en je ziet meteen oo iedere pagina van het ljh iets over exen, relaties en crushes :') Single and free whoohooo


    En katten. :Y)


    26 - 02 - '16

    NEE OKE IK BEN JARIG OP VALENTIJN DUS DAT BETEKENT NIET DAT IK HARTVORMIGE CHOCOLAATJES WIL.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    NEE OKE IK BEN JARIG OP VALENTIJN DUS DAT BETEKENT NIET DAT IK HARTVORMIGE CHOCOLAATJES WIL.


    dan.. een HARTVORMIGE CHOCOLADE DOOS? :D

    I hate Tom Haverford.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik wil wel eens meedoen aan een RPG. Maar nooit eerder gedaan & bang dat ik ga falen :')

    Er is nog zo veel dat ik moet doen maar ik lig al een hele dag in mijn bed.


    <3

    Ik wil kapsalon


    Sarah = ongewoon sexy