• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 3:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Ohja, want op iedere bladzijde staat muziek en zo. (cat)

    Nee, er word elke keer gemakkelijk gedaan om het niet in het juiste topic te sturen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Holy shit, ik heb echt het gevoel dat je mijn bovenarm zo kan breken als je een beetje druk zet. Zo dun O.o

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 15:32 ]

    Pure drama voor niks :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Trees schreef:
    Ik ben het eerlijk gezegd eens met Nippon, al kwam het geloof ik wat harder over dan ze bedoelde. We hebben natuurlijk niet voor niets een muziektopic en dat is speciaal gemaakt om muziek met anderen te delen, dus waarom niet daar? Ik bedoel, je hebt natuurlijk alle vrijheid om het te doen, maar dan mag daar best wat van gezegd worden als het niet helemaal klopt, toch? Ze reageert overigens op je reactie 'luiheid voor de win', want dat doen meer mensen en daardoor gaat het hard. Niks persoonlijks dus! (:

    Don't mind me sneaking in your conversation ^^

    I dont mind. Ik krijg toch genoeg haatreacties, haha.
    Wat heeft iedereen toch met dat ik hard reageer? Ik gebruik geen smileys, misschien dat het daardoor zo hard lijkt, maar ik bedoel het niet gemeen ofzo. Ik vind gewoon dat ik eerlijk rechtstreeks moet zijn ipv het omleiden. Dat mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn schuld. Sorry dat ik niet aan sugar coating doe.
    Maar waar ik dus eigenlijk op wilde reageren van jouw berichtje: Je verbaasd me echt met dit berichtje. Ik vind dat je gelijk hebt (doh), maar nogmaals het is niet mijn bedoeling om mensen op hun voet te trappen. Het is me gewoon opgevallen. Net zoals het Lucht Je Eten topic (nee, geen haat, alleen een voorbeeld), dat werd aangemaakt vanwege het vele praten over eten hierin. Waarom kan dat dan niet gedaan worden met muziek?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trees schreef:
    Holy shit, ik heb echt het gevoel dat je mijn bovenarm zo kan breken als je een beetje druk zet. Zo dun O.o


    Laten we dat maar vooral niet proberen :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Nippon schreef:
    (...)
    I dont mind. Ik krijg toch genoeg haatreacties, haha.
    Wat heeft iedereen toch met dat ik hard reageer? Ik gebruik geen smileys, misschien dat het daardoor zo hard lijkt, maar ik bedoel het niet gemeen ofzo. Ik vind gewoon dat ik eerlijk rechtstreeks moet zijn ipv het omleiden. Dat mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn schuld. Sorry dat ik niet aan sugar coating doe.
    Maar waar ik dus eigenlijk op wilde reageren van jouw berichtje: Je verbaasd me echt met dit berichtje. Ik vind dat je gelijk hebt (doh), maar nogmaals het is niet mijn bedoeling om mensen op hun voet te trappen. Het is me gewoon opgevallen. Net zoals het Lucht Je Eten topic (nee, geen haat, alleen een voorbeeld), dat werd aangemaakt vanwege het vele praten over eten hierin. Waarom kan dat dan niet gedaan worden met muziek?


    Het was geen haatreactie hoor ^^
    Ik weet inmiddels dat je het niet gemeen bedoeld, maar je bent niet altijd even... subtiel haha. Oké, vat dat niet verkeerd op, maar rechtstreeks kunnen sommige mensen als aanvallend opvatten. Geloof me, mensen denken ook altijd dat ik heel agressief reageer maar dan bedoel ik het helemaal niet zo (resultaat, kabaal in huis). Soms hebben mensen even een reminder nodig dat je het niet hard bedoeld, I guess
    Haha nou zeg, alsof ik het nooit met je eens ben :')

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 15:44 ]

    ..............
    Dit is de reden dat ik dus niet meer meedoe met RPGs.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou lekker dit. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, leuk zo'n reclame van "verras je grote liefde met Merci chocolade", maar ik denk niet dat mijn kat het gaat waarderen :W


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Oké, leuk zo'n reclame van "verras je grote liefde met Merci chocolade", maar ik denk niet dat mijn kat het gaat waarderen :W


    Ghehehe arm beest. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Ghehehe arm beest. x)


    Hahahahahah. Dan moeten ze maar komen met een nieuwe reclame, voor kansarmen in relaties die een kat hebben: "Verras je grote liefde met een lekkere, vette vis!"


    26 - 02 - '16

    Oh kom op, rot op zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kut shit verdomme men laptop in beslag genomen voor een week en nu moet ik alles met men mobiel doen .-.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    Kut shit verdomme men laptop in beslag genomen voor een week en nu moet ik alles met men mobiel doen .-.


    Wat is dat nou weer voor iets kinderachtigs?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.