• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 3:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Mijn ouders zijn boos omdat ik met twee vakken onvoldoende sta, dus ze willen dat ik meer bezig ben met huiswerk. Heeft toch geen nut want ik snap toch niks van die twee vakken.


    Ik liet mijn ouders mijn spullen nooit afpakken, ik ging altijd schreeuwen en hielt alles zo stevig vast, dat ze opgaven en me mijn gang lieten gaan :Y)
    Maar het gebeurde maar zelden dat ze iets wilden afpakken, ik had nog geen smartphone op dat moment, dus die konden ze sowieso niet innemen en ik deed alles via de vaste computer (tot ik een laptop kreeg) en de DS, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    dude ik heb gewoon m'n crush geschetst ajsd

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Whahaha die is wel slim :').
    Maar ik probeer zoiets maar beter niet .

    Als je het ooit gaat doen doe iets wat ze nooit zouden raden :p
    anders heeft het geen nut
    Mijn vader was ook echt pissig geworden, maarja. Eigen schuld.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanheda schreef:
    (...)

    Ik liet mijn ouders mijn spullen nooit afpakken, ik ging altijd schreeuwen en hielt alles zo stevig vast, dat ze opgaven en me mijn gang lieten gaan :Y)
    Maar het gebeurde maar zelden dat ze iets wilden afpakken, ik had nog geen smartphone op dat moment, dus die konden ze sowieso niet innemen en ik deed alles via de vaste computer (tot ik een laptop kreeg) en de DS, haha.

    Nou, ik was ook aardig pissed maar ik word meestal niet zo heel boos ik doe precies wat ze willen nu maar dan irritant overdreven dan geven ze vanzelf op en geven ze alles terug haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ging altijd in hongerstaking als ze mijn spullen afpakten. :W
    Werkte altijd.


    26 - 02 - '16

    Constantinople schreef:
    dude ik heb gewoon m'n crush geschetst ajsd



    Laat ziiieeen ;D

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Nou, ik was ook aardig pissed maar ik word meestal niet zo heel boos ik doe precies wat ze willen nu maar dan irritant overdreven dan geven ze vanzelf op en geven ze alles terug haha


    Ik doe eigenlijk nooit wat mijn ouders willen, hahah. Toen ook niet ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oncilla schreef:
    Ik ging altijd in hongerstaking als ze mijn spullen afpakten. :W
    Werkte altijd.


    Dat doe ik ook altijd :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Nou, ik was ook aardig pissed maar ik word meestal niet zo heel boos ik doe precies wat ze willen nu maar dan irritant overdreven dan geven ze vanzelf op en geven ze alles terug haha


    Ga maar niet schreeuwen inderdaad. Heb nog nooit iets positiefs gezien dat is voortgekomen uit schreeuwen


    Sarah = ongewoon sexy

    Het is niet eerlijk dat vrouwen iedere maand door een periode van hel moeten. ):


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ga maar niet schreeuwen inderdaad. Heb nog nooit iets positiefs gezien dat is voortgekomen uit schreeuwen


    Heb je dat van mij niet gelezen? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patholoog schreef:
    Het is niet eerlijk dat vrouwen iedere maand door een periode van hel moeten. ):


    En dat mannen nergens last van hebben. Dat vind ik nog gemener.
    Vrouwen moeten altijd extra geld uitgeven aan die maandelijkse shit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    (...)


    Laat ziiieeen ;D


    Het brave bijdehante kutkind uithangen helpt altijd.
    En vooral afstandelijk doen hahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wanheda schreef:
    (...)

    Heb je dat van mij niet gelezen? :W


    Dan heb je je device inderdaad. Ik vind een normaal contact met ouders wel belangrijk opzich, schreeuwen om je zin te krijgen is niet echt positief


    Sarah = ongewoon sexy