• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 3:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    FrenchFries schreef:
    Kut shit verdomme men laptop in beslag genomen voor een week en nu moet ik alles met men mobiel doen .-.


    Oh the memories. Vroeger had ik dat ook vet vaak. D:


    26 - 02 - '16

    FrenchFries schreef:
    Kut shit verdomme men laptop in beslag genomen voor een week en nu moet ik alles met men mobiel doen .-.


    R.I.P Laptopjen


    Hou het vast en laat het nooit meer los, kunnen ze het ook niet afpakken ghehehe


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Wanheda schreef:
    (...)

    Wat is dat nou weer voor iets kinderachtigs?

    Mijn ouders zijn boos omdat ik met twee vakken onvoldoende sta, dus ze willen dat ik meer bezig ben met huiswerk. Heeft toch geen nut want ik snap toch niks van die twee vakken.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Mijn ouders zijn boos omdat ik met twee vakken onvoldoende sta, dus ze willen dat ik meer bezig ben met huiswerk. Heeft toch geen nut want ik snap toch niks van die twee vakken.


    En vaak heb je - je laptop ook nodig voor huiswerk.
    lol.


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    Oh the memories. Vroeger had ik dat ook vet vaak. D:


    Maar toen hadden we geen smartphone. Dus dan had je niets.

    Ik weet nog dat ik zo'n straf kreeg en dat ik toen gewoon het hele internet in huis eraf had gehaald om mijn computer terug te krijgen. Manipulatief kutventje was ik denk ik

    Werkte wel overigens, maar achteraf gezien veel gezeur over gehad


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Maar toen hadden we geen smartphone. Dus dan had je niets.

    Ik weet nog dat ik zo'n straf kreeg en dat ik toen gewoon het hele internet in huis eraf had gehaald om mijn computer terug te krijgen. Manipulatief kutventje was ik denk ik

    Werkte wel overigens, maar achteraf gezien veel gezeur over gehad


    Mijn laptop stopten ze in een kast die ze met een sleutel op slot draaiden. Wat ik deed was gewoon de sleutel jatten en mijn laptop terugpakken :W


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    En vaak heb je - je laptop ook nodig voor huiswerk.
    lol.

    Daarvoor heb ik mijn mobiel dan zeggen ze :')
    Ik ben deze week echt niet te genieten thuis. Dat is zeker haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Naaistreek.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    (...)
    Het was geen haatreactie hoor ^^
    Ik weet inmiddels dat je het niet gemeen bedoeld, maar je bent niet altijd even... subtiel haha. Oké, vat dat niet verkeerd op, maar rechtstreeks kunnen sommige mensen als aanvallend opvatten. Geloof me, mensen denken ook altijd dat ik heel agressief reageer maar dan bedoel ik het helemaal niet zo (resultaat, kabaal in huis). Soms hebben mensen even een reminder nodig dat je het niet hard bedoeld, I guess
    Haha nou zeg, alsof ik het nooit met je eens ben :')

    Nee, ik had het ook niet over deze. Ik had het over users in het algemeen die zo reageren op een mening van mij lol. Dat weet ik, maar zelf vind ik het beter om eerlijk te zijn dan er zelf nog mee zitten als ik iets niet goed gezegd heb en ermee omleid ipv het rechtstreeks. Daar heb ik zelf niks aan en schiet ik ook niks mee op. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het niet aanvallend bedoel, het is hun optie wat ze ermee doen, maar val mij er niet mee lastig.
    En nee, zo bedoel ik het niet. Het is onverwacht, vanwege het 'mee eens zijn' in het algemeen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Maar toen hadden we geen smartphone. Dus dan had je niets.

    Ik weet nog dat ik zo'n straf kreeg en dat ik toen gewoon het hele internet in huis eraf had gehaald om mijn computer terug te krijgen. Manipulatief kutventje was ik denk ik

    Werkte wel overigens, maar achteraf gezien veel gezeur over gehad

    is het erg dat ik dit ook doe? :$


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    is het erg dat ik dit ook doe? :$


    Nee hoor. Tip: zeg dat je niet weet hoe het komt en dat je het wel kunt fixen. Voor een prijs ofc, voor niets gaat de zon op

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 16:09 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Gym heeft echt mijn bovenarmen gekillt.. Ben wel trots op mezelf want ik ben over mijn angst heen gekomen: heb een salto van de ringen gedaan!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ja hoor. Tip: zeg dat je niet weet hoe het komt en dat je het wel kunt fixen. Voor een prijs ofc, voor niets gaat de zon op

    :')
    Ik heb laatst, toen mijn vader mijn telefoon had afgepakt, het wachtwoord veranderd. Zo'n kutkind ben ik dan weer. En toen konden ze niets meer: geen internet op telefoon, geen netflix, geen televisie... hehe


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meh. Oké.


    I'm your little ray of pitch black.

    Trikova schreef:
    (...)
    :')
    Ik heb laatst, toen mijn vader mijn telefoon had afgepakt, het wachtwoord veranderd. Zo'n kutkind ben ik dan weer. En toen konden ze niets meer: geen internet op telefoon, geen netflix, geen televisie... hehe

    Whahaha die is wel slim :').
    Maar ik probeer zoiets maar beter niet .

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 16:13 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt