• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Eledhel schreef:
    Ik zie de lol er niet van in om zout te snuiven, dan citroen in je oog te stoppen en dan hele sterke alcohol te drinken :'D


    Dat is ook wel idioot, gelukkig worden mensen er soms de tent voor uitgezet
    Toen dat net nieuw was heb ik het ook wel eens gedaan, maar ik kan het niet aanraden, vooral die citroen. En die smerige tequila troep ook niet


    Sarah = ongewoon sexy

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Dat is ook wel idioot, gelukkig worden mensen er soms de tent voor uitgezet
    Toen dat net nieuw was heb ik het ook wel eens gedaan, maar ik kan het niet aanraden, vooral die citroen. En die smerige tequila troep ook niet

    Ik was laatst op een feestje waar mensen dat deden. Gelukkig zat ik bij een heel gezellig groepje niet-drinkers, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    tequila is mijn baby

    ik heb nog nooit gehoord dat mensen de suicide variant ook daadwerkelijk deden


    i put the fun in funeral

    Mommy schreef:
    tequila is mijn baby

    ik heb nog nooit gehoord dat mensen de suicide variant ook daadwerkelijk deden


    Het levert best leuke momenten op.


    Sarah = ongewoon sexy

    Jullie favoriet drankspelletje?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    neem een shot iedere keer dat je een shot hebt genomen


    i put the fun in funeral

    Mommy schreef:
    neem een shot iedere keer dat je een shot hebt genomen


    This made me laugh tbh :').


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vraagje voor de drankliefhebbers: wat is het sterkste percentage alcohol dat jullie onverdund hebben gedronken? Ik up dit topic schaamteloos.
    In my case: ik heb een dopje stroh van 80% gehad toen ik al in aardig aangeschoten toestand was.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 21:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    Vraagje voor de drankliefhebbers: wat is het sterkste percentage alcohol dat jullie onverdund hebben gedronken? Ik up dit topic schaamteloos.


    Vodka en Bacardi (151..)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fun drunk stories of mine:
    In Japan bestaan twee soorten 'bars'; een echte bar met drank zoals we ze hier kennen en een bar waar ze ook eten serveren (izakaya). Toen ik een keer om 10 nog niet had gedineerd zocht ik dus naar de tweede soort bar, maar kwam per stom toeval dus in een echte bar terecht bij een stel Japanners die geen Engels konden. Een kwartier later hadden we de grootste lol met elkaar en spraken we spontaan dezelfde taal :D. Daarna was ik nog twee bars af geweest op eigen houtje en moest ik heel erg oppassen bij het traplopen later die avond (kitty).

    Ook ben ik uit geweest met de Tokyo Pub Crawl. Uiteindelijk, na aardig wat jagermeisters, wodka en overige shots te hebben geconsumeerd, kwam ik de nacht feestend door met een Argentijn die me complimenteerde met m'n dansen XD. Alcohol is ongezonde troep, maar deze herinneringen had ik niet willen missen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Was dat het aantal proof?


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    Was dat het aantal proof?


    Bedoel je de percentage? ik dacht 65 ofzo, maar na gegoogled te hebben 75,5% omg iedereen denkt nu dat ik een alcoholist ben lawl c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het aantal proof van alcohol is percentage x 2 ;o. Daar kwam ik serieus dit jaar pas achter toen een Amerikaan me dat vertelde. Ik schrok me namelijk het apezuur toen hij zei dat die whisky 80 proof was omdat ik dacht dat er 80% alcohol in zat. 75% is an awful lot of alcohol :o

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 21:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    Het aantal proof van alcohol is percentage x 2 ;o. Daar kwam ik serieus dit jaar pas achter toen een Amerikaan me dat vertelde. Ik schrok me namelijk het apezuur toen hij zei dat die whisky 80 proof was omdat ik dacht dat er 80% alcohol in zat. 75% is an awful lot of alcohol :o


    Ik hou gewoon van puur.... maar ik ben wel gauw de tuureluur but yeah... atleast it is a fun night right ^^. Van de week ook weer met koningsnacht... pfff en daarna moest ik nog werken c':. #dead.

    Ik wist dat overigens niet lawl. Dat is wel ff schrikken ja c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk dat het hoogste percentage de fles zelfgestookte slivovitsj was die ik voor driekwart naar achteren heb gegooid, na een fles wijn en wodka, voor dat ik had avondgegeten. Dat spul tikte de zeventig bijna aan en ik ben binnen drie kwartier knock-out gegaan. Top :W


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.