• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    STRIKE.

    Goede reden voor een drankje!


    Hahah. Zal het proberen ^^


    26 - 02 - '16

    Afgelopen vrijdag een borrel gehad en jaaaaa hoor. Daar vloeide de drank rijkelijk. Was erg gezellig!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Afgelopen vrijdag een borrel gehad en jaaaaa hoor. Daar vloeide de drank rijkelijk. Was erg gezellig!


    Ik heb vanavond een borrel dus ik hoop op een soortgelijk iets


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Afgelopen dinsdag weer een te gezellige borrel gehad, wat uitliep op een stapavond. :') Dat terwijl ik om negen uur weer die-hard naar college ging met een vriendin.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jongens ik begin drinken steeds minder leuk te vinden puur om het feit dat ik zo snel brak ben. Het helpt om wat (non-alcoholisch) te drinken en te eten achteraf, maar ik ben alsnog een ramp. Of ik had hier vroeger minder last van, of ik kan nu beter tegen alcohol en drink dus meer.


    i put the fun in funeral

    I can't even remember the last time I had a drink. Oh boy it's definitely time to go out for a drink or two soon again. :'D


    The truth is out there.

    Ik weet niet of ik vanavond ga drinken...
    We gaan naar ons café met allemaal streekbieren. Maar ik heb zo'n ongelofelijk veel pijn aan mijn keel... En morgen ga ik mij dan ook niet tip-top voelen...

    Maar het is al superlang geleden dat ik nog op café heb gezeten. Ok. 3 weken. Ik mis de sfeer.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Barnabas schreef:
    Afgelopen dinsdag weer een te gezellige borrel gehad, wat uitliep op een stapavond. :') Dat terwijl ik om negen uur weer die-hard naar college ging met een vriendin.

    Ahh ik ken de struggle. Ik ga ook vanavond uit met een vriendin, morgen om 08:45 college. :') Huil.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan bij mooi weer wel een cocktail bestellen ^^
    Al ben ik echt nog nooit dronken geweest :x


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Audacity schreef:
    Jongens ik begin drinken steeds minder leuk te vinden puur om het feit dat ik zo snel brak ben. Het helpt om wat (non-alcoholisch) te drinken en te eten achteraf, maar ik ben alsnog een ramp. Of ik had hier vroeger minder last van, of ik kan nu beter tegen alcohol en drink dus meer.

    Ik wissel drank altijd af met water. Die strategie werkt heel goed voor mij omdat ik veelal sterkere dingen neem omdat ik geen bier en wijn lust ;D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ah maandag was een goede dag met veel alcohol. Gala met binnenlands gedestilleerd afgekocht. Dat waren veel pk's en beerenburg cola's


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lol, ik was gisteren in de Ziggo Dome en daar hebben ze van die lopende bierautomaten (mensen die een tap aan hun rug hebben en gewoon voor een muntje of wat voor je kunnen inschenken in de zaal). We (Dirkje en ik) liepen de zaal binnen en twee van die mensen hielden meteen een bekertje omhoog. "Willen jullie?"
    Ik zo: "Nee, sorry, ben Bob." (Was ook echt zo.)
    Best, Argument. Ever. Ik haat het namelijk als ze het aan je opdringen en dit was gewoon heel chill, haha.

    Ik heb trouwens een paar weken geleden jevener gehad. Gadverdamme wat een troep. Blegh D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Hmm, het beetje alcoholervaring die ik heb als 15 jarige is niet zo geweldig. Maar, hoera, ik ben een groot fan van whiskeysaus :'D


    wat was dit ookalweer




    Bijzondere whisky dit, mijn eerste whisky die rokerig is en het is apart maar lekker


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik zie de lol er niet van in om zout te snuiven, dan citroen in je oog te stoppen en dan hele sterke alcohol te drinken :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...