• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eindelijk eens een dagje vrij om eens niks te doen (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hhhhh oppassen. (cat)

    Was dat nou een serieuze vraag om een date? Want je kan daar nog wel eens heel onduidelijk over zijn, aangezien onze gesprekken vaak verschrikkelijk sarcastisch zijn. Je klonk wel serieus... Dus misschien ben ik dan toch binnenkort niet meer forever alone, en heb ik mijn eerste echte date (yeah)

    Ennnnn dan kan ik misschien nog een keer Star Wars 7 zien (nerd)


    Draco dormiens nunquam titillandus


    i put the fun in funeral


    26 - 02 - '16

    Morgen afbakbroodjes met kruidenboter en mozzarella als troost want mijn god, ik weet 10000000% zeker dat ik deze Nederlandstoets zo erg ga verneuken, holyshit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik gewoon echt zelf dit jaar WIDM kan gaan organiseren :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn kat is blij met zijn cadeau en dat maakt mij weer blij c;



    // Morgen fotoshoot. Zin in!


    26 - 02 - '16

    Veel plezier en succes, Erieka ^^

    Antiheld schreef:
    (...)

    Hardware problemen. Kan je zien welke code er staat ?

    Het is bij 1 bepaald spel en alleen als mijn vriend speelt..
    Als ik het weer een keer krijg zal ik de code opschrijven. Kan je er wat mee? Of kan je dat op internet opzoeken?

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 18:18 ]

    Skadi schreef:
    (...)
    Het is bij 1 bepaald spel en alleen als mijn vriend speelt..
    Als ik het weer een keer krijg zal ik de code opschrijven. Kan je er wat mee? Of kan je dat op internet opzoeken?


    Jup, eraf met die game. Dat is hij te zwaar. Ik had dat met need for speed :c
    Toen heb ik hem verwijderd en het daarna nooit meer gehad


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oncilla schreef:


    Jupp, same...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Skadi schreef:
    Veel plezier en succes, Erieka ^^


    Thank you! C:
    Ik zal een topic maken zodra ik wat foto's heb c;


    26 - 02 - '16

    Ongelooflijk. Ik heb die hot or not app gedownload, gewoon voor de fun en daarbij heel nadrukkelijk op mijn profiel vermeld dat ik geen uitgaanstype ben, niet rook en niet drink en kennelijk vinden mensen dat nog aantrekkelijk ook. Terwijl ik dikwijls van mensen heb gehoord dat ze daarop afknapten, omdat ze me maar saai vonden wauw. :W


    26 - 02 - '16

    Wanheda schreef:
    (...)

    Jup, eraf met die game. Dat is hij te zwaar. Ik had dat met need for speed :c
    Toen heb ik hem verwijderd en het daarna nooit meer gehad

    Volgens de system requirements kan mijn pc het spel makkelijk aan. En ik speel zwaardere spellen dan degene die me blue screen geeft.
    Ik heb het spel zelf ook gespeeld en kreeg nooit het BS. Alleen mijn vriend heeft het..

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 18:31 ]