• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sneeuw.


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Sneeuw.

    Jip

    Natte sneeuw.


    Pretty is just a pretty word.

    Pim vindt er niks aan.


    26 - 02 - '16

    Regen? :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn vriend is zo kinderachtig bezig dat ik er gewoon letterlijk kwaad om word.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Valentijnsdag mag van mij nu wel weer over zijn. Shoo.


    The truth is out there.

    Briseis schreef:
    Valentijnsdag mag van mij nu wel weer over zijn. Shoo.

    What about your boyfriend?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben volgens mij veel te blij dat mijn crush geen valentijn heeft.. Is dat sneu? Ja volgens mij wel..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ipseity schreef:
    Sometimes the person who tries so hard to make others smile, is feeling pretty lonely herself.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    What about your boyfriend?


    Hij is er niet. Endless gezeik en toen een fight waaruit bleek dat het allemaal misverstanden waren. Het is weer goed, maar ik wil nu echt zo snel mogelijk van valentijnsdag af. :')


    The truth is out there.

    Oncilla schreef:
    Pim vindt er niks aan.


    Ik vind het altijd zo zielig eruit zien: katten buiten in de sneeuw/regen.

    Oke. Ik ben er klaar voor. Noodles heb ik, kdrama heb ik, koffie.. wacht. Die is ondertussen nu wel koud. Fuck. Check.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog het lef hebben tegen je zus te zeggen dat ik je niet vertrouw. Je weet toch wel dat ik je aangemoedigd heb met iemand naar Amsterdam te gaan die er nog nooit is geweest, ondanks mijn onzekerheid? Vergis mijn onzekerheid niet met vertrouwen, dankjewel.


    I'm your little ray of pitch black.

    -.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 13:03 ]