• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oncilla schreef:
    (...)

    Yay c;

    Gah, ik heb echt een hekel aan al die kleffe liefdesdingen die er nu op televisie zijn. Ik heb van ellende de televisie maar uitgezet. Allemaal kleffe confessions en ander gezwijmel, gadverdamme. Ben juist zo blij dat ik van mijn relatie af ben :W

    Hehe, ja precies. Ik vind het echt onzin dat er één dag in het jaar is waarin je elkaar extra lief behandelt, extra cadeaus geeft, uit eten gaat, blabla.. dat kan op alle andere dagen toch ook. Een keer lekker spontaan uit eten ofzo. Random eens een cadeau geven..

    Skadi schreef:
    (...)
    Hehe, ja precies. Ik vind het echt onzin dat er één dag in het jaar is waarin je elkaar extra lief behandelt, extra cadeaus geeft, uit eten gaat, blabla.. dat kan op alle andere dagen toch ook. Een keer lekker spontaan uit eten ofzo. Random eens een cadeau geven..


    Yup, inderdaad. Het is fucking commercieel en uitgemolken af. Net als candy crush. Blegh.


    26 - 02 - '16

    Ik wil zo graag een tattoo maar ik weet niet wat voor een... ):


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Was ik gister nog een klein feestje aan het vieren dat ik eindelijk het tweede hoofdstuk af had, lukt het maar niet om te beginnen met het derde hoofdstuk. Altijd hetzelfde liedje. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is niet omdat je in een studentenstad zit, dat de hele stad je muziek wil horen. Hier wonen nog steeds gewone gezinnen met kinderen en zieke andere studenten die graag willen slapen. Dankje.


    Mhm?

    Waar worden Marvel acteurs gekweekt?


    What would Emma do?

    Hoe is deadpool eigenlijk? Lijkt me dus echt een super vette film


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Hoe is deadpool eigenlijk? Lijkt me dus echt een super vette film

    Het is je geld meer dan waard. Precies de reden waarom ik vrijdag nog een keer ga. :')

    Diplodocus schreef:
    Waar worden Marvel acteurs gekweekt?

    Ikr. Kun je die ook bestellen of zo? Want in dat geval wil ik er wel eentje.

    Omg ja ik wil zo graag naar Deadpool.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    How To Be Single lijkt me zo leuk eh. Iemand die daar iets over weet? - Is 't een goede film?


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ikr. Kun je die ook bestellen of zo? Want in dat geval wil ik er wel eentje.


    Ja, ik wil er ook echt eentje. :/


    What would Emma do?

    Hoewel ik naast de Pathe woon, woon ik zo ver afgelegen van mijn vrienden, dat ik nog tot volgende week moet wachten

    Om nou op date te gaan voor de film is ook zo wat


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ga maandag pas naar Deadpool. Ik wacht hier echt al een jaar op en ik kan wel huilen dat ik nog twee volledige dagen moet wachten. :W

    Eigenlijk zelfs al langer, maar sinds bekend is dat hij zou komen, sta ik echt letterlijk te stuiteren en nu is hij er en ik heb hem nog steeds niet gezien.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 0:05 ]


    What would Emma do?

    Je zou nog bellen. Expected it.


    Arrogante kwast.


    Don't walk. Run, you sheep, run.