• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aah, nog maar een dag voordat ik als een ware, supergoede bèta keihard ga zakken voor mijn Nederlandse toets. :Y)

    Serieus, hoe ga ik deze toets ooit halen als ik voor 99% leun op die leuke kringeltjes onder woorden en ik de toets op papier moet doen? Want ik heb wel betere dingen te onthouden dan hoe je havoë'-èë''r spelt (want alle havoë'-èë''rs noemen zichzelf gewoon, je weet wel, HAVIST) en WHO CARES taal is in beweging en zo etcetera etcetera en cONTAMINATIES ZIJN GEWOON LEUKE SPELINGEN OP TAAL OKÉ DIE DINGEN ZIJN NIET FOUT HOUD JE MOND UGH IK HAAt taaltoetsen oké rant over


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben waarschijnlijk weer way too excited over iets waar ik teveel in lees.. Maar ja, hopen mag altijd, toch?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zeg het op een hele vriendelijke manier, je kan de klere krijgen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe lullig het ook klinkt, ik hoop niet dat je opnieuw over valentijn gaat beginnen, want ik vind het vreselijk je af te moeten wijzen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn huid is echt een grap.


    i put the fun in funeral

    Hatsjoe

    Ik wil huilen


    26 - 02 - '16


    Happy Valentine's day

    Je vind het zelf ook saai, waarom ben ik dan verplicht mee te gaan? En als ik ervoor niet meer kan eten, ga ik echt niet mee hoor.


    <3

    ik kan er niet tegen hoe geweldig de levens zijn van anderen zijn en ze dan doodleuk komen vragen hoe fucked up het mijne is


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nou dan heb ik toch nog een 'date' vandaag :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Meh, wilden we naar de dierentuin vandaag, moeten we toch maar terugvallen op ons back-up plan, omdat het waarschijnlijk de hele dag gaat sneeuwen/regenen....


    Stenenlikker

    Ik heb de halve nacht verspild aan seizoen 11 van widm. Eh, ja.. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sometimes the person who tries so hard to make others smile, is feeling pretty lonely herself.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Idioot.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.