• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Skadi schreef:
    (...)
    Volgens de system requirements kan mijn pc het spel makkelijk aan. En ik speel zwaardere spellen dan degene die me blue screen geeft.
    Ik heb het spel zelf ook gespeeld en kreeg nooit het BS. Alleen mijn vriend heeft het..


    Nee ik heb het ook niet bij andere spellen dan die hahah. Blue screen of dead is gewoon super onvoorspelbaar hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Nee ik heb het ook niet bij andere spellen dan die hahah. Blue screen of dead is gewoon super onvoorspelbaar hahah.

    Nja, ik zal er in ieder geval op letten als mijn vriend het weer gaat spelen. (:

    Skadi schreef:
    Veel plezier en succes, Erieka ^^
    (...)
    Het is bij 1 bepaald spel en alleen als mijn vriend speelt..
    Als ik het weer een keer krijg zal ik de code opschrijven. Kan je er wat mee? Of kan je dat op internet opzoeken?


    Ligt verder niet aan het spel. Als je computer dat niet aan zou kunnen (wat je zelf al tegen spreekt), dan gaat het gewoon langzaam of haperend. Blijkbaar gebruik je bij een game dus wel dusdanig je hardware dat er een fout ontstaat. Dit kan bijvoorbeeld omdat je zoveel intern geheugen gebruikt, dat een 2e geheugenpoort gebruikt wordt, waar bijv. de fout zit. Soms is het eenvoudig op te lossen door zo'n geheugenbalkje in een andere poort te drukken, soms zit er echt een fout in de computer zelf (garantie dus).

    Dit kan je dus aflezen in de BSOD (dan staat er iets over Memory bijvoorbeeld)


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ligt verder niet aan het spel. Als je computer dat niet aan zou kunnen (wat je zelf al tegen spreekt), dan gaat het gewoon langzaam of haperend. Blijkbaar gebruik je bij een game dus wel dusdanig je hardware dat er een fout ontstaat. Dit kan bijvoorbeeld omdat je zoveel intern geheugen gebruikt, dat een 2e geheugenpoort gebruikt wordt, waar bijv. de fout zit. Soms is het eenvoudig op te lossen door zo'n geheugenbalkje in een andere poort te drukken, soms zit er echt een fout in de computer zelf (garantie dus).

    Dit kan je dus aflezen in de BSOD (dan staat er iets over Memory bijvoorbeeld)

    Ik zal binnenkort eens vragen bij de winkel waar ik mijn pc gekocht heb of ze iets weten. Zolang ik dat spel niet speel kan het ook niet echt kwaad denk ik. (:

    .. En nog steeds geen antwoord.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik heb me mega hard gehaast om die fucking bus te halen, maar nee, komt die zestien minuten te laat, waardoor ik me weer moest opjagen m'n tweede te halen, maar de lijn vond het weer fun die bus niet te laten komen. Nam ik maar een random bus in die richting, alles is beter dan te blijven staan, right (cat) Blijkbaar reed die helemaal de andere kant op en stapte ik maar af voordat ik helemaal in de foute provincie belandde, yeah, natuurlijk wist ik totaal niet waar ik was of zo, ergens middag op een steenweg tussen twee dorpen/steden (still dont know) Lol, bijna beginnen wenen.
    Ben ik maar een kant uitgelopen met K3 muziek op luid om m'n humeur weer goed te krijgen. Gelukkig kwam ik een bord tegen dat me vertelde dat mijn eindebestemming drie km verderop was, door de fucking pouring rain. Stopt er opeens een gast met een auto en hij vraagt of ik een lift wilde, volgens mij was ik zo depressief dat ik gewoon ben ingestapt (he wasn't a pedofile). Maar ik ben er, niet helemaal het geplande traject gevolgd, tho

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 18:57 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Een vreselijk hardnekkige verslaving aan thecreaturehub was echt wat ik nodig had na weken van verveling en eenzaamheid. Natuurlijk moet ik morgen weer naar school, FML.


    Caution first, always.

    Soms raak ik snel geïrriteerd en dan besef ik me dat ik misschien weer nieuwe vrienden nodig heb omdat ik 24/7 bij mijn ouders ben.

    Ik word vervelend voor mezelf als ik zo weinig aandacht krijg


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik word vervelend voor mezelf als ik zo weinig aandacht krijg


    En ik maar wachten bij de Thalys naar Disneyland


    Sarah = ongewoon sexy

    Diplodocus schreef:
    Ik ben een echte badass. (joehoe)

    Veel plezier met je aflevering van de mol! Ik vond het heel goed. (:

    Ik word er helemaal bang van. :o

    Dankje! Ik ga hem zo meteen kijken als ik in bed kruip. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Hoe haal ik goede cijfers op de lestoetsen van rekenen? Ik ben daar echt slecht in. Na de instaptoets van het hoofdstuk hoef ik niks meer te maken omdat ik de toets goed heb gedaan.. Helaas moesten we eerst alle lessen maken.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:17 ]

    ik heb geen zin in stage morgen uuguguguggh

    Constantinople schreef:
    ik heb geen zin in stage morgen uuguguguggh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgen fotoshoot. Aaaah. I'm so exited! And I just can't hide it. Hihi.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16