• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:28 ]


    26 - 02 - '16

    Aw, wat is iedereen in een lieve bui vandaag :3 Het leest allemaal nog extra romantisch en 'happy life' met deze muziek er bij haha

    Grappig dat mensen speciaal een nieuw account gaan aanmaken om hun eigen verhaal te promoten en op te geven voor de nieuwsbrief.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Deze knallen buiten doen echt pijn aan mijn hoofd. Zo erg dat ik echt gewoon mijn hoofd er af wil rukken..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoezo geen social anxiety als ge helemaal zenuwachtig wordt als iemand belt? ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Toetsweek brrr


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pfieuw, ik ben blij dat ik al vandaag een afspraak heb. Dat is fijn. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik word zo erg buiten gesloten in mijn klas dat het gewoon pijn doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Ik word zo erg buiten gesloten in mijn klas dat het gewoon pijn doet.


    *knuffel*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    *knuffel*


    Thanks. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ik voel mezelf zo eenzaam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    (...)

    Thanks. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ik voel mezelf zo eenzaam.

    You are not. Look we're here for you!

    Wiarda schreef:
    Toetsweek brrr


    Nee Jip, toetsweek grrr. Zorg dat je hoger in roedelrangorde komt te staan dan de toets. Je kunt het. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nee Jip, toetsweek grrr. Zorg dat je hoger in roedelrangorde komt te staan dan de toets. Je kunt het. :Y)

    Yes. Ik kan het. Toetsweek grrr, na plusminus twee jaar bètaschap laat ik me niet meer intimideren door een Nederlandse spellings- en formuleringstoets. Ik ben de alfabèta.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb net voor het eerst een gedicht geschreven. Maar ik durf het niet online te gooien \ o /

    Dit is het meest falende gedicht dat ik ooit heb geschreven. :'D Maar ik wil antwoooord. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Constantinople schreef:
    Ik heb net voor het eerst een gedicht geschreven. Maar ik durf het niet online te gooien \ o /


    Can I read? :3