• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:28 ]


    26 - 02 - '16

    Skadi schreef:
    Mensen die in een bushokje gaan roken waardoor je moet mee"genieten". Zou verboden moeten worden om in het openbaar te roken. Straks is er iemand zwanger ofzo, of heeft astma en die krijgt alle rook binnen. Lekker dan.

    Dit lijkt me een beetje overdreven. Je mag niet meer roken in de meeste openbare gebouwen - of alleen in een rokershok - maar als je ook niet meer buiten mag roken is er helemaal nergens meer plek om te roken. #RokersLifesMatter


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Skadi schreef:
    Mensen die in een bushokje gaan roken waardoor je moet mee"genieten". Zou verboden moeten worden om in het openbaar te roken. Straks is er iemand zwanger ofzo, of heeft astma en die krijgt alle rook binnen. Lekker dan.


    Ik ben het niet eens met het volledig verboden te roken in het openbaar, maar ik vind wel dat mensen rekening moeten houden met andere. Zelf heb ik astma en bij het kleinste beetje rook ga ik al hoesten en krijg ik het benauwd, maar het verbieden in het openbaar wordt lastig en is onmogelijk. Wel zouden er regels kunnen komen voor roken in kleine ruimten zoals bushokjes, steegjes en die dingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De bank ligt heerlijk. Nu maar hopen dat ik geen slachtoffer ben van de griep *klopt af*.

    Dierden schreef:
    (...)
    Dit lijkt me een beetje overdreven. Je mag niet meer roken in de meeste openbare gebouwen - of alleen in een rokershok - maar als je ook niet meer buiten mag roken is er helemaal nergens meer plek om te roken. #RokersLifesMatter

    #nietrokerslifesmattertoo #welikeourcleanlungs
    Dan maar regels maken aan roken, zoals hierboven al gezegd werd. Niet bij anderen in de buurt bijvoorbeeld. En niet in deels dichte hokken.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 17:58 ]

    Skadi schreef:
    (...)
    #nietrokerslifesmattertoo #welikeourcleanlungs
    Dan maar regels maken aan roken, zoals hierboven al gezegd werd. Niet bij anderen in de buurt bijvoorbeeld. En niet in deels dichte hokken.


    weet je wat ongezond is
    uitlaatgassen
    ben je ook boos op auto's

    --

    Ik haat het als ik over je droom.


    i put the fun in funeral

    Waarom. Maakt. Ze. De. Inhaaltoets. Moeilijker.

    Mijn hele cluster vond 'm supermakkelijk, zelfs degenen die de boekjes niet hadden gelezen. Onze inhaaltoets was gewoon een kuttoets :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    I done made it through
    Stand on my own two
    I paid my dues, yeah
    Tried to hold me down
    You can't stop me now
    I paid my dues


    26 - 02 - '16

    Kijk, ik weet dat je me niets verplicht bent, maar ik had veel moeite in dat kaartje gestoken en ik wil gewoon heel graag weten wat je ervan vindt?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik verlies echt alles in mijn leven. Of ik maak het kapot.

    Ik heb er geen zin in en ik heb er ook geen energie voor.


    Caution first, always.

    Ik kijk een Nederlandse film: "Hé, die is van Penoza. Die ook en die ook! Hé, die is van moordvrouw en die is van goedemorgen dames en heren." *zoekt alles op* "Ja, het is zo!" *ouders irriteren zich mateloos* (bloos)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    Ik kijk een Nederlandse film: "Hé, die is van Penoza. Die ook en die ook! Hé, die is van moordvrouw en die is van goedemorgen dames en heren." *zoekt alles op* "Ja, het is zo!" *ouders irriteren zich mateloos* (bloos)


    Welke film? c;


    26 - 02 - '16

    ah nee jongens ik weet dat er weken zijn waarop ik gewoon wat minder endorfine aanmaak en weer een beetje zo'n depressieterugval heb maar deze week is GEEN handige week daarvoor ok ALSJEBLIEFT hOUD OP


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat doe ik toch met m'n leven :W


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oncilla schreef:
    (...)

    Welke film? c;


    Geen idee eigenlijk ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.