• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 19:58 ]


    i put the fun in funeral

    He verrek, ik mis je nu al weer zo erg. Toch was vandaag heel geslaagd, en ik ben erg trots op mezelf. Dit is echt een major achievement.


    The truth is out there.

    Oncilla schreef:
    (...)

    Yup. Jessica Nigri is het perfecte voorbeeld van oversexte cosplay, man man wat lelijk ;x

    Ik heb haar opgezocht en ik kijk maar naar twee dingen.. Hoe kom je eigenlijk bij haar dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Te verlegen voor


    je gedraagt je maar gewoon in mijn topic
    jij rebel


    i put the fun in funeral

    Nippon schreef:
    (...)
    Ik heb haar opgezocht en ik kijk maar naar twee dingen.. Hoe kom je eigenlijk bij haar dan?


    Instagram. Daar zag ik haar voorbij komen bij de zoekpagina. Daar heb je allemaal foto's van willekeurige users. Daar stond zij tussen. Toen ik haar aanklikte zag ik allemaal cosplay foto's waarop die twee dingen dus extreem duidelijk aanwezig waren.


    26 - 02 - '16

    Yes, morgen uitslapen hehe

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 20:41 ]

    Oncilla schreef:
    (...)

    Instagram. Daar zag ik haar voorbij komen bij de zoekpagina. Daar heb je allemaal foto's van willekeurige users. Daar stond zij tussen. Toen ik haar aanklikte zag ik allemaal cosplay foto's waarop die twee dingen dus extreem duidelijk aanwezig waren.

    Volgens mij is ze ook wel één van de bekendste cosplayers als het om boobs gaat

    Shit.... Ik vroeg leuk vrij voor mn examenweken en pasen, maar toen vergat ik het weekend ervoor mee te nemen en nu moet ik de dag voor mijn eerste examen 6 uur werken... Dat wordt zo gauw mogelijk op zoek naar een vervanger.


    Stenenlikker

    Pff, ik geef op aan wijsbegeerte. Screw die shit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zeg niks. Als ik dat doe haat iedereen me meteen weer..

    Het is nogal vervelend als beneden ruzie is, en ik graag thee wil halen. Als jullie nu even ophouden, kan ik ongestoord thee zetten zonder een dodelijke blik te krijgen. Dankjewel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben zo bang dat ik weer terug ga vallen naar verkeerde gewoontes..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ik ben zo bang dat ik weer terug ga vallen naar verkeerde gewoontes..

    Oké stuur mij nu een PB *hugs* please don't.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oncilla schreef:
    (...)

    Instagram. Daar zag ik haar voorbij komen bij de zoekpagina. Daar heb je allemaal foto's van willekeurige users. Daar stond zij tussen. Toen ik haar aanklikte zag ik allemaal cosplay foto's waarop die twee dingen dus extreem duidelijk aanwezig waren.

    Oke, ik heb geen instagram haha. Marie-Claude Bourbonnais is erger tho. Ik had een lijstje opgezocht met de woorden 'bekendste cosplay' en die Jessica Nigri stond op nummer 2. Nummer 1 kan je denk ik wel raden.. Maar Traci Hines en Leeanna Vamp zijn wel awesome tho.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 21:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij deze weet ik hoe een teen zonder nagel eruit ziet. Weer een vraag de wereld uit geholpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ignore, ignore. Dan niet joh. Ik ben duidelijk overbodig. En dan vraag jij je af waarom ik je niet kan vertrouwen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 21:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.