• Dit keer maak ik eens iets anders dan wat ik gebruikelijk doe. De meeste van mijn haaksels bestaan uit onderdelen die gemaakt zijn van vasten, die je in t rond haakt.

    In dit topic zal ik jullie wederom op de hoogte houden van wat ik aan het maken ben. Ik ben nog veel meer aan het maken, maar dit is toch wel het project waar ik nu het meest enthousiast over ben.

    Jullie mogen natuurlijk raden wat het wordt ^^



    De eerste stap was 32 bloemetjes maken; 10 zeshoeken met een groene binnenkant, 10 zeshoeken met een witte binnenkant en 12 vijfhoeken met een witte binnenkant.
    Ik ben nu bezig ze aan elkaar te haken met licht roze garen.

    Het ziet eruit als een steigerende My Little Pony! :'D Ik vind de zeshoekjes nu echt al super leuk gelukt, ze zien er schattig uit. (:


    She's imperfect but she tries

    Ik weet het, geloof ik, maar misschien is 't niet leuk als ik het zeg c;


    26 - 02 - '16

    Mignon schreef:
    Het ziet eruit als een steigerende My Little Pony! :'D Ik vind de zeshoekjes nu echt al super leuk gelukt, ze zien er schattig uit. (:

    Haha, heel creatief!

    Oncilla schreef:
    Ik weet het, geloof ik, maar misschien is 't niet leuk als ik het zeg c;

    Nee, niet zegguhh :C

    Krull schreef:
    (...)
    Nee, niet zegguhh :C

    Oke ik zeg niets c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb deze keer geen idee dan kan ik het ook niet altijd spoilen. maar ik ben wel benieuwd naar wat het wordt


    Ex astris, sciencia

    Ah ziet er nu al schattig uit. Ik heb echt geen idee nog.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Een kussenhoes/dekentje?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat kan zo veel worden.. Ben benieuwd (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn



    Hint: wat gebeurd er als je al die randjes van die bloemetjes aan elkaar haakt? ;)

    Krull schreef:



    Hint: wat gebeurd er als je al die randjes van die bloemetjes aan elkaar haakt? ;)

    Een bal?


    Seasons will change, but I shall remain

    Een bal?

    Uhmmmm..... een vlinder ????
    ( xD ) lol


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Het deed me eerst denken aan zo'n dambordspel, maar dan zou het niet zo'n vorm hebben. :p

    En nu doet het me denken aan een muts of zo. x) Maar met die hint kan ik ook alleen op een bal komen...


    Ik wil een tuin vol egels

    Een bal als kattenspeeltje ofzo?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…