• Dit keer maak ik eens iets anders dan wat ik gebruikelijk doe. De meeste van mijn haaksels bestaan uit onderdelen die gemaakt zijn van vasten, die je in t rond haakt.

    In dit topic zal ik jullie wederom op de hoogte houden van wat ik aan het maken ben. Ik ben nog veel meer aan het maken, maar dit is toch wel het project waar ik nu het meest enthousiast over ben.

    Jullie mogen natuurlijk raden wat het wordt ^^



    De eerste stap was 32 bloemetjes maken; 10 zeshoeken met een groene binnenkant, 10 zeshoeken met een witte binnenkant en 12 vijfhoeken met een witte binnenkant.
    Ik ben nu bezig ze aan elkaar te haken met licht roze garen.

    een schaapje? ^^

    Een poes of een hond?


    One Who Travels A Higher Path.

    Achievement schreef:
    een schaapje? ^^

    Ja!

    Alleen kan je dat 'je' wel weg laten, want ze wordt één van de grootste knuffel-creaties die ik heb gemaakt. Die bal is echt zo groot als een voetbal.

    Oh, ik weet dan al wat voor soort schaap dat wordt. Volgens mij heeft mijn moeder dat patroon ook. Is het Miss Wooly?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    Oh, ik weet dan al wat voor soort schaap dat wordt. Volgens mij heeft mijn moeder dat patroon ook. Is het Miss Wooly?

    Jep (: Lijkt ze een beetje? ;p

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 21:28 ]

    Krull schreef:
    (...)
    Jep (: Lijkt ze een beetje? ;p

    Ja ^^ Elke keer als ik die in de winkel zie, vind ik hem altijd helemaal geweldig en die lijkt er wel echt op (: oké, hij is natuurlijk nog niet af, maar toch


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wauw, dat gaat er echt leuk uitzien. Ik dacht eerst een bloemenveld.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Even tussen door, ik heb echt wel respect! Knap hoor, ik doe het je echt niet na ;D
    Zie er leuk uit al, ben benieuwd naar het eindproduct (flower)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Wat een fancy schaap gaat dat worden. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Had schaap nog niet geraden geweest, had ik gegokt op een schildpad. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het heeft even geduurd :Y)

    De pootjes en het staartje zitten aan het lijf vast. T enige wat ik nu nog moet maken is nog zo'n roze pluizig voorhoofd, dat is nou juist het moeilijkste D: En dat dan allemaal aan elkaar maken.



    Oeeh ben benieuwd!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ziet er goed uit! *O*


    26 - 02 - '16

    Zo mooi. (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, wat leuk! (:


    What would Emma do?