• Dit keer maak ik eens iets anders dan wat ik gebruikelijk doe. De meeste van mijn haaksels bestaan uit onderdelen die gemaakt zijn van vasten, die je in t rond haakt.

    In dit topic zal ik jullie wederom op de hoogte houden van wat ik aan het maken ben. Ik ben nog veel meer aan het maken, maar dit is toch wel het project waar ik nu het meest enthousiast over ben.

    Jullie mogen natuurlijk raden wat het wordt ^^



    De eerste stap was 32 bloemetjes maken; 10 zeshoeken met een groene binnenkant, 10 zeshoeken met een witte binnenkant en 12 vijfhoeken met een witte binnenkant.
    Ik ben nu bezig ze aan elkaar te haken met licht roze garen.

    Ja, klopt! Een bal! I love it!



    Het project is nog niet af ^^

    Ohhh, dat is echt zo leuk. Weet je, je zou er wel een shop van kunnen maken. Je kunt erg goed haken, dus waarom niet? Beetje exclusief maken omdat het veel tijd in beslag neemt et voilà; succes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ohhh, dat is echt zo leuk. Weet je, je zou er wel een shop van kunnen maken. Je kunt erg goed haken, dus waarom niet? Beetje exclusief maken omdat het veel tijd in beslag neemt et voilà; succes.

    De haaksels zijn wel afkomstig van patronen die ik niet zelf heb bedacht. Al zou je een kleine oplage (of een enkel product) mogen verkopen, dan nog zijn er van al die creaties wel meer te koop. Het is niet uniek.

    En ik heb niet genoeg kennis denk ik om echt te gaan verkopen.
    Maar toch bedankt voor het compliment, Annabeth!

    Update:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 10:14 ]

    IS HET EEN PADDENSTOEL?

    - zo ziet het eruit bij die laatste foto haha -


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    IS HET EEN PADDENSTOEL?

    - zo ziet het eruit bij die laatste foto haha -


    Ik moet denken aan Mushroom van Mario...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha :'D jullie zien echt dingen, dat ik echt eens goed moet kijken... Oja. Heeft t wel iets van weg. Maar nee.

    Weet je hoe lang ik bezig was met die nepwimpers? Op een geven moment was ik er ineens eentje kwijt.. Maar gelukkig weer gevonden.

    Update

    een varkentje?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Een koe?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aaawh wat leuk, Emma! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Nee geen varken, geen koe.

    Dankje Filiz ^^

    Wacht... een nijlpaard?

    Ik blijf het proberen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    inderdaad erg leuk weer ja!

    -lijkt ook op iets van een nijlpaard oid


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Neee ;o Ook niet. Keep trying!