•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    R U L E S
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    16+ is toegestaan.

    L I S T
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's {zowel goeie als slechte}
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Guys [5/6] NOG ÉÉN OVER
    - Jason 'Elijah' Greene - Philip - christopher mccrory
    - Garland Young - Asuka - Nick Batemen
    - Ashton Richard Day - Asriel
    - Grayson Declan Gabriel Merlin - Magari
    - Nikolaj Alexei Novikov - Daiki
    -

    Girls [6/6] VOL
    - Bethany Felicia Hale - Arioline - Bridget Satterlee
    - Gereserveerd - Surrexit -
    - Amberle "Amber" Sandler - Eavan -
    - Feline Nova Elpis - Magari - Amanda Steele
    - Gereserveerd - Lutalica -
    - Lauren Sophia Chamberlain - Bylot - Scarlett Rose Leithold

    T H E      V I L L A
    Het huis.



    Het uitzicht van het huis.



    Kamers (de jongens hebben elk één kamer en de meisjes zitten in één kamer per drie.)



    Badkamers (er zijn er twee in totaal.)



    Eetkamer/keuken.



    Woonkamer.



    Dak.



    Feestruimte.



    Het begin : het is een gewone ochtend voor iedereen. Ze worden wakker en beslissen dan wat ze vandaag gaan doen.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 17:04 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Lauren Sophia Chamberlain


    Terwijl ik mezelf had omgekleed had Amber zich geïnstalleerd op een van mijn gemakkelijke stoelen en stond nu grinnikend en sierlijk als altijd op uit haar stoel en haakte vrolijk een arm door de mijne. "Op naar de keuken dan!" Lachend gingen we op weg. Al was ik niet gelukkig met de situatie waarin ik mij de afgelopen twee jaar al bevond, haar aanwezigheid maakte het nog iets dragelijker. En ook na een slechte nacht, zo als afgelopen nacht, wist Amber mij met haar enthousiasme en vrolijkheid er weer boven op te helpen. Tegelijkertijd kon ze ook mijn slechtste kant in mij naar boven halen daar niet van. Puur en alleen omdat we zoveel op elkaar leken en zoveel met elkaar gemeen hadden. Ze was de beste vriendin en tegelijkertijd de grote zus die ik nooit gehad had. “Ooh, ik heb zo’n zin in een vet gebakken ei, met bacon en geroosterd brood,” Haalde Amber mij verlekkerd uit mijn gedachten. Amber kon zoveel eten en toch was ze zo dun, dat ik er wel jaloers op kon zijn. Een luide en harde rommel - afkomstig uit haar maag - liet mij in de lach schieten. Echter moest ik ook toegeven dat mijn maag nu ook begon te protesteren om het tekort aan voedsel. "Of een stapel pannenkoeken zou ik nu ook wel op kunnen." Ik kon de smaak bijna al proeven en het water liep mij in de mond. Terwijl wij de keuken in liepen verbaasde ik me hoeveel mensen er al op de been waren om dit tijdstip. Ik vond het leuk om Bethany en Adira te zien maar mijn goede humeur - die ik zo net nog gehad had - sloeg meteen om toen ik mijn blik liet glijden over Elijah en Ashton. "Goeiemorgen" kon ik er toch nog - zonder al te veel walging - uitkrijgen en ging op een van de lege stoelen zitten en sloeg mijn armen over elkaar heen.


    someone out there feels better because you exist

    Nikolaj Alexei Novikov
    Russian - 28 - Hungry
    "Sometimes showing off is like a habit to me. I just do it."

    Nikolaj's wekker was nooit zijn beste vriend geweest, het was dan ook niet de eerste keer dat hij het toestel van het nachtkastje afsloeg toen het ding weer begon te piepen elke ochtend. Met een grom probeerde de Rus zijn ogen te openen, maar een spleetje open, deed hij ze toch weer snel dicht en draaide zich van zijn buik naar zijn rug. Hij maakte nogmaals een brommend geluidje.
    "Mendokusai*", mompelde hij tegen zichzelf in het Japans en probeerde met een arm voor zijn ogen, zijn oogleden te openen. Deze poging kwam al met meer resultaat en hij knipperde een paar keer. "Te veel wodka", mompelde hij tegen zichzelf en keek naar de halflege fles naast hem. "Veel te veel wodka", bevestigde hij toen nog eens en ging toen rechtop zitten. Hij voelde een lichte druk in zijn hoofd, maar wist dat die na het ontbijt weer verdwenen zou zijn, aangezien hij echt geen ochtendmens was. Hij vroeg zichzelf af waarom hij in godsnaam de gordijnen had open gelaten. Hij slofte naar zijn kast waar zijn hemden allemaal in hoezen hingen. Dit was niet omdat hij ze net van de droogkuis was gaan halen, of omdat hij het zo zeer wilde, maar op elke hoes stond de merknaam afgebeeld, zo wist hij ongeveer de kostprijs van elk hemd dat in zijn kast hing. Hij nam één van de Hugo Boss hoezen uit de kast en bekeek de inhoud. Hij haalde een zwart Hugo Boss hemd, uit de Orange collectie, uit de hoes en legde het kledingstuk zorgvuldig op het bed neer om dan tussen zijn broeken te gaan zoeken. Achteloos gooide hij ook zijn Björn Borg boxers naast het hemd, en ging hij verder met zijn zoektocht naar een broek. Uiteindelijk besloot hij ietwat lui om zijn hemd niet eens dicht te doen en het open over zijn lichtjes afgeschoten Levi's jeans te dragen voor hij zich naar de keuken begaf. Hij had namelijk honger, én hij had eten nodig om de druk in zijn hoofd te verminderen. Onder zijn jeans had hij zwarte laarzen aangestoken en zo liep hij met een stevig tempo richting zijn eten.
    Toen hij de keuken binnenstapte werd hij meteen teleurgesteld.
    "Geweldig, al veel vreugde in de keuken deze ochtend", zei hij neutraal, waarmee hij liet uitschijnen dat het hem weinig plezier deed om al met te veel mensen te moeten communiceren. Zijn humeur kelderde al helemaal toen hij Adira aan het fornuis zag staan. Ze moest hem dan ook zeker niet vragen of hij een omelet moest hebben, want hij zou nog liever verhongeren. Zonder nog een woord te zeggen haalde hij een pan ergens uit de kast, de boter, uien, paprika, tomaat en kaas, en begon alle groenten met één van zijn eigen keukenmessen, die hij overigens uit een schede in zijn laars had gehaald, met duidelijke ervaring zijn ingrediënten fijn te snijden en hij liet zijn spiegelei ondertussen bakken in een ring om eten mee te serveren. Hij negeerde het meisje naast hem compleet en begon zijn groenten lichtjes aan te stoven terwijl hij zijn brood op de pan roosterde toen hij klaar was serveerde hij zijn spiegelei met de groenten en zijn boterham en werkte het geheel af met kaas. Tevreden met zijn resultaat plaatste hij zich op één van de stoelen zei 'itadakimasu'** en begon wat meer te praten na enkele happen.
    "Wat is er met jou aan de hand?" vroeg hij, verwijzend naar Ash. Hij complimenteerde Eli ook op zijn kledingstijl, maar eigenlijk vond Nikolaj zijn stijl twee keer niks. Hij moest er gewoon over liegen.
    "Bethany, zet de waterkoker aan en geef me die Earl Grey thee er ook even bij", zei hij toen tegen het meisje dat toch maar stond te draaien in zijn ogen. Het negeren van de mensheid was vanaf dat moment officieel doorbroken en Nikolaj was weer van de partij om het mensen lastig te maken...





    *"Wat irritant."
    ** "Laten we eten/ Bedankt voor het eten."

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 1:32 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jason 'Elijah' Greene
    Twenty-one years old • homosexual • Cigarettes and sugar, what can a man ask for more?

    'I got to stay high all the time, to keep you off my mind..'



    Ash leek het vrij weinig tot niet te interesseren wat ik zei. Iets wat ik wel aan had zien komen. Ik wist dat ik soms in mijn doen en laten begon te rennen terwijl ik nog niet eens kon lopen. Dit was echter hiervan een uitstekend voorbeeld van. Het was soms beter om mijn mond dicht te houden en te knikken dan mijn nieuwsgierigheid en ideeën te uiten. Net wanneer ik geen antwoord meer van de jongen verwachtte, propte hij een ‘Ik kon niet slapen’ uit zijn keel. Ik knikte zachtjes, niet wetend wat ik daarop kon zeggen. Niet dat dit nodig was gezien Adira al de keuken in kwam lopen. Adira was samen met Amberle, een van de weinige meisjes die ik mocht. Beide om twee totaal verschillende redenen. De andere meisjes mochten me totaal niet. Niet dat ze er echt een reden voor hadden behalve dat ze met mij opgescheept waren en ik met hen. Het was nou niet bepaald dat ik enthousiast in mijn handen wreef bij hun aanwezigheid. Adira had na een opmerking naar Ash geplaatst te hebben- iets wat misschien niet zo slim was - een pan gepakt en een bod gemaakt om voor ons een omelet te bakken voor ons beide.
    ‘Sure, van een trip naar het dodenrijk krijg je honger.’ Antwoorde Ash droog op Adira’s aanbod. Ik vermoedde dat ze liever niet voor ons- of althans voor Ash geen omelet wilde maken. Ze was echter te beleefd om het alleen voor haarzelf te doen, naar mijn mening. Ik hield echter alleen maar van dingen wanneer er voldoende klontjes suiker toegevoegd waren, zoals mijn fruit loops. Waarschijnlijk zou ik hiervan ooit nog eens diabetes oplopen, maar het was het waard. Fruit loops waren niet de enige dingen waar ik dat bij dacht. Donuts waren ook iets waar ik niet van af kon blijven. Het was een bom vol vet en overwegend kleurstof en suiker, maar het was verslavend lekker. Ooit zou ik van een tengere jongen naar de zwaarste man ter wereld veranderen. Dat wist ik zeker.
    Ik voelde Adira’s blik nog op dat van mij branden, wat me even kort mijn hoofd deed schudden in een vorm van een nee hoewel ik het meisje nog beleefd een klein glimlachje zond.
    Net wanneer ik mijzelf en mijn kom vol lekkernij naar buiten wilde nemen, kwam Bethany, Lauren en Amberle de keuken in gestormd. Duidelijk niet verwachtend mij en Ash tegen te komen. Ik was wel vaker vroeg wakker om daarna weer mijn bed in te duiken. Ik zat echter meestal wel in de tuin te roken. Roken was dan ook mijn enige reden om mijn warme, grote, zachte bed uit te komen.
    Het was dan ook niet gek dat Lauren mij en Ash aankeek alsof ze ons wel levend kon villen. Dat begon het meisje steeds vaker te doen. Iets wat mij aan mijn eigen jeugd deed herinneren of zelfs slechts twee en een half jaar geleden. Ik wist dat ik dit ook ontelbare keren naar mijn adoptie ouders had gedaan. Hoewel ik dit enkel deed wanneer ze met mij wilde communiceren. Lauren wist echter nog een niet gemeende goedemorgen er uit te persen.
    Zachtjes schoof ik de glazen deur van de villa open, waar ik nog net een deken uit de hoek gritste. Nikolaj zat middels te eten aan tafel met zijn zelfgemaakte omelet. De groep was naar mijn mening te groot geworden en moment van afzondering van alle personen was maar al te welkom.
    Voordat iemand de rare, idiote idee kon hebben om mij te volgen, schoof ik de glazen deur weer dicht, om plaats te nemen op een mooi beklede tuinstoel met kussens, die altijd vlakbij Ash zwembad stond. Zorgvuldig legde ik de zachte deken die ik mee gepakt had, over mij heen. Mijn kommetje met fruit loops stond op het tafeltje ernaast. Ondanks alle knagende geluiden die mijn buik produceerde, pakte ik toch eerst een sigaret uit mijn sigarettenpakje. Zoals altijd negeerde ik de waarschuwende tekst op het pakje. Ik wist dat ik verslaafd was aan het goedje wat in de pakjes zaten. Dat werd enkel en alleen al bewezen door de trillende vingers, die amper de sigaret beet konden houden. Het viel me nu pas op hoe erg ik trilde en ik was blij dat niemand dit opgemerkt had. Toen ik nog niet in de bende zat rookte ik vrijwel nooit. Ik rookte wel eens op feestjes of na street dance. Ik had nooit gedacht dat mijn leven ooit zo kwetsbaar en aanhankelijk kon worden door een sigaret, hoewel ik door deze verslaving niks anders kon doen dan smachten naar meer. Onlangs was ik stiekem begonnen aan joints, hoewel dit vrijwel tot niks voorstelde. Ik wilde – nee smachtte om een kick. Helaas leek drugs een no- go in de bende, gezien niemand dit gebruiken. Ik merkte steeds meer dat ik het liefst mijn bewustzijn verdoofde met dit soort middelen. Ik wilde echter niet toegeven aan de oorzaak van dit probleem. Snel stak ik mijn sigaret aan, waar ik een paar flinke halen uit haalde, voordat de tweede sigaret er al aan moest geloven. Ietwat tevreden staarde ik naar de rook wat langzaam wegdreef in de zachte wind. Het boeide me niet of roken uiteindelijk mijn dood zou betekenen. Ik wist toch dat ik door niks en niemand gemist zou worden. Iedereen was vervangbaar en de dood was onontkoombaar. Waarom zou je dan stoppen met het weinige wat je nog vrolijk maakte zoals deze moment. Eenzaam en alleen op het terras terwijl de wind zachtjes met het water uit het zwembad speelde en vogels zachtjes tjirpten. De zon scheen fier aan de hemel en ook al was ik bewust dat er waarschijnlijk ontzettend veel jongens op dit moment topless zouden lopen, lag ik nog wat te bibberen onder mijn trui en deken. Misschien was het enige wat dit moment dan ook niet perfect maakte, een warm lichaam was, om tegen aan te klampen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 1:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Adira Rain Alegre

    Every female who says she is not hungry is most probably lying
    23 • Kitchen • Hungry and straight-forward



    Ash snoof en Adira doet moeite om niet lichtelijk in elkaar te krimpen wat haar lukt. Ze had weer eens een flapuit met haar grote mond.
    "Sure, van een trip naar het dodenrijk krijg je honger," Zijn stem was versiert met ijs en bij ieder ander had er nog een beetje humor ingezeten, maar dat was nu niet het geval. Daardoor perst Adira haar lippen maar op elkaar en pakt ze eieren, boter, prei, peper en zout. Ze keek zelf ook nog even naar Eli aangezien hij niets zei, maar hij schudde zijn hoofd en stuurde haar een kleine glimlach dat op zijn lippen sierde. Eli was een van de jongens die ze wel echt mag in het huis. Hierdoor stuurt ze een vriendelijke glimlach terug naar hem. Ze pakt een pan en zet deze op het vuur en deed er wat boter in. Ze pakte ook meteen een glazen schaal en een garde en begon de eieren te mengen samen met at peper en zout. Terwijl de pan aan het warm worden was en het boter aan het smelten was liep ze naar de snijplank en begon ze de prei te snijden. Nadat ze dat gedaan had gooide ze de eieren in de pan. Met na een kort tijdje te hebben gewacht doet ze de kaas en prei over de zachte bovenkant en zodra ze weet dat het klaar is vouwt ze deze dubbel en pakt ze een bord om deze op te leggen. Perfect. Ze draait zich weer om naar Ash en geeft hem het bord met omelet.
    "Asjeblieft en eetsmakelijk." Zegt ze en draait daarna weer naar de koelkast om cherry tomaatjes te pakken en een beetje basilicum samen met wat meer eieren. Zelf hield Adira wat meer van de mediterraanse en Spaanse kant qua eten, maar ze wist dat een omelet met kaas en prei een normaal of klassiek omelet was. Ze doet dezelfde acties als eerst, maar deze keer met ingredienten en als ze bijna klaar is met koken komen er allerlei nieuwe gezichten binnen. Bethany en Lauren kwamen binnen en een glimlach spreid zich over haar lippen.
    "Goedemorgen." Zei bethany nog vriendelijk al wist Adira diep van binnen dat het vooral naar haar gericht was. De meiden hadden het nog steeds niet echt geaccepteerd en dat was volkomen begrijpelijk ondanks dat ze het zelf al gedaan had. De goedemorgen die echter uit Lauren haar mond kwam was echter wat minder vrolijk.
    "Goedemorgen meiden. Lekker geslapen?" Vraaagt Adira met een toch wat enthousiaste ondertoon om alles niet zo grimmig te laten lijken echter net nadat Nikolaj binnenkomt slaat ook het optimisme voor haar een beetje om.
    "Geweldig, al veel vreugde in de keuken deze ochtend" Ze negeerde zijn woorden en vouwt haar omelet dubbel en deed deze op een bord. Aangezien hij zelf leek te gaan koken hield ze wijselijk haar mond en ging ze zo snel mogelijk zitten na een mes en een vork te pakken om vervolgens te eten.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 1:12 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia


    II Amberle “Amber” Sandler II

          ”Of een stapel pannenkoeken zou ik nu ook wel op kunnen.”
    Een zachte kreun rolde over mijn lippen heen bij het idee van al dat eten terwijl een tevreden glimlach op mijn gezicht verscheen. Ochtenden zoals deze waren me heilig en ik koesterde ze enorm, vooral ook gezien deze niet altijd even soepel verliepen en ik blij mocht zijn als ze ontspannen starten als vandaag. Eenmaal bij de keuken aangekomen was ook ik lichtelijk verbaasd bij het zien van hoeveel mensen er inmiddels al op waren — meestal waren de mannen toch wel van het wat langer uit slapen; de luie vlerken dat het zijn. Haast direct voelde ik hoe het humeur van Lauren weer verzwakte en de glimlach op haar gezicht maakte plaats voor een grimmige terwijl er een zwakke “Goeiemorgen”uit haar kwam. Ergens vond ik het jammer om te zien hoeveel invloeden de mannen op ons hadden zonder dat ze daar daadwerkelijk iets voor deden en dan waren ze niet allemaal ens slecht.
          Terwijl Lauren zich op één van de lege stoelen liet zakken en haar armen over elkaar sloeg liet ik mijn blik een keer kort rond glijden — waarop ze heel even op Ash bleven hangen alvorens ik met een frons van hem wegkeek. Als dode konden leven leek hij er op dit moment een perfect voorbeeld van. Vervolgens blikte ik een keer naar Elijah en schonk deze een korte glimlach, hij was de slechtste nog niet.
          ”Lau, moet ik je pannenkoeken voor je maken?” besloot ik uiteindelijk aan de blondine te vragen terwijl ik ondertussen wat benodigdheden begon te verzamelen. Adira en Bethany wierp ik tussendoor een korte, vriendelijke glimlach toe terwijl ik de rest besloot wijselijk te negeren. Op dit moment had ik niet de zin mijn goede humeur meteen al te verliezen — vooral niet gezien mijn eetlust dan ook zou verdwijnen en als ik iets had op dit moment dan was het reuze honger.
          Subtiel bond ik mijn haren omhoog, in een warrige knot, en waste mijn handen vervolgens waarna ik voor mezelf alvast twee eieren in een koekenpan deed tezamen met enkele plakjes bacon. Met een schuine blik op Lauren wachtte ik haar reactie af en maakte ondertussen al een paar sneetjes brood klaar. Het beslag voor Lauren haar pannenkoeken had ik zo gemaakt als ze deze echt wilde.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 13:57 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    G A R L A N D • Y O U N G
    • Sad as fuck. •

    Gisteren was de sterfdag geweest van Noisa, de vrouw wiens ring ik aan mijn ketting draag. De enige persoon die hier vanaf weet is Ash, al had ik dat liever niet gehad — het was echter niet alsof het anders kon. Het was nog altijd even moeilijk voor me om rond mensen te hangen op die betreffende dag. Altijd was ik nukkiger, puur omdat het me allemaal even te zwaar was geweest.
          Gisteravond had ik echter de aanwezigheid van Feline in grote maten gewaardeerd. Ze was de eerste persoon geweest die dag die me als een mens behandelde, niet alsof ik iemand was waarbij ieder moment een bom kon barsten. Het had me goed gedaan om even met haar te spreken — al zou ik haar niet over Noisa vertellen — en vervolgens een roekeloze keuze gemaakt te hebben, waar ik nog altijd geen spijt van had.
          Omdat ik gisteren toch grotendeels van de dag in mijn bed besteed had als een miezerig hoopje mens had ik tijd zat gehad om rust te vinden, want gehaast de hele nacht rondrijden op een motor was geen verstandig plan als je niet alert was. Mijn ogen gleden daarom naar de jongedame naast me met de wit geverfde haren.
          Mijn laatste stop voordat we terug naar het huis keerden was het strand geweest, gezien ik de zonsopgang wilde meemaken. Een diepe zucht gleed tussen mijn lippen vandaan, terwijl mijn ogen kort naar de horizon staarden. De zonsopgang was al geweest, maar ik had er nog geen behoefte aan om op te staan. Deze aangename stilte die er inmiddels te vinden was beviel me stiekem wel.
          Al moest ik toegeven dat het de nabijheid van Feline was die me vaak wat prettiger liet voelen dan ik leek te verdienen. Vaak snapte ik niet waarom de meiden er waren, al had ik me er allang bij neergelegd. Ik was niet zo'n monster dat hen misbruikte of gebruikte. Het was al zwaar genoeg voor ze met de andere mannen, ik had met ze te doen. Kort gleden mijn ogen daarom weer naar Feline. Mocht ik haar nu laten vluchten dan zou mijn hoofd ook op een bord liggen, zonder enige twijfel.
          Mijn ogen gleden naar het zand, waar ik mee begon te spelen. Het zand gleed tussen mijn vingers door, waardoor ik even in gedachten begon te zinken. Al gauw vonden deze hun weg bij Noisa, waardoor ik nogmaals diep zuchtte. Het werd tijd om mijn excuses aan te bieden, waardoor mijn ogen voor de zoveelste keer richting Feline gleden.
          'Het spijt me,' er moest een verontschuldigende blik op mijn gezicht gehangen hebben, dat kon niet anders. De spijt leek erger en erger te worden met de dag. Eigenlijk wist ik niet of ik ook maar specifiek mijn excuses had aangeboden voor één ding of gelijk alles — al was één simpele sorry zeker niet genoeg daarvoor. 'Voor alles.' Het was niet alsof dat het zou verduidelijken, ik hoopte alleen dat Feline er niet al te ver op door zou gaan, al kon ik haar dat natuurlijk ook weer niet kwalijk nemen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 20:05 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Lauren Sophia Chamberlain


    "Goedemorgen meiden. Lekker geslapen?" Begroet Adira ons ietwat enthousiast wat ik beantwoord met een flauwe glimlach. Bah heel mijn humeur is verpest en het word er niet beter op wanneer Nikolaj de keuken in stapt. De jongen schenkt ons echter geen aandacht en begint fanatiek aan zijn ontbijt. Ik aanschouw het met opgetrokken wenkbrauwen en rol even kort met mijn ogen. Ik merkte echter niet dat Elijah stilletjes de keuken had verlaten en besefte dat er een persoon minder was. Ik had hem altijd een beetje vreemd en schuchter gevonden maar hij liet mij met rust - dat was zeer zeker ook een reden om hem met rust te laten. Na een paar ongemakkelijke secondes brak Amber de stille ”Lau, moet ik je pannenkoeken voor je maken?” Mijn gezicht klaarde ietwat op bij de gedachten aan eten en knikte dankbaar en schonk haar een glimlach. "Ja graag!" Terwijl Amber in de weer ging met het bakken van eieren voor zichzelf en het maken van pannenkoeken besloot ik mezelf ook maar eens nuttig te maken. Terwijl de keuken heerlijk begon te ruiken perste in verse sinaasappelen. "Willen jullie ook?" vroeg ik aan Amber, Adira en Bethany - de jongens bewust negerend. Als ze iets moesten vroegen ze er maar om - en dan mochten ze geluk hebben als ze het kregen.


    someone out there feels better because you exist

    Ash Day
    Ashton Richard Day - 26 years - Kitchen/Livingroom - Tired & Explosive




          Terwijl hij zijn koffie leegdronk - en misschien een heel klein beetje zijn tong verbrandde in het proces - en op zijn ontbijt wachtte, stroomde de keuken vol. Ash had geen idee hoe laat het was, maar de zonsopgang was nog niet zo lang geleden, en hij vroeg zich af of hij misschien één of andere activiteit vergeten was. Waarom was iedereen zo vroeg wakker? En waarom moesten ze net nu zo hard op zijn uiterlijk letten?
          Beth was de volgende die de keuken binnenkwam en iedereen - of toch zeker de meisjes - een goedemorgen wenste. Ash volgde haar bewegingen eerder ongeïnteresseerd. Hij was te moe om wat dan ook te doen, op dit moment had niemand echt iets van hem te vrezen. Misschien moest hij toch echt zijn bed in kruipen.
          "Wat gaan we doen?" vroeg het meisje zonder het gebruikelijke gif in haar stem, dat de laatste tijd elk meisje leek te infecteren. Hoe langer hij erover nadacht, hoe meer hij zich afvroeg wat ze hier nog deden. Ze brachten meer last dan vreugde, en hij - zij, de jongens, altijd onthouden, Ash - verdiende er niet echt iets aan. Aan de andere kant kon hij ze moeilijk - Adieu, vaarwel, have fun - buiten zetten. Dan kon hij binnen de kortste keren zijn familie gaan vergezellen, en dat was niet echt iets waar hij zich op verheugde. Nee, dat was geen optie. Er waren natuurlijk andere manieren om van hen af te raken, maar de enige 'veilige' manier, wilde hij niet over nadenken. Zelfs als hij die optie zou overwegen, dan nog zat hij erna met zes lijken en die raak je niet zomaar ergens kwijt - toch niet meteen.
          Ash haalde zijn schouders op als antwoord, zonder ook maar iets van zijn innerlijke monoloog te laten uitschijnen. Als de mensen in dit huis zouden weten hoe vaak hij over hun potentiële dood nadacht, zou de sfeer heel wat grimmiger geweest zijn. Terwijl hij de laatste restjes koffie achterover sloeg, kwamen ook Lauren en Amber de keuken binnen. Ze zagen er al verrassend fris uit voor het uur, waardoor Ash zijn moeheid nog wat voelde toenemen. Ook Lauren wenste hen een goedemorgen, al klonk dit al wat venijniger. Ash reageerde niet, maar keek wel toe hoe ze ging zitten en haar armen over elkaar sloeg. Amber herhaalde haar woorden niet, maar fronste wel even toen ze hem zag.
          Ze zei iets over pannenkoeken, maar Ash had zijn interesse verloren zodra Nikolaj zich bij het gezelschap voegde. Heel even verwonderde Ash zich over de man; hoe hij soms in de achtergrond kon verdwijnen, maar op andere momenten - zoals nu - bijna moeite leek te doen om de spotlights op hem te richten. Het triggerde een herinnering aan één van de levenslessen die hij ooit van zijn vader had gekregen.

          "Aanpassen, jongen. Dàt is de sleutel tot ons succes. We doen het allemaal, ons verlagen tot hun niveau zodat we niet opvallen. Een God tussen de mensen, dat gaat niet, dat kunnen ze niet aan. Dus passen we ons aan." Zijn vader zwaaide enthousiast met het mes in de lucht, terwijl hij de wijze woorden sprak. Ash keek geboeid naar het blinkende lemmet. Het was zo hard opgepoetst dat hij er zijn weerspiegeling in kon zien. Dat zou niet lang meer duren.
          "Je moet opgaan in de omgeving. Waarom denk je dat ik je naar school stuur? Bah, school... Alles dat je moet leren, krijg je van mij mee. Nee, je mag niet opvallen, jongen. En waarom denk je dat ik die andere snotneuzen hier tolereer? Omdat ik van kinderen hou? Ha! Laat me niet lachen." Zijn vader begon af te dwalen en fronste, alsof hij het zelf door had. Het mes stopte met zwaaien en draaide nu enkele keren in de grote mannenhand rond. Ephraim zuchtte, keek op en grijnsde naar hem. Ash lachte terug, want dat hoorde zo. Je moest terug lachen naar mensen, anders viel je op. Zijn vader draaide zich om en het lemmet van het mes streelde de tere huid.
          "In je omgeving opgaan, dat doe je door je terug te trekken. Door stil te zijn, zodat mensen vergeten dat je er bent. En soms..."
          Een schreeuw.
          "Soms val je niet op door op te vallen. Soms richt je alle lichten op jou, zodat het publiek verblind wordt en niet meer ziet wat het moet zien, enkel wat het wil zien. Snap je?"
          Ash dacht dat hij het snapte en hij dacht ook dat hij er geen iota van begreep.
          Het mes blonk niet meer.


          Wat is er met jou aan de hand?" vroeg Nikolaj hem, wat hem meteen uit zijn dagdroom wegrukte. Ash wreef verwoed in zijn ogen en keek de andere man niet meer aan. Op zich mocht hij Nikolaj wel, hij wist wat hij kon verwachten bij de Rus, of hij werd toch nauwelijks verrast, en hij voelde zich op een vreemde manier thuis. En dat was ook net het probleem. Thuis.
          "Schoonheidsslaapje gemist. Wat is jouw excuus?" bromde hij dan toch, terwijl hij het bord van Adira aanpakte zonder haar te bedanken. Hij lette niet meer op de anderen en rukte de koude kraan open, terwijl hij het bord even op het aanrecht zette.. Hij stak zijn hoofd onder het koude water, in de hoop dat de slaap en de herinneringen mee in het afvoerputje zouden spoelen. Het hielp een beetje.
          Hij stond weer recht en schudde zijn haren wat droog, wat er in resulteerde dat zijn shirt doorweekt werd. Zonder er al te veel over na te denken, deed hij het kledingstuk uit, droogde zijn gezicht er wat mee af en mikte het ergens in een hoekje van de keuken. In stilzwijgen pakte hij het bord weer op en liep de keuken uit richting de living. Vanuit zijn ooghoek kon hij Eli op het terras aan het zwembad zien zitten, maar Ash had even geen behoefte aan een gesprek. In feite had hij daar nooit echt behoefte aan.
          Hij plofte neer in de zetel, stak een stuk omelet in zijn mond en zette de televisie aan. Hoewel het nog vroeg was, flitste het nieuws toch met verschillende berichten over het scherm. Oorlog, terrorisme, een nieuw geneesmiddel... Dingen die hem weinig konden schelen, flitsten voorbij terwijl hij zijn ontbijt opat. Ergens halverwege de tocht van het bord naar zijn mond bleef de vork hangen, toen het volgende bericht verscheen.
          "... in de tuin zijn de restanten van een jong meisje gevonden, vermoedelijk het jongste kind van Ephraim Day; Alice Day."
    Het bord - en de vork - kletterde een centimeter naast de televisie tegen de muur en brak meteen in stukken. Dus dat was er met zijn zus gebeurd. Hij was niet eens verbaasd. Met een vermoeide beweging greep hij naar de afstandsbediening, zette zich wat beter in de zetel en begon te zappen totdat hij Southpark tegenkwam. Het kapotte bord negeerde hij, alsof hij het nooit gegooid had.


    Holy shit, monsterpost. I'm not sorry.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 13:28 ]


    Mhm?


    Feline Nova Elpis

    Een warme wind, die koud aanvoelde op de snelheid waarop wij reden, omringde me. Ik voelde me zo... Vol leven op deze momenten. Alsof niks deze momenten van mij af kon pakken. De jongens hadden mij in het begin zo een gevangen gevoel gegeven, bevangen bijna, van wie ze waren, wat ze deden, maar dat deden ze allang niet meer. Sommige negeerde me, sommige gaven me nu nog het gevoel dat ik er toe doe, sommige gaven me zelfs een vrijer gevoel dan ik ooit had gehad. Soms dacht ik terug aan de tijd voordat ik de jongens ontmoet had, maar dit was nog altijd beter geweest, beter dan terug naar het internaat. De jongens wisten nog niet helemaal waar ik vandaan kwam, of dat ik een escort was geweest, maar dat deed er niet toe. Niks deed er meer echt toe behalve feesten en soms de jongens, soms gaf ik wel om sommige van hen.
    Zoals ik nu om Garland gaf, terwijl ik naast hem in het zand zat. Soms als ik naar de wc moest of als hij moest tanken of drinken halen dacht ik eraan; weg rennen, maar ik had nergens om heen te gaan. Dat was misschien wat ik voor had op de andere meiden, ik had geen herinnering van iets beters. Behalve van vroeger, van mijn oom en tante. De beste mensen die ik ooit heb gekent.
    Ik keek op town Garland sprak, al duurde het even voordat ik mij realiseerde dat hij het tegen mij had.
    "Ach, met zo'n uitzicht mag ik niet klagen toch? " zei ik als antwoord op zijn excuses. Ik was het vergefende type en had de jongens nooit iets al te lang verweten. Ik keek even met een halve glimlach richting Garland, voordat ik verlegen weg keek. Er hing iets verdrietig over hem heen, maar ik was niet diegene die daarover zou beginnen. Ik had geleerd dat als de jongens al wilde praten zij wel zouden beginnen.
    "Het enige wat ik mis is een ontbijtje, misschien kunnen we broodjes halen bij het restaurant aan het einde van het strand, of straks thuis desnoods," lachte ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    B E T H A N Y      F E L I C I A      H A L E



    Ik kon er niet tegen om zolang op een antwoord te wachten. En een duidelijk antwoord kreeg ik natuurlijk niet. Er waren echt zo'n hatelijke dingen aan deze jongens. Waarom die weddenschap maken als ze later niet eens de moeite doen om op een simpele vraag te antwoorden. Een geïrriteerde zucht verliet mijn mond en verveeld nam ik een plukje uit mijn haar, om er vervolgens mee te spelen.
    Even later werd het nog drukker in de keuken. Enkele meisjes en Nikolaij waren erbij gekomen. Ik lachte vriendelijk naar hen, die twee meiden konden het echt goed met elkaar vinden. Even dacht ik weer aan mijn beste vriendin, Madison. Vroeger bracht ik mijn dagen met haar door. Het voelde zo vertrouwd. Ik herinnerde me zelf dat we eens een belofte hadden gemaakt. We zouden elkaar nooit in de steek laten, nooit achterlaten. Die belofte was nu wel gebroken, door mij. Het liefst was ik bij haar gebleven... Maar ik had al een tijdje geleden de beslissing genomen om haar te vergeten. Het was moeilijk, maar ik moest gewoon niet aan haar denken, toch kon ik het niet laten om een uitzondering te maken.
    "Bethany, zet de waterkoker aan en geef me die Earl Grey thee er ook even bij", vroeg Nikolaij me. Maar ik wist dat ik er geen 'nee' op zou kunnen antwoorden. Gehoorzaam schoof ik de stoel achter me weg en deed precies wat hij had gevraagd. Ik hield ervan om mensen te helpen maar ik haatte het om hen te bedienen. Ik was toch geen slaaf ? Ik liep met de thee in mijn hand naar Nikolaij toe en morste per ongeluk een beetje op zijn kleren. Mijn hand kwam voor mijn mond, en ik beet even op mijn lip.
    "Het spijt me, het was per ongeluk !", zei ik lichtjes paniekerig. Ik haalde snel een handdoek en probeerde de thee weg te vegen. Waarom moest mij dit overkomen. Waarom was ik zo ontzettend onhandig ?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 22:43 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring


    Grayson Declan Gabriel Merlin.

    's ochtends was nooit de beste tijd voor mij. Ik rekte mij uit en draaide mij in eerste instantie om, maar het strookje zonlicht dat door de spleet tussen de gordijnen naar binnen glipte maakte verder slapen onmogelijk voor mij. Ik zuchtte en liet mezelf langzaam uit bed glijden. Ik pakte een joggingbroek van de grond en trok deze aan, niet de moeite nemend om een bijpassend shirt te vinden. Alsof er iemand in dit huis was die mij nog niet shirtless had gezien. Sommige meer. Ik vond ook een paar pantoffels ergens in een hoekje geschopt, die ik aandeed om mijn koude voeten op te warmen. Mijn hele lichaam was straalde altijd als het ware warmte uit, behalve mijn voeten, ijspoten dat het 's morgens waren. Ik liep richting de keuken om ontbijt te pakken, maar merkte al snel dat de keuken nogal vol was. Twee van de jongens voor zover ik kon zien en een heleboel van de meiden. Ik zag alleen Feline en Scarlett niet zo snel. De meeste meiden leken het niet zo op de meeste jongens te hebben, maar volgens mij lag ik wel goed bij de meiden over het algemeen. Misschien omdat ik iets met ze gemeen had, ik was hier immers deels gedwongen. Als ik een keuze had gehad, had ik de jongens verlaten, maar sommige van hen kon ik dag gewoon niet aandoen. Sommige. Mijn ogen vonden Beth, wiems naïviteit mij goed uitkwam vanaf het begin en wie geweldig gezelschap bleek te zijn in de avonden. Daarna gleed mijn blik af naar Amberle, met wie ik de laatste tijd soms gewoon knuffelde, of voor wie ik steeds vaker gewoon iets wilde doen omdat het kan, zoals koken. Adira, wie ik soms met een glimlach vertelde dat ze me wel de ketchup aan moest geven en een knipoog gaf. Soms vroeg ik me af of ik een slecht persoon was dat ik om ze allemaal begon te geven of dat het normaal was dat als je zo close was met meerdere meiden en continu op hun lip zat dat je om ze allemaal gaf. Toch wist ik dat ik een van de weinige jongens was die blij was met de meiden, aangezien zelfs al zoals de jongens en meiden tegenover elkaar in de keuken stonden - elkaar bijna compleet negerend was al kenmerkend voor ons samenlevingscontract. Waarom hadden we ze ooit uitgenodigd? Ik schudde mijn hoofd bij de herinnering van die avond en liep glimlachend de keuken in.
    "Goedemorgen, " zei ik nog net niet te vrolijk en ik pakte een kommetje, om er vervolgens yoghurt en fruit in te doen. Mijn honden Stark en Khal danste vrolijk om mijn benen, vol enthousiasme, tot ik ze een koekje toeziend. "Jaja, jullie mogen zo naad buiten, " lachte ik naar ze. Bijna meteen daarna liep ik door de glazendeuren naar buiten. Ze rende vrolijk door de deur, op weg naar een plaats waar ze hun behoeften konde doen. Ergens was het fijn dat ik alleen nog met ze mee hoefde als we naar het park gingen. Tot mijn verbazing zag Eli buiten onder een dekentje. Ik stak glimlachend een sigaret op en vergeleek mezelf met de jongen die onder het dekentje zat en lachte even.
    "Goedemorgen Eli, het lijkt bijna of je het koud hebt," zeg ik met een scheve glimlach en ik ga naast hem op een stoel zitten. Even kijk ik in de ogen die mij zoveel avonden hebben gerustgesteld wanneer het donker mij toch iets te eng werd. Ik neem een hap van mijn yoghurt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nikolaj Alexei Novikov
    Russian - 28 - Predating
    "Seasons don't fear the reaper, nor do the wind, the sun or the rain."


    Nikolaj at in stilte en observeerde iedereen in de keuken, zijn ogen hadden ook Ash gevolgd die naar de woonkamer liep, maar hij had zijn aandacht al snel weer naar de rest in de keuken gericht. Hij at en keek onopvallend wat in het rond. Hij had onderhand al besloten dat hij door zijn show-off al te veel aandacht had getrokken, dus richtte de jongeman zijn aandacht vooral op geluid. Wat ze zeiden, de toon, het ritme, het timbre van hun stem als ze spraken. Hij haalde er enorm veel info uit, meer dan ze zelf zouden willen mochten ze het te weten komen op een miraculeuze wijze. Ondertussen was Bethany eindelijk bij me aanbeland met de thee, al was er al een deel over haar beland en hij trok een bedenkelijke wenkbrauw op.
    "Het spijt me, het was per ongeluk !", sprak ze en haar stem schoot lichtjes door. Ze was in paniek constateerde hij. Hij wachtte even met zijn antwoord. Iedereen wist ook wel dat Nikolaj's stilte erger was dan zijn luidheid.
    "Zolang je jezelf verbrandt en het opruimt, is het niet mijn zorg", zei hij ijskoud en snoof neerbuigend. Een herinnering aan zijn vader schoot door zijn gedachten, hoe hij er voor gezorgd had dat zijn brandwonden slecht genazen en infecteerden. Nikolaj haatte zijn vader meer dan eender wat in de wereld, al volgde zijn broer al snel op de tweede plek. Zijn leven had veel te lang van de twee af gehangen en het achtervolgde hem nog steeds. Alsof hij het hoofdstuk niet kon afsluiten, hoe hard hij ook maar probeerde of zich erdoor ploeterde. Het waren net geesten die de Rus telkens weer een tik op de schouder gaven als hij dreigde te vergeten dat hij nog ergens op de wereld andere familie had dan zijn moeder die ondertussen was heengegaan.
    Hij pakte het hete kopje dat ze had neergezet in zijn linkerhand en bracht met zijn andere hand zijn afwas naar de gootsteen. Werk voor iemand anders. Hij zette het kopje op het aanrecht en zocht de ondertas dat bij het kopje paste. Ondertussen waren ook Grayson en zijn honden door de keuken gestormd als een wervelwind, tot grote ergernis van Nikolaj die het helemaal niet op honden had. Het was niet dat de Rus een angst had voor de beesten, ze waren gewoon veel te speels, actief en zweverig voor hem. En daarbij was Azazel al een last op zich om als huisdier te houden, maar hij adoreerde zijn Pers, misschien zelfs wel iets te hard soms. Een luide knal, en gerinkel van iets breekbaar, maar geen glas, drong zich in zijn hoofd en hij keek op naar de richting van het geluid. Het leek de rest ontgaan te zijn, maar hij was vrij zeker dat het uit de woonkamer kwam en daar zou Ash normaal geweest moeten zijn. Hij pakte zijn thee van het aanrecht op een elegante manier zoals enkel hij dat kon. Soms werd er zich al wel eens afgevraagd of Nikolaj geen butler was geweest van één of andere Britse edelman of -vrouw in zijn vorig leven. De Rus kon steengoed koken, zijn thee was altijd perfect (hij dronk het ook vaak, wat hem nog Britser liet uitschijnen) en hij liep er voor een groot deel van de tijd ook afgeborsteld bij. Zonder naar zijn drank te kijken begaf hij zich naar de woonkamer en nog voor hij in Ash's gezichtsveld was, begon hij al te spreken: "Wodka", zei hij simpelweg, "Dat is mijn excuus." Het was een antwoord op de ander zijn vraag die hij eerder had gesteld toen hij vertrok. Hij liep door en het slagveld kwam zijn gezichtsveld binnen. Hij zuchtte bij het zien van de scherven en de stukjes keramiek lagen verspreid over de living. Het werd hem ook duidelijk hoeveel kracht Ash achter het gooien van het bord had gezet, en dat er iets serieus mis was, maar Nikolaj vroeg er niet naar. Hij wist dat situaties als deze niet vroegen om eindeloos zoeken en lospeuteren van alle details uit een persoon. Daarbovenop zat hij naast Ash Day, de Rus wist dat hij van die jongeman het minst moest verwachten op vlak van emoties of zelfs maar iets in de richting. Nikolaj was er ook met een vijftig procent kans zeker van dat Ash nog meer een huls was dan hij dat zelf was.
    Ook had hij nu opgemerkt dat de vork mee was gegaan in het gooiproces, maar in plaats van er nog meer aandacht aan te besteden, liet hij het links liggen en besloot dat het geen waarde had om dieper op in te gaan. Het was zijn manier van consequent zijn. Als je je blind staarde op één detail, zag je namelijk de andere details niet meer en had je meer verspild dan iets geleerd. Zo dacht hij, de man probeerde zich van zoveel mogelijk bewust te zijn, maar soms waren de dingen zijn aandacht echt niet waardig. Hij plaatsten zijn achterwerk op de sofa, op een goed plekje, zodat hij goed kon meekijken met wat Ash aan het kijken was. Nikolaj herkende de aflevering onmiddellijk. Het was die waarin alle luidruchtige bikers 'fags' werden genoemd. Hij herinnerde zich nog goed hoe hij als twaalfjarige altijd naar 'Happy Tree Friends' keek. Een programma waar hij toen nog veel te jong voor was, maar het fascineerde hem mateloos, en er was niemand die zei dat het niet mocht of hem tegenhield. Zelfs zijn broer kwam toen bij hem zitten, maar die keek vaak weg omdat hij al de gore niet aan kon op die leeftijd. Het was voor Nikolaj vreemd om op terug te denken omdat het niet paste bij het eindbeeld van zijn broer zoals hij dat had net voor zijn vertrek. Hij keerde zijn aandacht weer naar het scherm en een vraag kwam in hem op.
    "Zijn er plannen voor vandaag? Of blijft het rustig?" vroeg hij, nog steeds zijn ogen naar het scherm gericht. Hij deed niet eens de moeite om zijn hoofd te draaien om zijn vraag te stellen, hij was er vrij zeker dat hij dat ook niet zou doen. Hij wachtte dus maar zijn antwoord af terwijl zijn blik aan het scherm gelijmd leek.





    Translation notes

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 0:41 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque



    Adira Rain Alegre

    Be silent and safe—silence never betrays you.
    23 • The roof • Concentrated and feeling creative

    Het werd al weer druk in de keuken en dat was iets waar Adira eigenlijk al geen zin in had. Na ze haar omelet op heeft doet ze haar bord dan ook snel in de vaatwasser waarna ze het liefst zo snel mogelijk de ruimte ontvlucht. Voor zover ze weet gingen ze niet echt iets doen aangezien Beth haar vraag niet beantwoordt was. Als ze weg wil lopen hoort ze opeens luid gekletter en probeert ze niet in elkaar te krimpen. Ze kijkt om zich heen wie ze mist in de keuken en komt al snel tot de conclusie dat de herrie uit de woonkamer vandaan kom. Ze had Eli naar buiten zien gaan net als Grayson met zijn yoghurt. Nikolaj bevond zich nog steeds in de keuken en Garland had ze nog niet gezien. Dit kon maar een ding betekenen Ashton. Aangezien Adira enige leek te zijn die klaar was met eten of niets echt te doen had liep ze rustig naar de woonkamer. Daar lag een bord samen met de vork en een beetje omelet op de grond. Ze kijkt even naar Ashton maar liet geen medelijden of iets wat er op leek zien in haar blik. Hij zou het haten als iemand zo op hem neer zou kijken, of dat vermoedde ze tenminste. Ze wierp even snel een blik op de tv, maar hetgeen wat hem van streek had gemaakt was al weg aangezien er nu South Park opstond. Ze keek weer even terug naar Ash en sloeg een zachte, maar toch hoorbare zucht. Ze wou weten waarom hij het bord tegen de muur had gegooid, misschien was het wel haar kookkunsten geweest, maar aangezien ze momenten geleden al een foute flapuit had laten gaan hield ze nu wijselijk haar mond. Ze hurkt naar beneden om de scherven, die toch nog vrij groot en gelukkig niet verbrijzeld waren, op te pakken. Om een of andere reden wil het niet helemaal lukken en voelt ze een van de scherven door haar huid heen prikken. Ze bijt even op haar lip, maar ze negeert de zachte steek van pijn en ruimt verder op. Zodra ze alle scherven lijk opgepakt te hebben staat ze weer recht op en loopt ze naar de dichtstbijzijnde prullenbak. Ze loopt terug naar de keuken en doet ook de vork in de vaatwasser. Ze loopt direct door uit de keuken om richting een badkamer te gaan. Ze gaat eerst naar haar gedeelde kamer om wat kleding te pakken voor zichzelf en stapt, na haar oversized t-shirt en ondergoed uit te trekken, in de douche om zich even op te frissen.
    Na uit de douche te stappen kleed ze zich aan in een wit t-shirt dat ze opknoopt samen met een paar lichtblauwe high-waisted jeans met een scheur bij een knie. Haar haar laat ze normaal opdrogen aangezien dat vrij snel ging en ze op deze manier mooie natuurlijke krullen kreeg. Ze doet wat bb-cream op haar gezicht aangezien het niet alleen je gezicht er beter uit liet zien, maar het ook haar vrij droge huid hydrateerde. Ze kon het ook niet laten om met haar eyeliner een wing te maken op haar ooglid en dit af te maken met wat mascara. Ze stapt de badkamer ook weer uit en loopt terug naar haar slaapkamer waar ze een laadje opent met haar spullen. Onder haar kleding lagen al haar teken en verfspullen. Iedereen zat beneden dus nu tekenen kon geen kwaad aangezien hopelijk niemand het op zou merken. Ze pakt haar blok met wit papier en schuift deze samen met de waterverfdoos onder haar arm. Ze pakt ook haar kleurpotloden en stiften en liep terug naar badkamer om een glas met water te vullen voor de verf. Zodra ze al haar bijnodigheden had gepakt liep ze het dak op waar ze ging zitten op haar favoriete plek bij de rand. Ze zette al haar spullen op het tafeltje dat praktisch naast har stond en opende haar blok. Er zat van alles in. Van zwart wit naar gekleurd en van potlood naar stift. Het papier was dik wat ervoor zorgde dat ze ook met waterverf op het papier kon. Ze slaat haar blok open op het schilderij waar ze mee bezig was. De golfslag in de ochtend. Ze hoefde nog maar een paar details te doen op de tekening, maar het leek nooit goed genoeg te zijn. De vorige keer was ze dan ook bruut gestoord waardoor ze moest stoppen, maar hopelijk had ze deze keer meer geluk en kon ze deze af maken en hopelijk een nieuwe beginnen.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Jason 'Elijah' Greene
    Twenty-one years old • homosexual • Cigarettes and sugar, what can a man ask for more?

    'I got to stay high all the time, to keep you off my mind..'



    Langzaam wist ik een paar happen fruit loops uit mijn kom naar binnen te lepelen na iets rustiger geworden te zijn van de twee sigaretten. Mijn handen trilden dan nog wel, maar niet meer zo erg als zojuist. Het was dan ook niet zo veel als ik normaal innam, maar ik moest mijn voorraad weer aanvullen gezien ik bijna geen sigaretten meer had en dat zei een hoop gezien ik vaak genoeg rookwaar van andere aannam of gebruikte. Het interesseerde me weinig wat voor merk of wat er in zat. Zolang ik het maar afkon steken en op kon roken. Het was meer een tik van me dan echt voldoening. Voldoening kon enkel mijn eerste sigaret op de begin van de dag geven. Zachtjes hoorde ik de deur achter me open gedaan worden, maar voordat ik kon kijken wie mij van plan was te storen, stormde er al twee honden naar buiten. Stark en Kahl. Ik had het niet zo erg op honden hoewel ik dit nooit tegen Grayson zelf ging vertellen. Als je het dan ook over de duivel had. Een zachte, maar een zeer welkome gelach hoorde ik naast me, waar Grayson in levende lijven naast me stond. Helaas moest de jongen nou net een sigaret in zijn mond steken wat betekende dat ik er ook weer naar een smachtte. Ik moest het echter met fruit loops in koude melk doen. ‘Goedemorgen Eli, het lijkt bijna of je het koud hebt.’ Kleintjes glimlachte ik op zijn opmerking, voordat ik even een van mijn handen onder de deken vandaan haalde, om vervolgens mijn hand even met die van Grayson te versmelten. Zijn hand gaf een aangename warmte af aan mijn hand, wat mijn hand even liet stoppen met bibberen. Het liefst had ik Grayson nu als een levende verwarming gebruikt, maar ik was eenmaal niet de meest joviaalste persoon als ik niet iets van alcohol of andere verdovende middelen genuttigd had. ’s Avonds wilde ik nog wel eens enorm dicht bij Grayson zijn. Niet omdat de jongen het leuk moest vinden, maar als ik hem hielp met zijn angst in het donker moest ik er zelf ook profijt van uithalen en dat was meestal – hoewel ik dit nooit toe zou geven – zowel lichamelijk contact als geestelijk. Ik vond het fijn om mijzelf even niet alleen te voelen en ik vond het vooral fijn als Grayson tegen mij praatte op zulke momenten, waar ik stil in kon blijven. Ik wist dat waarschijnlijk alleen kleine kinderen naar deze affectie verlangde, maar soms voelde ik me nog een klein kind. Ik had eenmaal nooit zo’n jeugd mogen hebben en dat heeft gezorgd dat ik nu zo’n trainwreck was. Langzaam liet ik de hand van de jongen vrij, om zonder te vragen een sigaret van de jongen te stelen.
    ‘Ijskoud zoals gewoonlijk.’ Beantwoorde ik dan ook de eerdere opmerking van de jongen. ‘Gelukkig maak jij de meters die ik heb moeten lopen om naar buiten te komen het waard.’ Met mijn aansteker stak ik mijn zoveelste sigaret aan, terwijl ik mijn fruit loops maar weg liet rotten in hun kom. Ik seinde met mijn hoofd even naar de haardvuurtje in de binnentuin, die maar zelden aanstond.
    ‘Ik denk dat Ash niet blij zou zijn als ik met deze temperatuur de haardvuur aansteek, dus besloot ik maar om van mezelf een haardvuur te maken. Tot nu toe lukt het echter niet bepaald met enkel sigaretten.’ Rustig nam ik een diepe haal van de sigaret en kon het niet laten om mijn deken iets hoger te trekken, alsof ik van plan was hier in deze kou in slaap te vallen. Mijn ogen sloten zich even bij dit rustig maar vredig moment voordat ik mijn mond weer opende. ‘Moet jij nog de stad in vandaag?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    G A R L A N D • Y O U N G
    • Foooooooood. •

    Feline's antwoord had kort op zich laten wachten, maar toen ze eenmaal sprak deed het me ergens wel goed. 'Ach, met zo'n uitzicht mag ik niet klagen toch?' Zelf was ik eigenlijk ook machteloos. Ash en ik hebben veel meegemaakt, mijn respectgehalte was te groots geweest — misschien? Wat het ook was, deze gehele gebeurtenis had niet alleen hen er klote over laten voelen, maar ook mezelf. Vaak deed ik mijn best om het te maskeren, maar op dagen zoals gisteren — en de aftermath die er nu nog hangt — kon ik die drama er helemaal niet meer bij gebruiken. Sowieso had ik toch wel het idee dat Feline een van de dames was met wie ik echt goed kon praten — zij leek mij te begrijpen, al was dat vast te absurd voor woorden.
          Ik wierp de dame daarom een dankbare glimlach, waardoor onze ogen kort kruisten, dat helaas voordat ze wegkeek. Ik had het idee alsof er een blos op haar wangen te vinden was, maar waarschijnlijk waren dat wanhopige wensen die zich nooit zouden kunnen vervullen.
          Hoe vaak ik ook wil denken dat we in hetzelfde parket zitten, dat doen we zeker niet. Ik kan weglopen als ik wil — mocht ik dat willen — de dames worden erop gestraft, mocht een van ons ze te pakken weten te krijgen voordat de politie ze vindt. Ik was vrij, al bleef ik mezelf vertellen dat mijn respect voor Ash misschien wel te groots was en dat het niet langer meer loyaliteit was maar een obsessie geworden leek te zijn. Dat was natuurlijk niet. Niets was waar van de gedachten die door mijn hoofd stroomden.
          'Het enige wat ik mis is een ontbijtje, misschien kunnen we broodjes halen bij het restaurant aan het einde van het strand, of straks thuis desnoods,' opperde Feline wat vrolijker dan ik verwacht had.
          Mijn ogen gleden naar de jongedame. 'Oh, die diner is heerlijk. Laten we dat doen.' Ik stond rustig op, terwijl ik mijn hand behulpzaam uitstak naar Feline. Eten ging er altijd wel in, en misschien probeerde ik ook wel even tijd te rekken om haar weer naar het huis te brengen. Misschien was ik wel even te egoïstisch bezig nu, maar ik nam — arrogant — aan dat ze liever in mijn omgeving te vinden was in plaats van in die van Nikolaj of Ash, om maar even de eerste op te noemen.


    I'm your little ray of pitch black.