•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    R U L E S
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    16+ is toegestaan.

    L I S T
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's {zowel goeie als slechte}
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Guys [5/6] NOG ÉÉN OVER
    - Jason 'Elijah' Greene - Philip - christopher mccrory
    - Garland Young - Asuka - Nick Batemen
    - Ashton Richard Day - Asriel
    - Grayson Declan Gabriel Merlin - Magari
    - Nikolaj Alexei Novikov - Daiki
    -

    Girls [6/6] VOL
    - Bethany Felicia Hale - Arioline - Bridget Satterlee
    - Gereserveerd - Surrexit -
    - Amberle "Amber" Sandler - Eavan -
    - Feline Nova Elpis - Magari - Amanda Steele
    - Gereserveerd - Lutalica -
    - Lauren Sophia Chamberlain - Bylot - Scarlett Rose Leithold

    T H E      V I L L A
    Het huis.



    Het uitzicht van het huis.



    Kamers (de jongens hebben elk één kamer en de meisjes zitten in één kamer per drie.)



    Badkamers (er zijn er twee in totaal.)



    Eetkamer/keuken.



    Woonkamer.



    Dak.



    Feestruimte.



    Het begin : het is een gewone ochtend voor iedereen. Ze worden wakker en beslissen dan wat ze vandaag gaan doen.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 17:04 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    B E T H A N Y      F E L I C I A      H A L E



    Het water voelde zo goed aan, net alsof ik vrij was. Maar dat was ik eigenlijk niet. Telkens gingen deze gedachten door mijn hoofd. Waarom ? Het had toch geen zin. Denken kon me zo droevig maken. Ik realiseerde dan pas echt dat mijn leven een mislukkeling was.
    Ik zwom een paar lengtes en probeerde aan helemaal niets te denken. Mijn blik ging naar de natuur die zich om me heen bevond. Ik luisterde ook naar de kleine geluidjes van de dieren, maar meestal waren dat gewoon gesprekken die zich in het huis afspeelden. Soms bleef ik even in het water om helemaal niets meer van hen te horen maar uiteindelijk kwam ik er altijd weer uit. Terwijl ik nog even bleef zwemmen merkte ik dat er een mannelijk figuur zich naar het zwembad richtte, Ace. Een glimlach kwam op mijn gezicht tevoorschijn.
    "Hello dearest Bethany," zei Ace terwijl hij water naar me gooide. Ik lachte even en veegde het water van mijn gezicht af. Ik liep naar hem toe en gooie net als hem een paar druppels water op zijn kleren "Dag Ace, kom je zwemmen ?", vraag ik enthousiast. Vroeger haatte ik alle jongens echt maar nu begon dat bij sommige te verminderen. Ik wist niet waarom, maar Ace was best aardig met mij. "Of durf je het watergevecht niet aan ?", vervolg ik dan met een uitdagende toon in mijn stem.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 20:37 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ace Alexander Valentine
    To hell with circumstances, I create opportunities.

    25 · Zwembad · Playful, flirty



          "Dag Ace, kom je zwemmen?" vraagt ze enthousiast. Ik trek mijn linker wenkbrauw op, en laat mijn handen langzaam om mijn trui glijden, die door de spetters een beetje nat is geworden.
    "Of durf je soms niet?" voegt ze er plagend aan toe. Ze staat naast me en ik kan haar aanwezigheid haast voelen. Ik draai mijn hoofd haar kant op en laat haar een mysterieus lachje zien.
    "Wie weet, ma cherie. Je moet een leeuw in ieder geval nooit uitdagen," zeg ik langzaam. Ik trek mijn trui uit en smijt hem een eindje verder op. De felle zon verwarmt mijn blote huid, wat aangenaam voelt. Ik schop vervolgens ook mijn schoenen uit, gevolgd door mijn jeans. In mijn boxers voel ik me plotseling een beetje kwetsbaar. Ik ben niet half zo ripped als de andere jongens. De enige die ook dun is gebouwd, is Eli, maar hij is niet echt geïnteresseerd in de meiden hier. Sowieso heb ik Eli nog nooit met iemand gezien. Alsof hij nooit aangetrokken is tot iemand. Maarja, misschien is hij wel asexueel. Weet ik veel, het is mijn zaak ook helemaal niet. Die jongen kan doen wat hij wil.
          Ik adem diep in en maak een schijnbeweging door een stap naar het zwembad te zetten. Een grijns vormt zich om mijn lippen.
    "Goed, bébé, maar jij eerst!"
    Ik spring op haar af en duw haar het water in, met mijzelf erachteraan komend. Een grote plons water spat op, en ik zwem snel naar de oppervlakte om adem te halen. Dan lach ik hardop. Ik spetter nog meer water haar kant op, zeker wetend dat ze terug zal spetteren.
    "Laten we een wedstrijdje doen! Twee baantjes heen-en-terug. Degene die wint, mag zijn prijs zelf bedenken!"
    Ik grinnik wanneer ik me realiseer dat dit een zeer onsubtiele flirt is, maar het kan met niet schelen. Ik schud mijn hoofd om het water uit mijn haren te krijgen.


    She loops the looping around my mind