• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 18:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Burnley schreef:
    Why does nobody like me?


    I'm sure a lot of people do. Me, for instance. In elk geval, in wat ik van je zie hier op het forum, want ik ken je niet echt goed. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Burnley schreef:
    Why does nobody like me?


    I like you c: And I'm quute sure I'm not the only one c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ^ Thank you both, maar op dit moment heb ik echt het idee dat ik genegeerd wordt door mijn nabije omgeving.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    ^ Thank you both, maar op dit moment heb ik echt het idee dat ik genegeerd wordt door mijn nabije omgeving.


    Als ik nu naast je kom zitten word je zeker weten niet genegeerd c:
    * pakt driewieler en komt op bezoek *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom ben ik altijd zo fucking bang om mensen aan te spreken op Tumblr wtf.
    Het lijkt wel alsof ik introverter ben op het internet dan in het echt, dat is vreemd.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I'm SICK of being treated like this, I'm not important. Show some interest if you're real with me. Ik houd dit gewoon echt niet vol. Als je echt de ware was, had je moeite gedaan om me speciaal te laten voelen en niet alleen te praten over games. Als je me echt daadwerkelijk kwijt wil, moet je zo doorgaan, want ik ben het dit keer goed zat.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 23:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    UGH. Verveling.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Waar blijven de echte mannen?

    I want to cry, but I'm so tired of crying ágain because of him.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 23:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Das een tijd geleden, huilen om een film. Een kinderfilm nog wel :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zal jou niet meer serieus nemen, kijken hoe je dat vind. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daarom dat ik niet zo empathetic ben. Ik kreeg vroeger heel wat anders dan hugs.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    gdi ik wil gewoon naar muziek luisteren waarom valt m'n internet op m'n tablet steeds weg dat maakt mijn leven moeilijker voor geen reden.


    because i knew you, i have been changed for good

    # team Ik-ga-zo-lang-mogelijk-opblijven-zodat-ik-niet-hoef-te-dromen-over-dingen-die-nooit-waar-zullen-zijn-en-zodat-ik-niet-huilend-wakker-hoef-te-worden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Overdrijven is ook een vak. Niet alles hoeft op jouw manier te gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Great. fuuucking great. Ergste is ook nog dat ik het mezelf aandoe en dat keilullig is voor hem.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."