• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 18:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En ik heb mijn cover klaar. Ik ben er eigenlijk niet al te blij mee, maar het heeft al veel werk en tijd opgeleverd. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Good times ahh

    Oncilla schreef:
    Mijn date komt zo naar mn huis zodat ik vanavond niet alleen hoef te zijn. Hij is zo'n schatje asdfghjkl


    Okay. We zouden dus een film kijken. Daar hebben we alleen het begin van gezien. Voor de rest hadden we alleen oog voor elkaar en nu is hij mijn vriend. Ik ben zo blij, ook al kan ik het nog steeds niet geloven D:


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    Okay. We zouden dus een film kijken. Daar hebben we alleen het begin van gezien. Voor de rest hadden we alleen oog voor elkaar en nu is hij mijn vriend. Ik ben zo blij, ook al kan ik het nog steeds niet geloven D:


    Aww, wat schattig.
    Ik heb niet het hele verhaal gevolg en zo maar ik ben blij voor je!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    (...)

    Aww, wat schattig.
    Ik heb niet het hele verhaal gevolg en zo maar ik ben blij voor je!


    Dankje :3


    26 - 02 - '16

    kisses fuck yea

    weer te lang geleden


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat is dus de reden waarom ik nooit iets vraag, je antwoordt toch altijd met een zucht. Waarom zou ik dan nog moeite doen?


    <3

    Voedingsboeken zijn zo interessant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh no... die Sarah bevalt me echt niet en Krolock klinkt als een popzanger. Pleaaase laat dit beter klinken irl.

    Oncilla schreef:
    (...)

    Okay. We zouden dus een film kijken. Daar hebben we alleen het begin van gezien. Voor de rest hadden we alleen oog voor elkaar en nu is hij mijn vriend. Ik ben zo blij, ook al kan ik het nog steeds niet geloven D:


    Holy shit ik ben zo blij voor je :3 Ik zat echt helemaal te flippen toen ik het las, jij verdient dit zo!

    Ja, we weten nou wel wat je allemaal hebt. Je kan over niks anders praten, en ik krijg hoofdpijn van je. Wees verstandig en hou je mond een keer.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    It's always the same~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (bloos)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 11:45 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Trees schreef:
    (...)

    Holy shit ik ben zo blij voor je :3 Ik zat echt helemaal te flippen toen ik het las, jij verdient dit zo!


    Awwh thanks (:
    Ik waardeer dit heel erg (bloos)


    26 - 02 - '16

    Pest humeur