• Wie gaat er nog meer kijken? Het begint om 02:30. Dus het is wel voor de echte die-hards, of voor mensen zoals ik - die vakantie hebben haha.
    Nouja, ik ga tenminste een poging wagen. Kan best zijn dat ik voor die tijd allang in slaap ben gevallen. Want ja, het is best laat. :'D
    LEO! Eindelijk zijn verdiende award! *O*
    Klik hier voor de uitslag!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 5:57 ]

    OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG LEONARDO DICAPRIO WIN AN OSCAR!


    Heaven is a place that we all have

    Yaaaay


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben alweer wakker, joepie.
    Ja, ik was ook echt zenuwachtig toen het moment daar was. Bizar hoe iedereen in de zaal opstond en maar bleef applaudisseren.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Jeeeeeej Leo!
    En ik ben ook echt blij dat Ex Machina een prijs heeft gewonnen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Fijn dat hij nu eindelijk een Oscar heeft. Maar ook wel jammer dat hij niet meer bij de geweldige Oscarloze acteurs hoort. (:

    DiCaprio met Oscar, oh wauw, de wereld gaat een nieuw tijdperk in. Ik ben heel blij voor hem, maar het wordt wel even wennen. :'D

    Ik zie het al voor me, onze hele generatie vijftig jaar van nu: "Ja, lief kleinkind van me, ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Leonardo had een Oscar gewonnen en alle geef-DiCaprio-een-Oscar internetmemes waren plotseling onbruikbaar geworden. Chaos, totale paniek, niemand wist welke meme als volgende zou verdwijnen. Zou Pepe een pad blijken te zijn geweest, al die tijd? De You Tried ster eigenlijk een demonisch pentagram? Just Do It eigenlijk iets wat Shia maanden had voorbereid en niet iets wat hij gewoon had gedaan? NIEMAND WIST HET."


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    The signs + Oscars
    Aries: Nominated
    Taurus: Nominated
    Gemini: Nominated
    Cancer: Nominated
    Leo: Won
    Virgo: Nominated
    Libra: Nominated
    Scorpio: Nominated
    Sagittarius: Nominated
    Capricorn: Nominated
    Aquarius: Nominated
    Pisces: Nominated


    THIS IS SO CUTE

    Ik ben ook blij met inside out, aangezien ik die film erg gaaf vond!
    en verder ken ik de meeste films niet tbh


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Vraag me heel erg af wat de vervanging wordt in de Sherlock season 4 VS Leonardo DiCaprio winning an Oscar race :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    HAHA EINDELIJK!!!

    Woowww ik zie nu pas dat When Marnie Was There was genomineerd... Jammer dat Inside Out in die plaats heeft gewonnen want het was echt een mooie film. Maar goed ik denk dat Inside Out het ook verdiend heeft.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 14:56 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vraag me eigenlijk af of die acteurs (of filmmakers om het heel algemeen te zeggen, want de Oscars zijn uiteraard meer dan acteurs) van te voren weten of ze winnen? Ik krijg namelijk de indruk van wel, omdat de reactie niet erg spontaan was en dat ze anders massa's tijd zouden steken in die speechen als ze 'm dan toch niet winnen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Salam schreef:
    Ik vraag me eigenlijk af of die acteurs (of filmmakers om het heel algemeen te zeggen, want de Oscars zijn uiteraard meer dan acteurs) van te voren weten of ze winnen? Ik krijg namelijk de indruk van wel, omdat de reactie niet erg spontaan was en dat ze anders massa's tijd zouden steken in die speechen als ze 'm dan toch niet winnen.

    Nee weten ze niet. Al moet ik zeggen dat sommigen best droog overkomen soms haha

    Wie verdient er nog een Oscar?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:41 ]


    Heaven is a place that we all have