• Wie gaat er nog meer kijken? Het begint om 02:30. Dus het is wel voor de echte die-hards, of voor mensen zoals ik - die vakantie hebben haha.
    Nouja, ik ga tenminste een poging wagen. Kan best zijn dat ik voor die tijd allang in slaap ben gevallen. Want ja, het is best laat. :'D
    LEO! Eindelijk zijn verdiende award! *O*
    Klik hier voor de uitslag!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 5:57 ]

    Meh, ik wil het wel kijken, maar dan moet ik nog 2,5 uur wachten. En ik verveel me nu al.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Asher schreef:
    Meh, ik wil het wel kijken, maar dan moet ik nog 2,5 uur wachten. En ik verveel me nu al.


    Ga een film kijken! Doe ik ook ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Ah ja, ik had wel gelezen over Hola, maar dit vond ik eigenlijk makkelijker zo ^^ En ik kijk altijd series via mijn laptop, dus zo is het wel prima, maar bedankt voor het aanbod c: veel plezier met je film ^^

    Dankje nog ^^

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ga een film kijken! Doe ik ook ^^

    Films kijken ftw! Heb net de eerste film uitgekeken. Nu nog een opvolger zoeken haha

    In de tv gids bij ons staat dat ie om 1.00 begint op Net 5, tho.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    In de tv gids bij ons staat dat ie om 1.00 begint op Net 5, tho.


    Ik heb gekeken en de rode loper is blijkbaar om 1 uur en de uitreikingen om half 3. (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja dat rode loper gebeuren hoef ik niet per se te zien

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Ik heb gekeken en de rode loper is blijkbaar om 1 uur en de uitreikingen om half 3. (:

    Oooh, dat verklaart het al wat beter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    KyloRen schreef:
    (...)
    You're welcome haha. Daar is trouwens ook nog een handige app voor; Hola. En als je dan ook nog op je tv de amerikaanse netflix wilt kijken kan ik je ook nog wel uitleggen, maar dat zal nu een beetje lastig gaan want ik zit al film te kijken atm haha.


    Hola moet je niet gebruiken, als je die gebruikt, geef je toestemming dat ze jouw IP mogen gebruiken voor bepaalde dingen en dat wil je niet.
    Bij mij deed mijn VPN het vandaag niet meer toen ik iets op de Amerikaanse wilde kijken. Kreeg de melding dat ze hem geblokkeerd hadden.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Bjergsen schreef:
    (...)
    Ik heb gekeken en de rode loper is blijkbaar om 1 uur en de uitreikingen om half 3. (:

    Die zijn dan wel heel snel voorbij, want in onze gids staat er dat ie om half 3 is afgelopen. Buh, ik wil het wel kijken, maar ik wil ook eens op tijd gaan slapen. T_T


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Films kijken ftw! Heb net de eerste film uitgekeken. Nu nog een opvolger zoeken haha


    Tip: kijk geen films met liedjes erin want anders kan je familie niet slapen.
    GO GREASED LIGHTING! Hahahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Tip: kijk geen films met liedjes erin want anders kan je familie niet slapen.
    GO GREASED LIGHTING! Hahahaha


    Ah ik ken al die liedjes van Grease, heb de musical gespeeld hahaha.

    En ik denk dat ik ga opblijven, ondanks dat ik om 7 uur op moet voor school. De kans is gewoon groot dat Leo wint en dat wil ik wel gewoon meemaken, hoe stom dat misschien ook klinkt hahaha.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh, screw it, ik ga naar bed. Tell me if Leo won an oscar tho!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Ah ik ken al die liedjes van Grease, heb de musical gespeeld hahaha.

    En ik denk dat ik ga opblijven, ondanks dat ik om 7 uur op moet voor school. De kans is gewoon groot dat Leo wint en dat wil ik wel gewoon meemaken, hoe stom dat misschien ook klinkt hahaha.


    Super cool^^ there are so so many songs tho


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mattel schreef:
    (...)

    Hola moet je niet gebruiken, als je die gebruikt, geef je toestemming dat ze jouw IP mogen gebruiken voor bepaalde dingen en dat wil je niet.
    Bij mij deed mijn VPN het vandaag niet meer toen ik iets op de Amerikaanse wilde kijken. Kreeg de melding dat ze hem geblokkeerd hadden.

    Ja mijne is ook geblokkeerd. Tenminste, op de tv.
    Nouja je ip en gegevens zijn tegenwoordig bijna nergens meer veilig