• Wie gaat er nog meer kijken? Het begint om 02:30. Dus het is wel voor de echte die-hards, of voor mensen zoals ik - die vakantie hebben haha.
    Nouja, ik ga tenminste een poging wagen. Kan best zijn dat ik voor die tijd allang in slaap ben gevallen. Want ja, het is best laat. :'D
    LEO! Eindelijk zijn verdiende award! *O*
    Klik hier voor de uitslag!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 5:57 ]

    LittIe schreef:
    Wie verdient er nog een Oscar?


    Eerlijk, ik vind het stuk voor stuk hele goede acteur of actrices, maar sommige hiervan vind ik véél te eenzijdig rollen spelen/kiezen om een oscar te winnen. Ben het dus niet helemaal eens met deze lijst.


    Deep inside, I've never felt alive

    Johnny, John en Helena for sure. :')

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:45 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Liam Neeson en Ralph Fiennes for sure. I mean, enkel met de film Schindlers List hadden ze al bedolven moeten worden

    Dus ik heb gisteren The Revenant gezien en ondanks dat ik Leonardo Dicaprio goed vond spelen, denk ik dat hij een Oscar heeft gekregen voor zijn repertoire en niet perse voor deze film. Hij heeft betere rollen gespeeld, vind ik.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Johnny en Helena.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat. Will Smith heeft geen oscar? Ik vind het een hele getalenteerde man. Big shock.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helena, Johnny en Robert!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik vind persoonlijk wel dat Will, Helena en Johnny er een moeten hebben, c'mon.


    Heaven is a place that we all have