• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    26 - 02 - '16

    Well, ik snap het wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als het jou zelfs al niet meer uitmaakt, kan ik beter mezelf gaan afvragen of mijn bestaan überhaupt wel zin heeft.


    26 - 02 - '16

    Zucht. Het is er niet drukker op geworden eh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bridget Jones van de bieb meegenomen. Leukleuk

    I love you David.


    What would Emma do?

    Ugh ik wel echt.... gillenjankenstampenslaanspringenschreeuwen en nog meer janken. De aanleiding? Niets. Ik walg van mezelf.

    Trees schreef:
    Ugh ik wel echt.... gillenjankenstampenslaanspringenschreeuwen en nog meer janken. De aanleiding? Niets. Ik walg van mezelf.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trees schreef:
    Ugh ik wel echt.... gillenjankenstampenslaanspringenschreeuwen en nog meer janken. De aanleiding? Niets. Ik walg van mezelf.

    Eigenlijk wil ik ook een advertentie op marktplaats zetten op zoek naar vrienden gewoon puur om te kijken of mensen werkelijk op dat soort advertenties reageren


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Er zijn maar weinig mensen hier die mij echt kennen: but I dare you to do this quiz ^^

    Stomme hond. Echt, je moet me al de hele dag hebben. Ik ben je nu zat met dat gepest van je.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    Er zijn maar weinig mensen hier die mij echt kennen: but I dare you to do this quiz ^^

    9/15
    Close enough? Haha

    Escapism schreef:
    Stomme hond. Echt, je moet me al de hele dag hebben. Ik ben je nu zat met dat gepest van je.

    Whatsupp?

    KyloRen schreef:
    (...)
    9/15
    Close enough? Haha


    Haha nou de zelfde score als een van mijn hele goede vrienden so U'r close enough :Y)

    KyloRen schreef:
    (...)
    Whatsupp?


    Chevy blijft maar op me afkomen en me proberen te bijten. Zelfs al zeg ik dat t niet mag of als ik m ander speelgoed toedien. Helpt allemaal niet. :/
    Toen beet ie mama ook dus nu is ie ff aan t afkoelen in de bench.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •