• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    26 - 02 - '16

    Fijn dat ik mijn tong brandde de aan koffie :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    *klapt hard* ik ben ziek voor het eerst in 5 jaar. En dan ook echt ziek en niet verkouden. Wat een vréúgde jongens


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb er nu eigenlijk al genoeg van.. ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eigenlijk vind ik het niet zo erg dat ik ziek ben.


    <3

    Burnley schreef:
    Fijn dat ik mijn tong brandde aan thee :'D


    Stenenlikker

    ProngsPotter schreef:
    *klapt hard* ik ben ziek voor het eerst in 5 jaar. En dan ook echt ziek en niet verkouden. Wat een vréúgde jongens


    welkom bij de club. Ik weet niet hoe lang ik al niet echt ziek was geweest, maar ik vermoed langer dan vijf jaar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Why am I doing this, sldkfjlsadkf

    Fucking hackers.

    Oke laat me maar lekker vallen nu he. Heb ik lekker veel aan.


    26 - 02 - '16

    En dan zit je te huilen voor een fucking domme reden wat mij heel erg pijn doet. Ok.

    Ik pak mijn fiets nog eens en rijd over dat kut beest heen. Echt, ik houd meer van honden dan wie dan ook, maar het is toch niet normaal dat die chihuahua zomaar in de straat los wordt gelaten en alles bij elkaar keft? Hij heeft de hond van de buren zelfs gebeten, hállo. Laat dat beest gewoon uit en voed hem een beetje op zeg.


    United we stand, divided we fall.

    Het Kim Kardashian spel was leuk totdat ze bedachten dat ik geen leven heb en mij met vijf opdrachten opzadelden die voor morgen gefixt moeten zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij vat je het te vaak op jezelf op, terwijl ik heel iemand anders bedoel. Ach, idc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je kan ook gewoon zeggen dat je niet me wil praten ipv me te negeren.

    "Laat zien wie je niet bent<3"


    LaAt ZiEn WiE jE bENt